zoals ik hierboven al zeg, even afwachten wat t verhaal blijkt te zijn, misschien heeft jan, in tegenstelling tot wat wij denken en hopen, wel echt de eerste klap uitgedeeld..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:47 schreef jmac het volgende:
Nu weten we iig zeker dat 't marokkanen zijn![]()
Overal in de kranten staat dat de politie je zoekt, en dan ga je ZELF aangeven... Een dommere actie dan dat kan je niet uithalen.
De eerste klap misschien, maar ook niet zonder aanleiding. Kromkamp gaat vast niet voor de lol twee jongens aanvallen. En daarnaast denk ik niet dat de rechter het onbestraft laat dat Kromkamp een gebroken neus, jukbeen, oogkas en een hersenschudding heeft opgelopen door die twee jongens. Ook niet wanneer Kromkamp de eerste klap heeft uitgedeeld. Mocht Kromkamp de eerste klap hebben uitgedeeld, dan zal hij daar misschien een strafje voor krijgen, maar dit is zware mishandeling en daar krijgen die twee jongens ook zeker straf voor, ongeacht wie er begonnen is met vechten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:00 schreef KELDER het volgende:
[..]
zoals ik hierboven al zeg, even afwachten wat t verhaal blijkt te zijn, misschien heeft jan, in tegenstelling tot wat wij denken en hopen, wel echt de eerste klap uitgedeeld..
Enlighten us PyThquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef PyTh het volgende:
En dan gaan ze pas Maandagavond aangifte doen![]()
Ik weet wat de werkelijke reden is dat ze zich zijn gaan aangeven, stelletje helden....
Je kent mij inmiddels hè!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik dacht dat niemand het zou vragen.
Lijkt me een goed ideequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef rubbereend het volgende:
Hofland gaat niet naar Leverkursen maar bijtekenen zit er waarschijnlijk ook niet aan, dus als PSV nou eens snel handelt
Hoffflaaanddquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef rubbereend het volgende:
Hofland gaat niet naar Leverkursen maar bijtekenen zit er waarschijnlijk ook niet aan, dus als PSV nou eens snel handelt
Nou? Niet zulke dingen gaan roepen als je vervolgens niet gaat vertellen wat het isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef PyTh het volgende:
En dan gaan ze pas Maandagavond aangifte doen![]()
Ik weet wat de werkelijke reden is dat ze zich zijn gaan aangeven, stelletje helden....
Goed ideequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:06 schreef rubbereend het volgende:
Bakkal?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
In de deal met Lazovic zou ook eventueel een speler betrokken worden om de prijs te kunnen betalen. Enig idee welke spelers daarvoor in aanmerking komen? Toch niet alleen Lamey en Féher.. Féher speelt toch wel is rechtsback? Of is dat een linksback?
Mwoh, lijkt mij sterk. Die heeft net verlengd. Huren motten we nietquote:
Je hebt helemaal gelijk, we kunnen beter John Terry contracteren. Of had je nog andere haalbare alternatieven in gedachten?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:34 schreef LudoSanders het volgende:
Prima gozer hoor Hofland maar komt mijn inziens tekort voor wat we nastreven, CL-niveau. Meer dan een aankoop voor de bank is het in mijn ogen niet en daar hebben we al genoeg anderen voor.
Daar hebben we de scouting voor lijkt me. Laat ze maar in Z-Amerika rondkijken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:37 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, we kunnen beter John Terry contracteren. Of had je nog andere haalbare alternatieven in gedachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |