Als vent word je daar toch kriegel van?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je een heel waar punt.
Amanda is volgens mij echt zo'n meisje dat als je er verkering (...) mee hebt, ze de hele tijd bij je in de buurt moet zijn. Net als Lieke dus eigenlijk.
Dat had ik echt prachtig gevonden.. Dan was het echt Huub en Jaap vs. Creep, ViezEric en Nasty... Wat leuk geweest volgens mijquote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die kleine creep weg is. Ik was als de dood dat hij de nieuwe bewoner zou worden.
Als streamer word ik er al gek van, laat staan als ik haar vriend/verloofde wasquote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
Als vent word je daar toch kriegel van?
Edit: Denk ik.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 28 mei 2007 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als streamer word ik er al gek van, laat staan als ik haar vriend/verloofde was.
Ik zit dan ook met smart te wachten op de komende clash. Want nu ze het 'aan' hebben, moet Amanda natuurlijk volledig naar de pijpen van Brian dansen.
Dat zal even goed gaan, maar niet lang. Tot het volgende feestje met veel drank en Mitch bijvoorbeeld.
Denk ik.
Een echte vent wordt kriegel van zeikwijven zoals jij, die in een loop continu dezelfde shit uitbraken.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als vent word je daar toch kriegel van?
Edit: Denk ik.
Gaat het nog wel goed?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef FdW het volgende:
Een echte vent tippelt op een intelligente, aardige en sensuele vrouw als Lieke.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Een echte vent wordt kriegel van zeikwijven zoals jij, die in een loop continu dezelfde shit uitbraken.![]()
![]()
Ben je soms kapster dat je je muil niet een kwartier kunt dichthouden?![]()
Een echte vent is niet een mietje die met de margrietjes mee zit te babbelen.quote:
De Telegraaf heeft er weer iets 'moois' van gemaakt.. 'Mannentrio in de Gouden Kooi'.. ach ja..quote:Op maandag 28 mei 2007 12:34 schreef SiRojK het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)den_Kooi_.html?p=1,1
Cc, wanneer je opgesloten zit in een kliniek met patienten die je het liefst vermijd, probeer je op een nog enigszins acceptabele wijze de tijd door te brengen.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:31 schreef Copycat het volgende:
FdW wil wel een vriendin die elke minuut om hem heen drentelt? Elke minuut om aandacht bedelt?
Ik heb ook niet het idee dat Eric degene was die de date heeft 'afgeserveerd'.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:35 schreef Clank het volgende:
[..]
De Telegraaf heeft er weer iets 'moois' van gemaakt.. 'Mannentrio in de Gouden Kooi'.. ach ja..
De relatie tussen Huub en Eric is eigenlijk al over sinds het aanrandings-incident, sindsdien is het alleen maar bergafwaards gegaan. En sinds Lieke kwam heeft hij Eric vrij weinig aandacht gegeven, en Eric is wel iemand die aandacht nodig heeft...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:18 schreef Clank het volgende:
Ik snap de relatie tussen Huub en Eric al een tijdje niet meer. Eerst ruzie maken om anderen op het verkeerde been te zetten.. maar die 'ruzies' werden steeds serieuzer. Na het gedoe met Michael weet ik het helemaal niet meer.
En dat terwijl Eric alles tot nu toe overdreven en aangedikt heeft.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:40 schreef Dark het volgende:
Brian geeft Jaap opdracht om naar Eric te gaan om de feiten goed te krijgen, want volgens Brian is Eric pissed op Huub. Dit naar aanleiding van het stukje in de Telegraaf.
Eric heeft er wel zelf voor gekozen om informatie te gaan halen bij BAN.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De relatie tussen Huub en Eric is eigenlijk al over sinds het aanrandings-incident, sindsdien is het alleen maar bergafwaards gegaan. En sinds Lieke kwam heeft hij Eric vrij weinig aandacht gegeven, en Eric is wel iemand die aandacht nodig heeft...
Verwijtend tegen Brian - Eric kijkt tenminste wel naar me om en brengt me een kopje theequote:Op maandag 28 mei 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
Natasja is zwaar teleurgesteld in Brian, hij komt te weinig bij haar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |