Is zij niet neutraal?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ik zie mods meer als neutrale scheidsrechters, die onopvallend en objectief het spel leiden.
maar da's mijn mening, en zeker geen flame![]()
Je geeft geen antwoord?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:04 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Genoeg gedold. Je kent nou POLSC, POLFB, OP, TS, TT, en zo nog het een en ander. Succes.
zeg ik niet, ik geef alleen de defenitie die ik denk dat een mod zou moeten hebbenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:06 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Is zij niet neutraal?
Ik zie een moderator wel als neutraal, daarin heb je gelijk. Zeker in een subforum als dit. Meningen kunnen nog al botsen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zeg ik niet, ik geef alleen de defenitie die ik denk dat een mod zou moeten hebben![]()
Je mag feedbacken hoor, maar verwacht niet overal antwoord op, zeker niet als je op de persoonlijke toer gaatquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:07 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord?
Ik geef je toch feedback?
Dit is toch feedback?
Da's ook geen probleem, het zou een andere zaak worden als een mod zou gaan editten vanwege het feit dat hij/zij het er niet mee eens is, niet vanwege het feit dat het niet overeenkomt met de regels.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:12 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik zie een moderator wel als neutraal, daarin heb je gelijk. Zeker in een subforum als dit. Meningen kunnen nog al botsen.
Dat zeg ik: editten omdat ze niet neutraal is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Da's ook geen probleem, het zou een andere zaak worden als een mod zou gaan editten vanwege het feit dat hij/zij het er niet mee eens is, niet vanwege het feit dat het niet overeenkomt met de regels.
Jij bent ook moderator?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ga s ergens anders fijn zitten zemelen.
Ga die act ergens anders opvoeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:34 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Jij bent ook moderator?
Het "Johnson molenaar" idee. Te treurig voor woorden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef Aoristus het volgende:
zeg je playmobiel, dan snapt iedereen wat je bedoelt
Die acts.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga die act ergens anders opvoeren.![]()
Nee, zolang je niet steeds je best doet om ouwe koeien uit de sloot te halen niet. Het gaat zoals al zeker 4 a 5 keer is gezegd niet om het woord pedofilie. Het gaat om de trieste vetes hier op POL.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:39 schreef PJORourke het volgende:
Goed, die taalpolitie dus. Word ik nu elke keer geband als ik het woord "pedofiel" in de mond neem?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Die acts.
Vraag yv maar hoor. Ik ken haar al jaren.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, oude user met nieuwe naam verder gegaan
Je ziet toch wel het verschil tussen een vete en een SC TT? Is dat nou zo moeilijk in te zien?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nee, zolang je niet steeds je best doet om ouwe koeien uit de sloot te halen niet. Het gaat zoals al zeker 4 a 5 keer is gezegd niet om het woord pedofilie. Het gaat om de trieste vetes hier op POL.
Wel ouderwets, uit de tijd dat men nog geen computer thuis hadquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het "Johnson molenaar" idee. Te treurig voor woorden.
Welke trieste vetes?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, zolang je niet steeds je best doet om ouwe koeien uit de sloot te halen niet. Het gaat zoals al zeker 4 a 5 keer is gezegd niet om het woord pedofilie. Het gaat om de trieste vetes hier op POL.
Daar wil je als nieuweling echt NIET in verstrikt raken. Vergeet daarom direct maar dat die vetes bestaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:04 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Welke trieste vetes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |