Die zingen de nummers van K3 in.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
Jij moet wel veel topics openen zeg.
Hoor jij niet in een cafe met je maten een afterparty te houden ofzo ?
Ohja: En wie the fuck zijn: Esmee Denters, Tijs van den Brink en Yfke Sturm ?
Kan er vrede mee hebben, zolang ze maar niet met een zachte g gaan praten....quote:Op maandag 28 mei 2007 15:34 schreef VVV-Venlo het volgende:
Tegenwoordig hebben 'blanken' (dus geen marokkanen), vaak een zielig accentje. Met name de S wordt uitgesproken als een 'lange' Z.
Voorbeelden van bekende Nederlanders met een Marokkanenaccentje:Tijs van den Brink ("Zzzz zz zzzz aaa zaaa zzzz") Klaas Jan Huntelaar Robin van Persie Yfke Sturm Patty Brard Esmee Denters Katja Schuurman (en een algemeen spraakgebrek)
![]()
![]()
![]()
Dat van die S en die Z kan ik niet bepaald thuisbrengen in het 'typisch Amsterdams'..quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef Pikkebaas het volgende:
Nee. Die S en Z verwisselen (net als de V en de F) is typisch Amsterdams.
Volgens mij spreekt zij niet met een Marokkaans accent.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:17 schreef Chrismo het volgende:
Van Persie is trouwens getrouwd met een marokaanse misschien dat het daardoor komt.
Schoonfamilie en vrienden enzoquote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt zij niet met een Marokkaans accent.
Ewa kill. Ben je ooit bij haar thuis geweest dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij spreekt zij niet met een Marokkaans accent.
Nee hoezo dat?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:39 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ewa kill. Ben je ooit bij haar thuis geweest dan?
Schande is het niet!quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef Platina het volgende:
Van Persie is toch ook een halve marokkan, en die hoer van een Yfke is toch met een marokkaan getrouwd
Wat ben jij voor kansloze homo als je niet weet wie Yfke Sturm isquote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef -Sandstorm- het volgende:
=edit=
Ohja: En wie the fuck zijn: Esmee Denters, Tijs van den Brink en Yfke Sturm ?
Anorexia modellen zijn niet interessantquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kansloze homo als je niet weet wie Yfke Sturm is![]()
Limburgers die klagen over accentjesquote:Op maandag 28 mei 2007 18:06 schreef IHVK het volgende:
Weet je wat pas echt irritant is? Dat accent van mensen uit Venlo.
Dat is een andere Bouchraquote:Op maandag 28 mei 2007 22:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee hoezo dat?
Haar meisjesnaam klinkt trouwens niet bepaald Marokkaans....Bouchra Tjon Pong Fong... of is dat een andere Bouchra?
Wat een kutkickquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:18 schreef MrKawada het volgende:
Orlando Engelaar ook
quote:
De verkrachting van de Nederlandse taal zit hardnekkig vastgeroest, het is doorgedrongen tot de kern.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:59 schreef nvido het volgende:
Je kunt er wel over blijven klagen, maar dat helpt niet.
Zelfs geen les ABN of praatcursus.
Onomkeerbaar feit.
Ohja, en ik moest lachen.quote:
Geldt nog steeds.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:09 schreef spanks het volgende:
[..]
Kan er vrede mee hebben, zolang ze maar niet met een zachte g gaan praten....
Precies!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:24 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Anorexia modellen zijn niet interessant
En niet vergeten : de F en de W.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:39 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Dat van die S en die Z kan ik niet bepaald thuisbrengen in het 'typisch Amsterdams'..![]()
Die F en die V, daar kan ik me wat bij voorstellen inderdaad..!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |