Nah, ik vind dat echt geen interessante films.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
de originele van The Ring en The grudge zijn toch veul beter...![]()
en daarom moet je dus de originelen bekijken....quote:Op maandag 28 mei 2007 11:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, ik vind dat echt geen interessante films.
Die amerikaanse versies in elk geval niet.
Oh, ja dat drong nog niet tot me door.quote:
ach ja....quote:Op maandag 28 mei 2007 11:51 schreef crossover het volgende:
[..]
Oh, ja dat drong nog niet tot me door.
Ja, maar het genre vind ik sowieso al lame, dus ik denk niet dat dat echt zin heeftquote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en daarom moet je dus de originelen bekijken....![]()
![]()
Heyquote:
Cool, ik ga er binnenkort heen. Even wachten tot het wat minder druk isquote:
euuhhhh ja....quote:Op maandag 28 mei 2007 13:53 schreef Houniet het volgende:
212-chocolate_puma-always_and_forever_(till_west_&_dj_delicious_remix)-var![]()
neeeuhquote:Op maandag 28 mei 2007 13:56 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
euuhhhh ja.......verkeerde topic misschien....
![]()
zo naar Ikea....quote:Op maandag 28 mei 2007 14:09 schreef BrandX het volgende:ben terug van jureren, was weer leuk!
Hoe'st hier?
quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:11 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is de goden verzoeken. Hier wel iig. Bij delft staat er een filie vanwege een 'evenement':')
ik zag het ja...quote:
Naar IKEA op 2e Pinksterdag, wat een cliché!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zag het ja.....ik dacht gister een grapje te maken tegen Papier, alleen hij vond het dus wel een goed plan....
![]()
![]()
I know.....quote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Naar IKEA op 2e Pinksterdag, wat een cliché!:')
ja dat dus...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Naar IKEA op 2e Pinksterdag, wat een cliché!
ja....quote:A12 Oberhausen richting Arnhem tussen Zevenaar en Duiven 2 km, Vertraging tot 1 minuut, Filelengte neemt toe
Ths is the ending of a beautiful friendshipquote:Op maandag 28 mei 2007 14:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat dus...}:|...maar zoals ik tegen hem zei: "ik spreek je nog wel na afloop"......_O-_O-_O-
nah...quote:Op maandag 28 mei 2007 14:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ths is the ending of a beautiful friendship![]()
Ja dat is waar, als je dit kunt doorstaan... dan komen er alleen nog maar mooie tijden!quote:Op maandag 28 mei 2007 14:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......de voortzetting van iets mooiers....
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |