abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 22:11:02 #226
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52058025
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:18 schreef Gewas het volgende:
Hoi, kan een mod de titel van dit topic Het Derde Rijk leeft voort veranderen in Het Duitse Rijk leeft voort.
Dat kan. Maar waarom?
pi_52058342
Het discussievoeren met Moondreamer wil maar niet lukken. Hij blijft alleen maar plaatjes posten en weigert op vragen over zijn opmerkingen in te gaan.
Tijd voor actie Petre!
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 22:26:35 #228
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52058565
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef calvobbes het volgende:
Het discussievoeren met Moondreamer wil maar niet lukken. Hij blijft alleen maar plaatjes posten en weigert op vragen over zijn opmerkingen in te gaan.
Tijd voor actie Petre!
Illustrerende foto's. Niks mis mee.
pi_52058715
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:26 schreef NorthernStar het volgende:

Illustrerende foto's. Niks mis mee.
- Telkens hetzelfde verhaaltje ophangen
- Weigeren de discussie aan te gaan
- Weigeren uitleg te geven over zijn beweringen.
En die foto's zeggen niks. In ieder geval niks over chemtrails. Kan zo ook wel foto's posten en zeggen dat het bewijs is dat chemtrails niet bestaan. Dus het is compleet nutteloos wat die doet.

Ik vraag me af wat iemand dan nog op het forum te zoeken heeft als die geen discussie wilt voeren en alleen maar plaatjes post en vage beweringen uit.
Overigens vind Petre daar wel wat mis mee heb ik begrepen. Dus vandaar.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 22:45:01 #230
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52059238
Prima. Ik heb er geen problemen mee.
pi_52059362
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:45 schreef NorthernStar het volgende:
Prima. Ik heb er geen problemen mee.
Ik had ook niet anders verwacht van jou.
Maar ga dan straks ook niet klagen als ik of anderen niet meer zo geduldig zijn met Moondreamer ofzo....
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 22:52:32 #232
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52059480
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik had ook niet anders verwacht van jou.
Maar ga dan straks ook niet klagen als ik of anderen niet meer zo geduldig zijn met Moondreamer ofzo....
Zolang je binnen de policy blijft moet je doen wat je niet laten kunt.
pi_52059557
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef NorthernStar het volgende:

Zolang je binnen de policy blijft moet je doen wat je niet laten kunt.
Ow dat doe ik altijd. Maar daar heb jij nog wel eens problemen mee gehad...

[ Bericht 1% gewijzigd door calvobbes op 02-08-2007 23:09:53 ]
pi_52059963
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:11 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat kan. Maar waarom?
Omdat ik denk dat dat de lading beter dekt.
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2007 @ 23:59:07 #235
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52061426
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef Gewas het volgende:

[..]

Omdat ik denk dat dat de lading beter dekt.
Ok. Is aangepast.
pi_52061710
Bedankt.
pi_52061769
Ik zie met het plaatsen van de foto's zelf geen probleem calvobbes, het zou alleen wel fijn zijn als hij wellicht er toelichting bij geeft, maar dat blijft zijn eigen keuze. Ik heb hem een aantal vragen gesteld in het topic en hem er op gewezen. Of Moondreamer er wat mee doet is zijn eigen keuze. Zou ik persoonlijk wel leuk vinden om zijn mening te horen, maar als hij anders kiest. So be it.
bye
pi_52061911
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:13 schreef Petre het volgende:
Ik zie met het plaatsen van de foto's zelf geen probleem calvobbes, het zou alleen wel fijn zijn als hij wellicht er toelichting bij geeft, maar dat blijft zijn eigen keuze. Ik heb hem een aantal vragen gesteld in het topic en hem er op gewezen. Of Moondreamer er wat mee doet is zijn eigen keuze. Zou ik persoonlijk wel leuk vinden om zijn mening te horen, maar als hij anders kiest. So be it.
Ben je sinds gister van mening veranderd? Toen zei je nog dat als ze alleen maar herhalen zonder erop in te gaan, dat je dan actie zou ondernemen.

Het gaat mij niet om het plaatsen van foto's. Het gaat mij om het weigeren elke discussie aan te gaan en dat jij en anderen dan straks weer gaan lopen klagen dat ik en anderen niet lief genoeg zijn tegen die complotgelovers die elke logische discussie uit de weg gaan.
pi_52061950
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:20 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ben je sinds gister van mening veranderd? Toen zei je nog dat als ze alleen maar herhalen zonder erop in te gaan, dat je dan actie zou ondernemen.

Het gaat mij niet om het plaatsen van foto's. Het gaat mij om het weigeren elke discussie aan te gaan en dat jij en anderen dan straks weer gaan lopen klagen dat ik en anderen niet lief zijn tegen de complotgelovers.
Ik heb gezegt te zullen (proberen te) sturen. Dat doe ik nu. Als daar niet op gereageerd wordt en de policy niet overtreden wordt dan heb je de maniet van posten van anderen maar te accepteren. En nogsteeds zal ik dan letten op wanneer iets offtopic gaat.
bye
pi_52062130
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:22 schreef Petre het volgende:

Ik heb gezegt te zullen (proberen te) sturen. Dat doe ik nu.
Wat doe je dan?
De vragen stellen die elk weldenkend mens stelt?
quote:
Als daar niet op gereageerd wordt en de policy niet overtreden wordt dan heb je de maniet van posten van anderen maar te accepteren. En nogsteeds zal ik dan letten op wanneer iets offtopic gaat.
Als wie offtopic gaat? complotgelovers of sceptici? Want daar zit qua modden nog steeds een groot verschil in.
pi_52062474
Ik ga niet herhalen wat je per pm al hebt gehad.
bye
pi_52062513
Herhalen? Je zegt nu andere dingen dan gister in de PM discussie

En uit de mod acties blijkt dat er ook verschillend gemod wordt. Dit lijkt me weinig ontopic, maar blijft gewoon staan.
pi_52062628
Ik heb 'actie ondernemen' niet gedefinieerd en de manier waarop ik mod bepaal ik altijd nog zelf adhv de context en ervaringen uit het verleden. En nee, ik ga niet op alle slakken zout leggen. Ik heb ook geen zin om verder te discussiëren met je over deze materie. Ik maak bij elk geval zelf een afweging en daar heb je het mee te doen.
bye
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 01:29:51 #244
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_52062903
Dejavu...........of is hij terug van vakantie ?
pi_52065906
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 01:05 schreef Petre het volgende:
Ik heb 'actie ondernemen' niet gedefinieerd en de manier waarop ik mod bepaal ik altijd nog zelf adhv de context en ervaringen uit het verleden. En nee, ik ga niet op alle slakken zout leggen. Ik heb ook geen zin om verder te discussiëren met je over deze materie. Ik maak bij elk geval zelf een afweging en daar heb je het mee te doen.
Nou lekker duidelijk dan. Het ene off topic wel laten staan en het andere niet
Niet echt duidelijk wat nou wel en niet mag....

Of kunnen we concluderen dat complotgelovers wel discussieverpestende offtopic shit mogen plaatsen en niet complotgelover zich braaf moeten gedragen?
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:53:56 #246
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52066025
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou lekker duidelijk dan. Het ene off topic wel laten staan en het andere niet
Niet echt duidelijk wat nou wel en niet mag....
Per geval, kijkende naar de context, enz. Precies in lijn met de nieuwe policy.
quote:
Of kunnen we concluderen dat complotgelovers wel discussieverpestende offtopic shit mogen plaatsen en niet complotgelover zich braaf moeten gedragen?
Ow please. Heb je dit nog niet genoeg uitgemolken in het oude TRU? Kom iig eens met iets nieuws.
pi_52066088
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:53 schreef NorthernStar het volgende:

Per geval, kijkende naar de context, enz. Precies in lijn met de nieuwe policy.
Lekker onduidelijk dus. Ik zie niet wat er erger is aan mijn uitspraken die zijn weggehaald, dan aan Teenwolf zijn getroll dat dus gewoon blijft staan.
quote:
Ow please. Heb je dit nog niet genoeg uitgemolken in het oude TRU? Kom iig eens met iets nieuws.
Het blijft nog steeds actueel blijkbaar.
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:19:01 #248
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52066636
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Lekker onduidelijk dus. Ik zie niet wat er erger is aan mijn uitspraken die zijn weggehaald, dan aan Teenwolf zijn getroll dat dus gewoon blijft staan.
Iedereen heeft het op je gemunt hadden we al eens geconcludeerd toch?
pi_52066784
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef NorthernStar het volgende:

Iedereen heeft het op je gemunt hadden we al eens geconcludeerd toch?
Dat is jouw conclusie misschien, niet de mijne. Er zijn wel meer mensen die vinden dat er niet consequent gemod wordt in BNW (en in TRU gemod werd).

Als je zelf niet kunt uitleggen waarom mijn uitspraken zoveel erger zijn dan dat constante getroll van Teenwolf lijkt het me echt geen verkeerde conclusie dat jullie zeer inconsequent modden.
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 10:27:38 #250
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52066883
Je weet waar je naar toe kunt mailen. En nou wegwezen en pas terugkomen als er echt iets van belang is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')