Zal wel aan je resources/bonus-resources/improvements liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:19 schreef Sargon het volgende:
huh bij mij kosten vliegtuigen maar 150 en missiles 120
Ik gebruik ze wel. Ik heb er vijf en die knallen meestal wel 1 á 2 infra weg. Dat is niet zo heel veel, maar de kosten om die vliegtuigen te onderhouden is voor mij nog altijd minder dan wat het iemand kost om die infra weer opnieuw aan te schaffen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:02 schreef Terecht het volgende:
Wie heeft er al vliegtuigen gebrukt in een war? Die krengen zijn kneiterduur en ik vroeg me af of ze het geld een beetje waard zijn.
Doe toch maar niet beb een gast van pacific order op mijn dak gekregen, Effe peace offeren lyrebirdquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:17 schreef Timmehhh het volgende:
[
http://www.cybernations.net/search_wars.asp?search=49380&Extended=1
wtf @ "Assisting an ally" & "Helping an ally"
volgens mij zijn jullie de agressors en niet andersom ]
Lyrebird kun je hem even aanvallen met een groot leger dan kan ik de final blow uitdelen, ik heb hem 1 aangevallen vandaagg dus kan geen troops meer deployen zodat ik hem kan verlsaan.
Nu zijn mijn odds te slecht
38% Chance of Victory Battle Odds: 62% Chance of Victory
Dude die had ik aangevallen voordat jij met dat beleid kwamquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:25 schreef Double-Helix het volgende:
HEY LYRE EN TIMEEH JULLIE VRAGEN GEEEN GOEDKEURING GODVERDOMME EN VALLEN LANDEN AAN
GOOOODVERRRDOMMMEEUHHH MEUHHquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:25 schreef Double-Helix het volgende:
HEY LYRE EN TIMEEH JULLIE VRAGEN GEEEN GOEDKEURING GODVERDOMME EN VALLEN LANDEN AAN
Ik zei nog dat iedereen die oorlog had lopen eerst peace moest vragen of goedkeuring?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:50 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Dude die had ik aangevallen voordat jij met dat beleid kwam
Was er nog niet van gekomen maar ik heb peace geofferd. En zal voortaan alles wel vragenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:53 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ik zei nog dat iedereen die oorlog had lopen eerst peace moest vragen of goedkeuring?
Wat is jouw land eigenlijk?quote:
Oke is goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:03 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Was er nog niet van gekomen maar ik heb peace geofferd. En zal voortaan alles wel vragen
ok acceptedquote:Op woensdag 30 mei 2007 23:38 schreef Luutgaert het volgende:
Ik wil wel traden.
Helloquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:12 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
ok accepted![]()
nog meer mensen die willen ruilen?
ik heb lood en wijn...
Geef link nou maar gewoon, je moet wel een of ander ubergroot land hebben. Anders was je fok clan allang gejoined toch?quote:
preciesquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Geef link nou maar gewoon, je moet wel een of ander ubergroot land hebben. Anders was je fok clan allang gejoined toch?
ay!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:29 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Hello![]()
Ik heb gems en fish. Kan je daar iets mee?
ok das jammerquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:45 schreef Double-Helix het volgende:
jammer genoeg heb ik al wijn en lood
Document1:quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:30 schreef Timmehhh het volgende:
[..]
Geef link nou maar gewoon, je moet wel een of ander ubergroot land hebben. Anders was je fok clan allang gejoined toch?
quote:Number of Soldiers Lost in All Wars. 1,943 Attacking + 337 Defending = 2,280 Casualties
Kijk das nog eens iemand die opletquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:00 schreef Shawn het volgende:
[..]
Document1:
http://www.cybernations.net/nation_drill_display.asp?Nation_ID=124262&Extended=1
![]()
Zou ook wel tijd worden voor je. Je land is evenoud als die van mij maar je strength is net iets meer dan de helft van de mijne.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:13 schreef Document1 het volgende:
[..]
Kijk das nog eens iemand die oplet![]()
Enneh ik ben wel tevreden met mn clan... 750k aid komt morgen mn kant en dan nog eens 3mil![]()
doe ik ook niet,maar misschien komt het door de oorlogen,wie weetquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Document1 het volgende:
Misschien omdat ik niet de hele dag mn nationpagina een F5 behandeling geef?![]()
Daarbij probeer ik al 3 weken mn trades op orde te krijgen![]()
Ik zit er aan denkn om de mensen van de tech trads 1.5 miljoen te geven ipv van 1quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:17 schreef Double-Helix het volgende:
ik heb strenght van 2.500 maar op 11 juni niet meer want dan gaat 50 van mijn tech weg en heb ik nog maar 26
Woe, ik wil ook 500k.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik zit er aan denkn om de mensen van de tech trads 1.5 miljoen te geven ipv van 1En het tussenpersoon 500k
Hahaha nee absoluut niet, zo'n 50k per level.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:19 schreef Double-Helix het volgende:
oeh you're very generous my lord![]()
maar is het dan niet goedkoper voor jouw om het zelf te kopen?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:18 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Ik zit er aan denkn om de mensen van de tech trads 1.5 miljoen te geven ipv van 1En het tussenpersoon 500k
Heb 35 tanks maar geen kruisraketten. Soldaten schelen niet zoveel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:59 schreef Document1 het volgende:
Waarschijnlijk is je leger ook 10 x groter
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:20 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Hahaha nee absoluut niet, zo'n 50k per level.
Foei!quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:25 schreef du_ke het volgende:
Ik betaal ook al 25 k per techlevel zie ik net (ik jat het wel gewoon).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |