quote:
ehm, eeeeeehm....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:16 schreef OA het volgende:
[..]
Nog wat boeiend gedaan de laatste dagen eer?![]()
club / electroquote:Op maandag 28 mei 2007 19:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
|Ja, wat ik dus bedoelde: Wat voor muziek is dat?
Vrijdag gewerkt...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, eeeeeehm....
neuh, niet echt.
Vrijdag en zaterdag gewerkt, vrijdag, zaterdag en zondag gezopen... rustig gezopen, elke dag bijtijds eruit, vandaag weer wat geleerd enzo
Et toi?
Update?!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
Blub................... blub......... blub..... blub.. blub blub blub
* MPG duikt weer op in de KSC
quote:
hoiquote:Oh, hoi! [afbeelding]
MPG!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
lieverd....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:27 schreef MPG het volgende:
Een fiets in elkaar gebouwdquote:Op maandag 28 mei 2007 20:28 schreef OA het volgende:
[..]
Vrijdag gewerkt...
zaterdag, the usual things... boodschappen, markt, etc...verder nog een verjaardag!
zondag helemaal niets gedaan...![]()
vaandaag even bij ouders op de camping geweest. was kloteweer...![]()
En verder een fiets in elkaar gebouwd!!![]()
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt.. rileks nou maar ff kerel
[..]
Whehe!quote:hoi, dacht bijna dat je het hele hoi
gebeuren zou vergeten en alleen een update zou vragen
Eer-ick!quote:
Lang verhaal.... so be prepared....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een fiets in elkaar gebouwd?
Hoe dat zo?
Ik dacht dat je het nooit zou vragen...quote:
Gewerckt op tweede pincksterdagh?quote:Op maandag 28 mei 2007 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Eer-ick!
Het leeven gaet zoo zijn gangetje. Vandaeg gewerckt endezulcks...
Mooie uitspraak: "Een lekker straf bakkie"quote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen...
Lekker. doe maar een straf bakkie. Dan ben ik zo vrij om een kuukske erbij te nemen
Jaezeecker. Aanghezien mijn werck bestaet uit den omgangh met versche prooducten gaet dit door op feestdaeghen ende zulcks. Wercken op Tweedhe pincksterdagh leevert teevens eene dubbel zo hooghe belooningh op.quote:
En die beloningh isch dan niet veur de poeschquote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaezeecker. Aanghezien mijn werck bestaet uit den omgangh met versche prooducten gaet dit door op feestdaeghen ende zulcks. Wercken op Tweedhe pincksterdagh leevert teevens eene dubbel zo hooghe belooningh op.
Kijckt eensch aan!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaezeecker. Aanghezien mijn werck bestaet uit den omgangh met versche prooducten gaet dit door op feestdaeghen ende zulcks. Wercken op Tweedhe pincksterdagh leevert teevens eene dubbel zo hooghe belooningh op.
Is in de maack!quote:Op maandag 28 mei 2007 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen...
Lekker. doe maar een straf bakkie.
quote:Dan ben ik zo vrij om kuukske erbij te nemen
ho isquote:
Google is your best friendquote:Op maandag 28 mei 2007 20:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
ho iswaar heb je die nou weer vandaan
Puickquote:Op maandag 28 mei 2007 20:44 schreef OA het volgende:
Even een paar antwoorden tusschendoor!![]()
[..]
Is in de maack!![]()
quote:[..]
![]()
kijk, jij bent dus gewoon zeer goed bezig geweest...quote:Op maandag 28 mei 2007 20:52 schreef OA het volgende:
Ik heb hier een zeer beperkte ruimte voor een fiets(en), vanwege het ontbreken van een berging/schuur, oid...![]()
Dus de fietsen moeten noodgedwongen in de gang staan... Dat is verder geen probleem, aangezien we er alleen binnenkomen en dan meteen naar boven moeten. Het is echter wel zaak dat de fietsen zo staan opgesteld dat je er nog met goed fatsoen langs kan!![]()
Een tijd lang heeft alleen de fiets van vriendinlief er gestaan, omdat ik slechts een mountainbike bezit, met ongehoord breed stuur, dat niet dwars te zetten is...![]()
We wonen hier nu 8 maanden en nu "al" bedacht ik me dat mijn broertje een gewone fiets heeft (met normaal stuur) en die al jaren niet meer gebruikt.... daarop bedacht ik het geniale plan om zijn fiets in gebruik te nemen en evt. een bandje te verwisselen....![]()
Na een zeer vluchtige inspectie, bleek er aanzienlijk meer aan te moeten gebeuren...
Versleten banden, kapotte versnelling, gebroken spaken, slechte verlichting, gebroken ketting, etc.....![]()
Kortom: werck aan den winckel!!![]()
Uiteindelijk is alleen de versnelling nog niet gemaakt!Dat gaat m'n pa fixen!
![]()
Morgen zal ik even wat foto's plaatsen!![]()
Hé.... ik heb absoluut geen aspiraties richting het technische....quote:Op maandag 28 mei 2007 20:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kijk, jij bent dus gewoon zeer goed bezig geweest...
Je kan zo fietsenmaker worden
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:58 schreef MPG het volgende:
Zo... tijd voor koffie. Met een lekker kuukske![]()
Ik ben gewoon in Breda hoor.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:58 schreef MPG het volgende:
Zo... tijd voor koffie. Met een lekker kuukske![]()
Whahaha dat is nogal mooi!quote:Op maandag 28 mei 2007 21:12 schreef BrandX het volgende:ben ik weer!
Ik heb net vier bladzijden lang notulen van een ledenvergadering die nooit heeft plaatsgevonden uitgewerkt!![]()
![]()
Jazekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op maandag 28 mei 2007 21:15 schreef crossover het volgende:
[..]
JazekerGoeie zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zijn goed idd
Heb je metallica al binnen?Signature.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |