Waar, ik zag in Engelaar altijd een aardige aanvallende middenvelder, maar zijn kracht ligt juist, mede door zijn fysiek, iets meer terug op het middenveld.quote:
En o.a. ten cate die hem weghaalde bij Feyenoord waar hij geen kans zou gaan krijgenquote:
Nou, inderdaadquote:Op maandag 28 mei 2007 20:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wederom een dieptepunt in het selectiebeleid van van Basten.
Toen was hij nog niet goed genoeg.. niet iedereen is op zijn 21e klaar voor de wereldtop. Maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 11:18 schreef RayMania het volgende:
Toch wel jammer dat hij een paar jaren bij, met alle respect, clubs als NAC Breda en Racing Genk heeft gespeeld. Maar ja, zo loopt het nou eenmaal. Het heeft hem wel gemaakt tot wat hij nu is.
Ik denk dat Schalke er nu spijt van heeft dat ze hem niet al voor het EK vastgelegd hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:08 schreef DarkShine het volgende:
Denk echter dat er na gisteren wel clubs aankloppen in Enschede die iets meer dan S04 te besteden hebben!
Op een schalke forum is men van mening dat het niet de speler is die Schalke nodig heeft.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat Schalke er nu spijt van heeft dat ze hem niet al voor het EK vastgelegd hebben.
Werd een paar keer ongelukkig aangespeeld. Maar hij speelde zelf ook gewoon onder niveau. Terechte wissel, vond hem met Mathijsen toch de minste d'raf gisteren. Hoop dat hij een kans krijgt zich te herpakken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 10:00 schreef Lamzak_ het volgende:
Wat van basten zei was dat dat kwam door De Jong en van bronckhorst, die stonden niet goed waardoor engelaar in de problemen kwam
quote:EK: ook Newcastle United hoopt op Orlando Engelaar
Het lijkt erop dat Schalke 04 een goede slag heeft geslagen door FC Twente-middenvelder Orlando Engelaar (foto, midden) al voor het EK zo goed als zeker vast te leggen. De Duitse club moet het alleen nog met FC Twente eens worden over de transfersom. Lukt dat niet, dan heeft Engelaar in Newcastle United een alternatief.
'Ik wist dat Everton interesse had, maar heb begrepen dat ook Newcastle United mogelijk snel van zich laat horen,' bevestigt Engelaars zaakwaarnemer Eduard Burleson tegenover Skysports.com. 'Orlando ging met Schalke rond de tafel zitten omdat er toen nog geen belangstelling was vanuit Engeland. En ook omdat hij Schalke's nieuwe trainer Fred Rutten al kende vanuit hun gezamenlijke tijd bij Twente.'
Burleson geeft verder aan dat de goede wedstrijden die Engelaar met Oranje op het EK heeft gespeeld zorgen voor meer interesse van verschillende clubs. Namen noemde hij niet. 'Orlando heeft zijn vorm in de slotfase van de competitie met FC Twente behouden en de goede lijn door weten te trekken. Daardoor zijn veel clubs zich ineens bewust van wat velen allang wisten: dat hij een ontzettend goede speler is.' (KVN)
Everton voetbalt, Newcastle doet maar wat.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:44 schreef Plato1980 het volgende:
Everton lijkt me een betere keus dan Newcastle.
nee, volgens mij nietquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:35 schreef sjimz het volgende:
Ik dacht dat hij een gelimiteerde transfersom van 8 miljoen in zijn contract heeft.
Het probleem van Newcastle is dat de club al jaren extreem slecht wordt geleid. In potentie is het wel een grote club, maar het komt er maar niet uit. Als ik een speler was zou ik er dan ook niet zo snel gaan spelen, tenzij je het puur voor het geld wil doen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Everton voetbalt, Newcastle doet maar wat.
quote:EK: Engelaar hoopt dat FC Twente hem zijn transfer gunt
Datum: 23-jun-2008 10:51
Orlando Engelaar (foto) hoopt dat FC Twente en Schalke 04 snel overeenstemming bereiken over de afhandeling van zijn transfer naar de Duitse club. De middenvelder wil graag naar de Die Königsblauen en is naar verluidt al een persoonlijk akkoord overeen gekomen, maar beide clubs zijn het nog niet eens geworden over de transfersom.
In gesprek met RTV Oost geeft Engelaar aan teleurgesteld te zijn in de opstelling van FC Twente. Hij zegt met de club te hebben afgesproken dat FC Twente een transfer niet in de weg zou staan. 'Leuk is anders,' zegt hij als hem wordt gevraagd of hij met tegenzin bij FC Twente zou blijven als de transfer mocht afketsen. 'We hebben duidelijke afspraken gemaakt en ik wil gewoon die stap zetten. Het zou jammer zijn als de club haar afspraken niet nakomt. Ik ga ervan uit dat het goed komt.'
Naast Schalke 04 dingen ook het Engelse Everton, Newcaste United en de Duitse club Werder Bremen naar de diensten van de aanvoerder van de tukkers. Komt het niet tot een transfer dan moet de middenvelder zich formeel donderdag melden op de eerste training van FC Twente. De kans dat dat gebeurt is klein omdat Engelaar, die er net een EK op heeft zitten, heeft aangegeven graag nog op vakantie te willen.
Maakt Engelaar de overstap naar Schalke 04 dan wordt hij in Gelsenkirchen herenigd met voormalig FC Twente-trainer Fred Rutten. Beiden hadden vorig seizoen een belangrijk aandeel in het bereiken van de voorronde van de Champions League. (KVN)
Dan had hij het contract niet moeten ondertekenen zonder clausule erin.quote:In gesprek met RTV Oost geeft Engelaar aan teleurgesteld te zijn in de opstelling van FC Twente. Hij zegt met de club te hebben afgesproken dat FC Twente een transfer niet in de weg zou staan. 'Leuk is anders,' zegt hij als hem wordt gevraagd of hij met tegenzin bij FC Twente zou blijven als de transfer mocht afketsen. 'We hebben duidelijke afspraken gemaakt en ik wil gewoon die stap zetten. Het zou jammer zijn als de club haar afspraken niet nakomt. Ik ga ervan uit dat het goed komt.'
Ik ken de afspraken niet, maar het is wel intern op te lossen met redelijke mensen als Munsterman en Van Halst. Zeuren in de media getuigd niet echt van respect.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:51 schreef koningdavid het volgende:
Schopt hij tegen de club dan?
Als die afspraken zo gemaakt zijn als hij zegt, heeft hij toch gewoon een punt?
Hij heeft z'n niveau lang niet gehaald. Ik denk dat hij wel beter kan. Als hij langer international blijft dan gaan we nog wel van 'm genieten.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze jongen heeft eigenlijks 1 goede pot gespeeld tegen het traagste team van dit EK: Italie. Van zijn snelheid moet hij het in ieder geval dus niet hebben want hij is traag als dikke stront. Tegen Frankrijk en Rusland werd ie finaal geklopt.
Een zesje.
Hoe oud waren de Fransen en Italië eigenlijk op het vorige WK?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Tijdens het WK:
Afellay 24 jaar - 5 profseizoenen - 1 eindronde
Robben 26 jaar - 10 profseizoenen - 3 eindrondes
Van Persie 26 jaar - 9 profseizoenen - 2 eindrondes
De Zeeuw 27 jaar - 7 profseizoenen - 1 eindronde
Van der Vaart 27 jaar - 10 profseizoenen - 3 eindrondes
Babel 25 jaar - 8 profseizoenen - 1 eindronde
Kuyt 29 jaar - 12 profseizoenen - 2 eindronde
Nederland heeft meer dan voldoende goede middenvelders. Geef spelers zoals De Jong, Bruins, De Guzman, Urby, Amrabat, Mendez, Schaars, Bakkal of Isi de kans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |