Speelde een redelijke 2e seizoenshelft vond ik hoor, hij begint nu door te krijgen dat hij het gewoon moet hebben van zijn harde werken en doet nu geen gekke dingen meer. Hij mag wat mij betreft zeker blijven maar niet voor in de basis alleenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Culina is een goed plan! Zijn we daar ook vanaf!
Wat denk je Sherlock? Ze zullen niet door de psv harde kern zijn uitgenodigd voor een potje klaverjas in het theehuis.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:31 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Nou? Niet zulke dingen gaan roepen als je vervolgens niet gaat vertellen wat het is
In zijn eerste periode bij PSV hoorde hij gewoon bij de top van Nederland... Maar maak je geen zorgen, er is geen enkel gerucht dat hij naar PSV zou komen. We hebben immers al 2 linkspoten met Zonneveld en vd Leegtequote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
Prima gozer hoor Hofland maar komt mijn inziens tekort voor wat we nastreven, CL-niveau. Meer dan een aankoop voor de bank is het in mijn ogen niet en daar hebben we al genoeg anderen voor.
quote:Luis Suárez: 'Ik kan niet goed schieten'
29/5/2007 23:42
Al in zijn eerste seizoen loodste de kleine Luis Suárez FC Groningen naar grote hoogten. Hij is de plaag van elke defensie en met hém heeft het noorden weer een echte held. Topclubs lonken, maar het wonderkind uit Uruguay weet dat nog vele lessen wachten.
In de nieuwe Voetbal International vertelt de twintigjarige dribbelaar over heden, verleden en toekomst. Suárez weet hoe hij het beste rendeert, namelijk 'mét ruimte en zonder opdrachten'. En die vrijheid heeft hij bij Groningen.
'Daarom ben ik ook zo blij met Ron Jans als trainer. Natuurlijk moet ik soms meer meeverdedigen of slimmer zijn in mijn keuzes, maar intussen krijg ik wél alle vrijheid acties te maken', aldus Suárez.
Ondanks zijn stormachtige doorbraak, weet Suárez dat hij nog veel moet leren. 'Ik kan niet goed schieten, dat moet beter. Hoe dat komt? Doordat ik altijd maar met de binnenkant van mijn voet wil afronden, terwijl daar minder kracht in zit. Ik ben jong en kan nog veel leren, met name van Nevland.'
In het uitgebreide interview met de publiekslieveling vertelt Suárez onder meer over zijn vracht aan gele kaarten, zijn valgrage gedrag en zijn beslissing om nog niet naar PSV te gaan. Klik hier voor de volledige inhoud van VI nummer 22, die vanaf woensdag in de winkel ligt.
Er is inderdaad een naam doorgekomen van een van de jongens die erbij betrokken scheen te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat denk je Sherlock? Ze zullen niet door de psv harde kern zijn uitgenodigd voor een potje klaverjas in het theehuis.
Las het op het netwerk. Had Luque ook niet meer verwacht eigenlijk. Snap niet dat ze Van der Leegte halen en Vayrinen willen laten gaanquote:Op woensdag 30 mei 2007 09:17 schreef ruud.nl het volgende:
Vayrynen mag weg als een club het gewenste transferbedrag wil betalen en PSV rekent niet meer op de komst van Luque.![]()
En mocht PSV volgend seizoen een kutseizoen draaien en geen CL halen maar Ajax of AZ wel gaat ie gewoon daar naar toe...quote:Op woensdag 30 mei 2007 01:56 schreef RijstNatie het volgende:
nog niet, volgend jaar dus wel.
hijs zkr een goeie speler, hij zal alleen wel duurder worden
Het negativisme druipt er weer vanaf Grrrrrrrquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En mocht PSV volgend seizoen een kutseizoen draaien en geen CL halen maar Ajax of AZ wel gaat ie gewoon daar naar toe...
Tot nu toe lijkt PSV er flink neffe te pissen op de transfermarkt...
Zoals gebruikelijk zeg ik niks wat niet waar isquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Het negativisme druipt er weer vanaf Grrrrrrr
Het seizoen is pas net ten einde en PSV heeft nog genoeg tijd om spelers aan te trekken.
Niet zo heel gek dat ze niet willen komen, aangezien ze (op Suarez na) stuk voor stuk in een betere competitie dan de Nederlandse spelen. Alleen voor Rothen en Hofland zou PSV interessant kunnen zijn i.v.m. de CL. De andere spelers zouden een flink pak euro's inleveren mochten ze bij PSV tekenen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk zeg ik niks wat niet waar is. Ik speculeer alleen een beetje, zoals iedereen hier.
En tot nu toe pissen we er ook gewoon naast, geen Luque, geen Bronckhorst, geen Zenden, geen Makaay, geen Suarez, geen Rothen, geen Hofland en dan zijn er vast nog wel een paar die ik vergeet. Vooral het feit dat je niks over Hofland hoort vind ik verontrustend. Die moet je imo gewoon blind halen als ie echt zo goedkoop is.
De enige die op dit moment heel onzeker is voor volgend seizoen is Alex.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang er nog geen berichten zijn dat Gomes, Alex, Farfan, Simons, Vayrinen en Kone definitief weg zijn zou ik nog niet heel verontrustend zijn wanneer ik me met PSV verbonden zou voelen.
Gaan ze nou eens eindelijk weg trouwens?.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zolang er nog geen berichten zijn dat Gomes, Alex, Farfan, Simons, Vayrinen en Kone definitief weg zijn zou ik nog niet heel verontrustend zijn wanneer ik me met PSV verbonden zou voelen.
Op Alex reken ik eigenlijk al niet meerquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
De enige die op dit moment heel onzeker is voor volgend seizoen is Alex.
sterker nog, hier zijn we!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |