Wat een viezerdtsquote:Op maandag 28 mei 2007 15:42 schreef viezerdt het volgende:
Ik had vroeger streng gggggggggggggristelijke buren. Die hadden 2 kinderen en die als die ruzie hadden zeiden ze altijd zak patat en frikandel tegen elkaar
.... godverdomme wat was dat grappig ^^
Weet je zeker dat je niet naast de baron van Bassie en Adriaan woonde?quote:Op maandag 28 mei 2007 15:42 schreef viezerdt het volgende:
Ik had vroeger streng gggggggggggggristelijke buren. Die hadden 2 kinderen en die als die ruzie hadden zeiden ze altijd zak patat en frikandel tegen elkaar
.... godverdomme wat was dat grappig ^^
Kappertjes nog aan toe?!|?@!@quote:Op maandag 28 mei 2007 15:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Woorden met een K in zijn de beste vloek woorden.... omdat je die K met KRACHT uitspreekt.
Persoonlijk prefereer ik het woord kanker, omdat dat lekker kort en krachtig kan worden uitgesproken. Godverdomme duurt mij te lang.quote:
Kutquote:Op maandag 28 mei 2007 15:58 schreef Beelzebub85 het volgende:
Woorden met een K in zijn de beste vloek woorden.... omdat je die K met KRACHT uitspreekt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 15:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet naast de baron van Bassie en Adriaan woonde?
Nee man, tyfus ligt niet lekker in de mond en zit geen krachtige danwel rollende medeklinker in. Klinkt hetzelfde als lauwemannenpap, maar dan korter, kan je ook niet met kracht uitspreken, waardoor ik liever sperma zeg dan lauwemannenpap.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:10 schreef Agorias het volgende:
De scheldwoorden die ik het meest gebruik:
1: kut
2: tyfus
3: godverdomme
4: kanker (maar die gebruik ik nauwelijks)
ik vind tyfus ook zo'n heerlijk woord
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:13 schreef spanks het volgende:
[..]
Nee man, tyfus ligt niet lekker in de mond en zit geen krachtige danwel rollende medeklinker in. Klinkt hetzelfde als lauwemannenpap, maar dan korter, kan je ook niet met kracht uitspreken, waardoor ik liever sperma zeg dan lauwemannenpap.
in de kerkquote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef Aurelianus het volgende:
Gewoon keihard 'godverdomme' schreeuwen terwijl je ze anaal verkracht met een kruisbeeld. Op zondag.
Dus jij was dat..quote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef Dodecahedron het volgende:
TS, als iemand lachend voor je ramen gaat staan, met alleen een oranje Unox-muts op en een boxershort aan, met zijn buikje ingesmeerd met kippenstront en met een blik kattenvoer in z'n handen schreeuwt: "IK LAAT ME NIET DOOR JE AIDS-MOEDER IN JE BEK SCHIJTEN!", dan zou jij ook denken: "Nou, nou."
Zo moet je dat ook zien als je "godverdomme" zegt in bij zijn van christenen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef Dodecahedron het volgende:
TS, als iemand lachend voor je ramen gaat staan, met alleen een oranje Unox-muts op en een boxershort aan, met zijn buikje ingesmeerd met kippenstront en met een blik kattenvoer in z'n handen schreeuwt: "IK LAAT ME NIET DOOR JE AIDS-MOEDER IN JE BEK SCHIJTEN!", dan zou jij ook denken: "Nou, nou."
ze is het hele weekend al weg... ik dnek dat ze dr vanavond wel weer is. ik neem haar plaats wel ff inquote:Op maandag 28 mei 2007 14:52 schreef Agorias het volgende:
Waar blijft Ladidadida trouwens? Had er nu wel verwacht...
Dus dat is wat ze in die gekke gebouwen doen op zondag.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:31 schreef Aurelianus het volgende:
Gewoon keihard 'godverdomme' schreeuwen terwijl je ze anaal verkracht met een kruisbeeld. Op zondag.
Het verschil is denk ik dat je als je "godverdomme" zegtquote:Op maandag 28 mei 2007 16:51 schreef Dodecahedron het volgende:
rekening houden met die vuige klotechristenen? ben toch zeker malle pietje nietquote:Op maandag 28 mei 2007 17:06 schreef thepunisher3 het volgende:
weet je wat ik me altijd afvraag als ik zulke topics lees??
waarom het toch zo moeilijk is om een beetje rekening met elkaar te houden.
en dan kun je ook zeggen: nou, hou dan rekening met ons dat wij het wel zeggen.
ik denk dat dat meer gebeurt dan je denkt. maar er is ook een vorm van overdrijven. vaak wordt het ook provocerend gebruikt. en je wordt er zelf niet minder van als je het niet zegt, en een ander voelt zich er niet zo prettig bij als je het wel doet. dus doe het gewoon niet![]()
ow, wat een mooi en gevoelig betoog van mij![]()
met hoeveel heb ik nou ruzie??![]()
Ketters ftw.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
Jaaaja.
"Godverdomme!'
-"Zeg kerel, kun je rekening houden met ons als christenen door zoiets vuigs niet te zeggen?'
"Eh ja, maar kun jij dan ook rekening houden met ons als ketters die deze woorden wel willen zeggen?''
-"Oke, pwnd"
Die was op een soort christelijk pinkpop met kerkdiensten.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:52 schreef Agorias het volgende:
Waar blijft Ladidadida trouwens? Had er nu wel verwacht...
Bij ons "Godfried Bomans".quote:Op maandag 28 mei 2007 19:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Op de basisschool werd ons geleerd om rhododendron te zeggen ipv GVD.
Hier werd er niet eens over gesproken, RKbasisschool gezeten (omdat het het dichtste bij was zegt mn mama nuquote:
Nou en?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik het een beetje kinderachtig vind dat je expres gaat lopen vloeken om anderen te kwetsen, ben ik het verder wel met je eens.
'Godverdomme' is een tamelijk inhoudsloze krachtterm. Niemand staat erbij stil dat er een verwijzing naar god in zit.
Als je echt ergens boos over bent, zeg dan gerust 'godverdomme' om je frustratie te uiten, maar vloeken, alleen omdat er een christen bij is, vind ik kansloos.
Bal gehakt, zak patat frikandel!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Gewoon Drommels.
quote:
het 'nou en'-stadium ben ik (net als het 'weet ik veel'-stadium) gelukkig al lang ontgroeidquote:
*eens is hiermee*quote:Op maandag 28 mei 2007 19:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoewel ik het een beetje kinderachtig vind dat je expres gaat lopen vloeken om anderen te kwetsen, ben ik het verder wel met je eens.
'Godverdomme' is een tamelijk inhoudsloze krachtterm. Niemand staat erbij stil dat er een verwijzing naar god in zit.
Als je echt ergens boos over bent, zeg dan gerust 'godverdomme' om je frustratie te uiten, maar vloeken, alleen omdat er een christen bij is, vind ik kansloos.
Godhaatje. Doet het ook goed denk ik.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:14 schreef cerror het volgende:
Voortaan Godverdomjou roepen en dan ook nog eens tegen een christen. Hakt er beter in.
Nee. Ik hoorde het ook niet écht van school hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Zat je soms op het Gomarus in Groningen? (mijn huisgenoot zegt namelijk ook altijd Godfried Bomans en die heeft op die school gezeten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |