Idd... Ik denk dat je eerder naar de file toe gaat die buiten de IKEA staatquote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Op tweede Pinksterdag?Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Jah Pumastreamer hier, ben bij flubberdewups...en vandaag naar de ikea...jij houd wel van drukte dus...woodstockshoppen hahaha....greetz Pumastreamer...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:44 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Op tweede Pinksterdag?Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb!
Hij doet mij denken aan de clown ui de film ''IT'' van Stephen King.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:50 schreef noekje het volgende:
Jaap heeft dezelfde lach als die gast van Thriller van Michael Jackson.
Hagenezen onder elkaar, aiaiaiaiquote:Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Jah Pumastreamer hier, ben bij flubberdewups...en vandaag naar de ikea...jij houd wel van drukte dus...woodstockshoppen hahaha....greetz Pumastreamer...
Dan heeft Jaap gewonnen!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:07 schreef Clank het volgende:
Eric gaat nu naast Natasia slapen?? Ik zie hem druk sjouwen met zijn spullen.
Maar als Eric dan naast Natasia gaat slapen is dat ook wel een statement. Lijkt me toch de definitieve breuk tussen Huub en Eric.quote:
Hij gaat er alleen douchen.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar als Eric dan naast Natasia gaat slapen is dat ook wel een statement. Lijkt me toch de definitieve breuk tussen Huub en Eric.
Is die er nog niet dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
[..]
Maar als Eric dan naast Natasia gaat slapen is dat ook wel een statement. Lijkt me toch de definitieve breuk tussen Huub en Eric.
Eric kan moeilijk tussen Huub en Lieke in gaan liggen.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:11 schreef Clank het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef Reza-impreza het volgende:
swarzenegger staat zich op te maken. tís net een travo in die jurk
[afbeelding]
Weet even niet wat ik ervan moet denken.quote:
Het bed naast Huub en Lieke is toch ook nog vrij?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric kan moeilijk tussen Huub en Lieke in gaan liggen.
Eric heeft vannacht ook bij Natasja geslapen.
Volgens mij kon Eric het ook niet zo goed hebben dat Huub samen met Jaap zijn date belachelijk ging maken.. Eric zit even in een kleine depressie volgens mij!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric kan moeilijk tussen Huub en Lieke in gaan liggen.
Eric heeft vannacht ook bij Natasja geslapen.
Het cleanen zal wel hoognodig zijn dan, net als Lieke hoognodig naar huis moet.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:16 schreef Copycat het volgende:
Ik weet niet waardoor ik bevangen ben. Maar ipv naar de Ikea gaan, ben ik wéér gaan cleanen in huis. Eng.
Bijna net zo eng als het Doris Day net niet kapsel van Lieke.
Ik snap de relatie tussen Huub en Eric al een tijdje niet meer. Eerst ruzie maken om anderen op het verkeerde been te zetten.. maar die 'ruzies' werden steeds serieuzer. Na het gedoe met Michael weet ik het helemaal niet meer.quote:
Ik ben blij dat die kleine creep weg is. Ik was als de dood dat hij de nieuwe bewoner zou worden.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij kon Eric het ook niet zo goed hebben dat Huub samen met Jaap zijn date belachelijk ging maken.. Eric zit even in een kleine depressie volgens mij!
Je was niet de enigequote:Op maandag 28 mei 2007 12:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die kleine creep weg is. Ik was als de dood dat hij de nieuwe bewoner zou worden.
Daar heb je een heel waar puntquote:Op maandag 28 mei 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Het cleanen zal wel hoognodig zijn dan, net als Lieke hoognodig naar huis moet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |