quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:02 schreef SolidasRock het volgende:
wat ik ook heel lekker zou vinden is milagro op mijn pannekoek..
Nou ja, laat de pannekoek maar zitten
![]()
dus je lust ze eigenlijk wel, want je laat je verleiden om een pannenkoekje te eten...quote:Op zondag 3 juni 2007 00:59 schreef Jurk het volgende:
Eigenlijk lust ik helemaal geen pannekoeken, maar mijn man gooit altijd een zakje vanillesuiker door het beslag, en dat ruikt zo lekker dat ik me altijd laat verleiden tot een pannekoekje. En dan wel met hopjesstroop.
jurk is een vrouw, case closedquote:Op zondag 3 juni 2007 12:49 schreef Lienzz het volgende:
[..]
dus je lust ze eigenlijk wel, want je laat je verleiden om een pannenkoekje te eten...
Dus je vind het wel lekker smaken anders eet je het niet..
Snap t niet helemaal![]()
quote:
Nee, ik vind het zo lekker ruiken dat ik altijd denk dat het ook lekker smaakt. Maar dat valt altijd tegen. Wat ik wel lekker vind is de hopjes-stroop. Het liefst zou ik de pannekoek aflikken en in de vuilnisbak gooien, maar ik denk dat ik dan hard op mijn man's culinaire zieltje trap. Het topic heet " Wat vind je lekker OP je pannekoek?" Hopjes-stroop dus.quote:Op zondag 3 juni 2007 12:49 schreef Lienzz het volgende:
[..]
dus je lust ze eigenlijk wel, want je laat je verleiden om een pannenkoekje te eten...
Dus je vind het wel lekker smaken anders eet je het niet..
Snap t niet helemaal![]()
Aardbeien!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:58 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik houd van verschillende dingen, maar pannenkoeken met spinazie vind ik toch wel het allerlekkerst!
Wat doen jullie graag op je pannenkoek(of in het beslag)?
Ja, de butterscotch variant is echt lekker!quote:Op maandag 28 mei 2007 00:10 schreef _Arual_ het volgende:
[afbeelding]
Van de week heb ik de butterscotchvariant op. Oeh, zo lekker!
duidelijkquote:Op zondag 3 juni 2007 16:45 schreef Jurk het volgende:
[..]
Nee, ik vind het zo lekker ruiken dat ik altijd denk dat het ook lekker smaakt. Maar dat valt altijd tegen. Wat ik wel lekker vind is de hopjes-stroop. Het liefst zou ik de pannekoek aflikken en in de vuilnisbak gooien, maar ik denk dat ik dan hard op mijn man's culinaire zieltje trap. Het topic heet " Wat vind je lekker OP je pannekoek?" Hopjes-stroop dus.![]()
jaaaaah, die was lekker!!quote:Op zondag 3 juni 2007 17:09 schreef PdeHoog het volgende:
Er was ooit eens appelkaneelstroop op de marktTwee keer gehad en nu kan ik het niet meer vinden
Dan heb je dus wel een plak kaas die aan één kant gebakken is? Vind ik zelf niet zo lekker.quote:Op maandag 4 juni 2007 03:48 schreef Morwen het volgende:
Kaas en dan meegebakken, dus je gooit het meel in de pan, wacht even tot het gestolt is, gooit de kaas erop en draait de pannekoek. Zodra de kaas gesmolten en gebakken is is de pannekoek klaar (even optillen met de spatel, als de kaas niet meer plakt is ie klaar)
Die zoete troepquote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:27 schreef sanni het volgende:
İk vind gewoon suiker het lekkerst. Simpel en makkelijk. Oh ja..en de lekkerste pannekoeken eet je nog altijd in de VS.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |