OMGquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ligt er aan voor wat.
http://www.infoprintsolut(...)ublished/4100home_us
Die is pas snel
voor zwart wit lijkt mij dat et weinig is...quote:
Hear hear!quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:52 schreef JortK het volgende:
[..]
OMG
Man ik wil echt naar huis ik ben het goed zat hier
quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:07 schreef JortK het volgende:
LOL:
http://www.dumpert.nl/mediabase/16992/0bca6f74/index.html
Bukken is nemen!
Tjeez. Pwnd door je bloedeigen collegaquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:27 schreef JortK het volgende:
Fucking kut collega's!!!
IK: Ja hij doet het nog steeds niet...
HIJ: Heb je wel de tabellen leeggegooid?
IK: Heb je dat gezegd dan?
HIJ: Nee.. vergeten
* JortK is dus drie uur voor jan lul bezig geweest
En das niet de eerste keer, ik kan me ook nog een gevalletje omnummeren herinnerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tjeez. Pwnd door je bloedeigen collega.
Laat hem de volgende keer een volledige werkinstructie meegeven dan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:55 schreef JortK het volgende:
[..]
En das niet de eerste keer, ik kan me ook nog een gevalletje omnummeren herinneren
Hij gaat het toch niet lerenquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:57 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Laat hem de volgende keer een volledige werkinstructie meegeven dan..
Zo is het wel erg dubbel.
[afbeelding] «« JortK
[afbeelding]
Wij hebben een 10ppm geloof ik, snel zat voor 17 manquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:12 schreef JortK het volgende:
Klopt ik vond 45 pagina toch ook niet echt verkeerd
daaar hebben ze speciale printers voor (zit een soort van fohn opquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:30 schreef Geqxon het volgende:
En als je op een inktjet zo snel gaat, dan blijven de pagina's van de natte inkt aan elkaar kleven
* JortK zwijmelt weg bij de gedachtequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Meen je dat?? Een inkjet printer, maar wel dat er lekker warm papier uit komt?
Dat is zo fijn voor als je naar het toilet gaat, even snel wat printen en je hebt heerlijk warm papier aan je billetjes.
Psst wat dacht je van je wc papier over kachel hangen in de WCquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Geqxon het volgende:
Dat is zo fijn voor als je naar het toilet gaat, even snel wat printen en je hebt heerlijk warm papier aan je billetjes.
quote:No programming language is perfect. There is not even a single best language; there are only languages well suited or perhaps poorly suited for particular purposes.
Herbert Mayer
Waarom zou je bezwaar hebben om voor AMD te gaan?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:51 schreef Sjowhan het volgende:
Pfieuw, ben nu een beetje aan het loeren voor een nieuwe c.q. upgrade, maar toch wel lastig. AMD verlaagd de prijzen nu weer, dus zit toch weer te twijfelen tussen Intel en AMD..
Ik wacht de prijsoorlog nog wel even af, maar denk dat Intel momenteel op voorsprong ligt qua snelheid en prestaties..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom zou je bezwaar hebben om voor AMD te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |