Shota heeft al aangegeven na dit (huidig) seizoen waarschijnlijk te stoppen met voetballen.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef BB-boy het volgende:
Ik zou zelf Shota graag terugzien, maar ik weet niet tot hoelang hij een contract heeft.
psv heetf '95 spelers wel hoog in de bol zittenquote:
Nwanko Kalou??quote:Op maandag 28 mei 2007 13:02 schreef MaxC het volgende:
We moeten PSV voor zijn en zelf Kanu halen
Kanu natuurlijk
Dan moet hij maar lekker het laatste jaar van zn carriere bij zijn echte cluppie afsluiten.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:04 schreef devv05 het volgende:
[..]
Shota heeft al aangegeven na dit (huidig) seizoen waarschijnlijk te stoppen met voetballen.
Hmn, ik denk dat Kluivert weldegelijk nog potentie heeft, PSV is gewoon niet zijn team en bij Ajax is hij toch weer op zijn oude nest met vertrouwd spel. Daar komt nog bij kijken dat ik hem graag zie trainen met Huntelaar en vooral Babel om eens wat dingen uit te wisselen, bijv de briljante aannames van Kluivert overbrengen enzo...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Kluivert, die heeft bij psv toch wel aangetoond niet meer dan een schim van de oude Kluivert te zijn. Bovendien heb je daar niets aan voor de toekomst en is het nog maar de vraag of hij wel genoegen neemt met een tweede plaats. En hij heeft voor psv gekozen. Leonardo zou inderdaad kunnen, maar zie ik liever op de vleugel (daar hebben we ook al geen goede spelers voor)
En geen hoge prioriteit, wat nou als Huntelaar na 2 wedstrijd zwaar geblesseerd raakt? Dan zit je de een half seizoen zonder spits. Sowieso kan hij nooit alle wedstrijden spelen en moet je gewoon een backup plan hebben. Ik wilde de speler niet omdat AZ hem wilde (wist ik niet eens, alleen dat Ajax hem volgde) maar omdat ik er een goed gevoel bij had. En Babel in de spits, alsjeblieft niet zeg, met zn rendemenent nul. Dan wordt het een behoorlijk doelpuntloos seizoen, als ook Sneijder nog eens weggaat.
op www.ajax.nl kan je de wedstrijd gratis terug kijkenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:08 schreef MaxC het volgende:
Kan je eigenlijk nog de wedstrijden van gisteravond laat terugzien? Wil die camerastand wel is zien!
We moeten trouwens wel een pinchitter voor volgend jaar hebben, iemand waarmee je echt wat kan forceren. Stel dat het gister langer 0-0 was gebleven, wie had je dan in kunnen gooien? Lindenbergh, Maduro? We hadden geen enkele aanvaller meer(Manu zat op de tribune)
Erg gewaagde opstelling wel hoor, 5 aanvallers en maar 3 verdedigers.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hmn, ik denk dat Kluivert weldegelijk nog potentie heeft, PSV is gewoon niet zijn team en bij Ajax is hij toch weer op zijn oude nest met vertrouwd spel. Daar komt nog bij kijken dat ik hem graag zie trainen met Huntelaar en vooral Babel om eens wat dingen uit te wisselen, bijv de briljante aannames van Kluivert overbrengen enzo...
Een extra spits lijkt me wel heel belangrijk en ik hoop nog steeds op Alves, dan kun je Huntelaar en Alves naast elkaar zetten:
----------Huntelaar------------Alves--------------
-----------------------Perez------------------------
Babel----------------------------------Bakircioglu
-----------Davids--------------Gabri--------------
Emanuelson---------Stam-----------Heitinga
Ah top dat je mij er FF op wijst. Gister niet gezien namelijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:15 schreef MaxC het volgende:
Om 14.05 trouwens nog herhaling van Studio Voetbal met Stam
Ja ik vond het ook al vreemdquote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Erg gewaagde opstelling wel hoor, 5 aanvallers en maar 3 verdedigers.
Litmanenquote:Op maandag 28 mei 2007 13:16 schreef Houniet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NEXVhnQJjUA![]()
Moet kunnen, zolang de spitsen maar lekker voetballen en de verdediging goed wordt geholpen door de middenvelders moet het kunnen! Overigens ook mijn pes opstellingquote:Op maandag 28 mei 2007 13:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Erg gewaagde opstelling wel hoor, 5 aanvallers en maar 3 verdedigers.
^*(*^_£"(&*"£) Ravanelliquote:Op maandag 28 mei 2007 13:19 schreef Aanvoerder het volgende:
We hadden 'm moeten winnen in 95/96.
True. Waren ook dat jaar oppermachtig. Nog oppermachtiger dan in 1994-1995 eigenlijk. Madrid vernederd, Dortmund vernederd, en Panathinaikos uit vernederd. Met overmacht groepswinnaar geworden, slechts 2 doelpunten geincasseerd in de weg naar de finale. Jammer dat we de finale speelden tegen de dopingslikkers van Juventus.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:19 schreef Aanvoerder het volgende:
We hadden 'm moeten winnen in 95/96.
Dan moet het maar dit jaar! Finale CL Ajax - PSV 5-1quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
True. Waren ook dat jaar oppermachtig. Nog oppermachtiger dan in 1994-1995 eigenlijk. Madrid vernederd, Dortmund vernederd, en Panathinaikos uit vernederd. Met overmacht groepswinnaar geworden, slechts 2 doelpunten geincasseerd in de weg naar de finale. Jammer dat we de finale speelden tegen de dopingslikkers van Juventus.
Ze waren gewoon te bang voor AJAX! AFCA CBS!quote:Op maandag 28 mei 2007 13:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
True. Waren ook dat jaar oppermachtig. Nog oppermachtiger dan in 1994-1995 eigenlijk. Madrid vernederd, Dortmund vernederd, en Panathinaikos uit vernederd. Met overmacht groepswinnaar geworden, slechts 2 doelpunten geincasseerd in de weg naar de finale. Jammer dat we de finale speelden tegen de dopingslikkers van Juventus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |