Weet niet waar jullie het over hebben, maar dit is gewoon goed. C3H6Oquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik bedoelde vraag 3
en is bij vraag 4
O=CH-CH2-CH3 fout??
Ja ik denk het wel, want de berekening is goed, er staat ook voor de berekening die jij hebt uitgevoerd 3 punten en dan krijg je nog 1 punt voor de (zoals het antwoordmodel het noemt) rest vd berekening.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:59 schreef MaxC het volgende:
Ik heb die 0,505 * 100 gedaan = 51 %, rest alles goed gedaan, 3 van de 4 punten?
Ja dat is wel goed lijkt me, het zijn in principe gewoon esters...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef Cinch het volgende:
Ik had bij vraag 13 (sk1,2) over die zeepbellen op die schilderijen dat de esters uit die olie gingen verzepen, maar in het antwoord model staat niks over esters, maar er staat wel bij de tekst dat triglyceriden tri-esters zijn. Heb ik t nou wel of niet goed?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:02 schreef Marurk het volgende:
Oh ja, en ik zat in BINAS te zoeken naar de molecuul-/molmassa van Cyanide.Blijkt 't gewoon C + N te zijn: 12,01 u + 14,01 u = 26,02 u. Wat dom.
Sorry, maar ..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:02 schreef Marurk het volgende:
Oh ja, en ik zat in BINAS te zoeken naar de molecuul-/molmassa van Cyanide.Blijkt 't gewoon C + N te zijn: 12,01 u + 14,01 u = 26,02 u. Wat dom.
Bij 12 heb ik dus ook ester opgeschreven, maar in t antwoordmodel staat olie/triglyceride en indien "vet" gegeven goed rekenen, maar weer hetzelfde verhaal, die triglyceriden zijn tri-estersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:04 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja dat is wel goed lijkt me, het zijn in principe gewoon esters...
Het zou wel streng zijn daar een punt voor af te trekken iig
Ik had glycerol opgeschreven, ik was toch vrij dicht bijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:08 schreef Cinch het volgende:
[..]
Bij 12 heb ik dus ook ester opgeschreven, maar in t antwoordmodel staat olie/triglyceride en indien "vet" gegeven goed rekenen, maar weer hetzelfde verhaal, die triglyceriden zijn tri-esters
Vorig jaar voor SK1 eerste tijdvak 0,4... maar heb jij dat examen gemaakt? heb geen idee of die moeilijk was ofzoiets..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:42 schreef Juzme het volgende:
Weet iemand eigenlijk wat de normering vorig jaar was?
Hoe zit dat dan ook alweer, hoe lager hoe lagere cijfers?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef Jealousy het volgende:
[..]
Vorig jaar voor SK1 eerste tijdvak 0,4... maar heb jij dat examen gemaakt? heb geen idee of die moeilijk was ofzoiets..
Nee, je "begint" dan lager. Bij een nomering van 1 is het normaal, komt er 0,1 bij de normering op dan komt er ook 0,1 bij je cijfer op. Hoe groot is de kans dat de normering lager dan 0,6 wordt?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan ook alweer, hoe lager hoe lagere cijfers?
Dat heb ik ook, als ik deze heb verprutst kan ik wiskunde niet over doen. Daar kan ik makkelijk hoger voor halen, sk niet..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:20 schreef Sjizzel het volgende:
nu heb ik dus net wel of net niet hoog genoeg gescoord![]()
![]()
![]()
GODVERDOMME ZEG
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als ik deze heb verprutst kan ik wiskunde niet over doen. Daar kan ik makkelijk hoger voor halen, sk niet..
En economie engels en nederlands waren simpel.. als je daar een x een onvoldoende voor haalt boeit het niet zo
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef MaxC het volgende:
Als ik Biologie en Natuurkunde even goed(of slecht) maak als deze, worden het straks zenuwslopende weken tot de uitslag
Gewoon beter plannenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef Sjizzel het volgende:
[..]
ik heb ook economie als keuzevak
inderdaad alle drie verschrikkelijk simpel
ongelofelijk dat er zo veel klachten over zijn ZEKER IN TEGENSTELLING TOT SCHEIKUNDE!!!![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
(ook los van de verhouding omdat meer mensen Engels maken, voor de wijsneuzen)
OOH@@#@@#
en dan ook nog zo veel punten kwijt omdat ik er niet aan toe kwam!!! FUCKING 10 PUNTEN SOWIESO PLEITE
GODVERDOMME![]()
![]()
Ik leef met je mee, heb dus precies hetzelfde als jouwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef Sjizzel het volgende:
[..]ik heb ook economie als keuzevak
ongelofelijk dat er zo veel klachten over zijn ZEKER IN TEGENSTELLING TOT SCHEIKUNDE!!!![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
OOH@@#@@#
en dan ook nog zo veel punten kwijt omdat ik er niet aan toe kwam!!! FUCKING 10 PUNTEN SOWIESO PLEITE
GODVERDOMME![]()
![]()
Ik heb niet echt het idee dat ze ook daadwerkelijk wat doen met de klachten, behalve als het er echt overdreven veel zijn zoals vorig jaar bij biologie (meer dan 8000)..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:33 schreef Crazykill het volgende:
Gewoon 10x een klachtenformulier opsturen, meer kans dat de n hoger word. Toch?
Die was niet zo lastig, had ik een 7 op... En ik ben niet uitermate goed in Skquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:11 schreef Jealousy het volgende:
[..]
Vorig jaar voor SK1 eerste tijdvak 0,4... maar heb jij dat examen gemaakt? heb geen idee of die moeilijk was ofzoiets..
kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:39 schreef Juzme het volgende:
[..]
Ik heb niet echt het idee dat ze ook daadwerkelijk wat doen met de klachten, behalve als het er echt overdreven veel zijn zoals vorig jaar bij biologie (meer dan 8000)..
Ze baseren de uiteindelijke normering toch op de behaalde resultaten van de eerste 5 leerlingen van alle scholen?
Vooral ook op geschiedenis... Ik vind dat echt dom. De meeste klachten komen vast van C&M en daar is geschiedenis natuurlijk wel het moeilijkste vak in het pakketquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:30 schreef Sjizzel het volgende:
[..]ik heb ook economie als keuzevak
![]()
!!!
![]()
![]()
OOH@@#@@#
GODVERDOMME![]()
![]()
o die kon ik ook niet vinden en zelf bedachtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:05 schreef Agiath het volgende:
[..]Die dingen heb ik ook wel is ja
Een gozer die ik kende kon die halfreactie O2+ 2 H2O --> 4 OH- niet vinden in binas, had ie em zelf bedacht, was nog goed ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |