Dus dan neem je techniek maar als graadmeter? In dat geval zijn die panna-idioten de beste voetballers van de wereld. Ik zeg nergens dat je alleen naar leeftijd en rendement moet kijken, maar dat het wel twee belangrijke factoren zijn. Wanneer een jongen op 20-jarige leeftijd met minder techniek net zoveel betekend voor een club dan een 23-jarige pingeldoos, dan weet je dat met 3 extra jaren training zo'n jongen best eens een stuk verder kan zijn dan Jenner nu is. Ik vind er op het moment namelijk bar weinig verschil in zitten. De ene is beter met trucjes (Jenner), de ander lijkt me net wat sneller en een veel betere trap hebben (De Mul). Van beiden is het inzicht beperkt.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Puur kijken naar leeftijd en rendement dat is pas "dikke onzin", dan zou Babel niveau fc den bosch zijn.
Je doelt op zijn duizende scharen en de verspilde meters die hij maakt?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Beter en meer potentie dan Tom de Mul.
Dat verhaal is natuurlijk geen fabeltje, en ik kan het ook best begrijpen. Zeker voor zo;n jonge gast uit Belgie waar de mentaliteit toch een stuk anders is, veel beleefder, minder bravour, veel introverter.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:34 schreef twi het volgende:
Dat verhaal dat hij het bij Ajax te hard vindt is inmiddels een heel eigen leven gaan leiden, maar dat is al lang ontkend. Helaas voor De Mul blijft dat blijkbaar hangen bij iedereen. Net als dat de dochter van Ten Cate zijn vriendin zou zijn.
Robbie de insiderquote:Op maandag 28 mei 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat verhaal is natuurlijk geen fabeltje, en ik kan het ook best begrijpen. Zeker voor zo;n jonge gast uit Belgie waar de mentaliteit toch een stuk anders is, veel beleefder, minder bravour, veel introverter.
Waarom niet? Hij gaat toch ook niet weg?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:38 schreef twi het volgende:
Als z'n pa zegt dat je geen professional bent als je weggaat bij een club als Ajax vanwege de sfeer, dan denk ik niet dat er veel twijfel over blijft. Of z'n pa valt hem ook gigantisch af, dat kan ook nog.
Ja want ieder persoon is precies hetzelfde natuurlijkquote:Vermaelen die van dezelfde club en zelfs hetzelfde dorp komt lijdt immers ook al tijden onder diezelfde sfeer
gelukkig, ik dacht al dat ik de enige was die hem een omhooggevallen prutser vindt. Ik heb hem overigens alleen maar tegen Newcastle, Werder (in het stadion) en Ajax zien spelen, misschien dat hij het tegen de kleintjes wel goed doet?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:14 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goeie wedstrijden van Jenner? ik kan ze er niet uithalen.
quote:Den Ouden: "Ajax-spelers boden wedstrijdpremies"
28 mei 2007
Willem II-speler Geert den Ouden deed via BNR Nieuwsradio een boekje open over Ajax-spelers, die geld boden aan teamgenoten van Den Ouden om het tijdens de laatste speelronde rustiger aan te doen.
Ajax moest veel scoren om kans te maken op de titel. "Ik heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers wedstrijdpremies beloofd. Ik ga geen namen noemen. Er zei zelfs een speler, 'je mag zelfs mijn shirt hebben'. Als je zo gaat doen maak je jezelf belachelijk", vertelt Den Ouden.
Eerder was er in de Eredivisie al ophef over vermeende wedstrijdpremies voor Excelsior-spelers. Ajax zou spelers van de Rotterdamse club flinke bedragen geven als zij ervoor zorgden dat AZ niet won op Woudestein. Dit gebeurde ook niet en daardoor liep AZ de titel mis. Echter, doordat Ajax niet het aantal treffers maakte wat nodig was voor het kampioenschap, ging PSV alsnog als lachende derde met de schaal ervandoor.
quote:
Op de samenvatting had de mul wel een paar goede loopacties. Zijn voorzet die door Donk naar binnen werd gewerkt was gewoon goed, en zo had hij nog 2 puike pases. Hier wordt de laatste tijd wel erg op hem afgegeven. Het is geen wereldspits, maar als je zijn vooruitgang bekijkt vanaf 2 jaar geleden, dan is die hoopgevend. Zou het toch zonde vinden als hij weg zou gaan.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:07 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
blij dat ie niet bij Ajax balt, en volgens mij heeft De Mul wel degelijk meer potentie. Al die scharen en trucjes van Jenner zijn ingestudeerd met de Coerver methode, zit weinig 'ingeboren' talent aan.
Dat niet. Op één doelpunt geen kampioen. Ben er nog ziek van. Dus zo heel erg mooi vind ik het niet. De voorronde CL en de beker verzachten het wel iets.quote:
Dat het aan de scheids lagquote:Op maandag 28 mei 2007 18:51 schreef Nashje het volgende:
Ben benieuwd wat De Snor vanavond heeft te zeggen.
Ga ff ergens anders liggen kankeren over ons aller Ajaxquote:Op maandag 28 mei 2007 18:51 schreef TerroRobbie het volgende:
CL niet gehaald, geen rol van betekenis kunnen spelen in de UEFA cup.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |