Manu!!! Mijn jong!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Kijk de 2 stelletjes dan .. het lijkt wel of ze elkaar proberen aftetroeven in wie er wel niet het verliefdst op elkaar isdoet me denken aan een bepaalde Friends episode
Heeft ook weer een hele hoop kijkers aangetrokken.. Tenminste wat gekkigheid ipv alleen domme ruzies met geschreeuwquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het moment dat Jaap het huis in kwam al gezegt dat die gast geestelijk niet helemaal goed bij z'n hoofd is... Gimmick of niet, dit spel wat hij speelt jaagt niet alleen de bewoners weg, maar ook de kijkers lijkt me...
Mijn buren luisteren nu mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik dit een ubergeil nummer noemen?![]()
echt, maar je hoeft het niet te geloven...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen, ik ben hier nog niet zolang dus heb een (misschien dom) vraagje:
Is DGK_REDACTIE de echte redactie of gewoon mensen die het leuk vinden om zich voor te doen als redactie?
Ow maar wacht even, daar hoort nog iets bij, naar links kijken, hand door je haar, heup naar rechts op dat moment...dan hetzelfde nog even in tegenovergestelde richting...ja dat is em!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, zo heel soms doet ze een beentje omhoog. Nog niet opgevallen? Eén beentje he en daarna komt het kont omhoog dansje weer en dan hup...daar is het beentje weer.
Ik heb ze dat zo niet zien zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Ik reageer op een eerdere opmerking van de redactie dat ze Jaap zo geweldig en CULT vinden.....![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met hem zo te lezen beter dan met die zwakzinnigen in de villa
Japio houd juist kijkers.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het moment dat Jaap het huis in kwam al gezegt dat die gast geestelijk niet helemaal goed bij z'n hoofd is... Gimmick of niet, dit spel wat hij speelt jaagt niet alleen de bewoners weg, maar ook de kijkers lijkt me...
Anyway.... Is Michael er nog steeds?
is al weer een paar dagen terug gebeurd....quote:
Pff wat maakt het uit ze luisteren toch niet als ik ze vraag of ze mijn 90-60-90 willen doorgeven aan Mitchquote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Is DGK_REDACTIE de echte redactie of gewoon mensen die het leuk vinden om zich voor te doen als redactie?
Begin je je nu pas af te vragen of je misschien je hand tegen de verkeerde persoon overbluft?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Prositueer je nu hier?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pff wat maakt het uit ze luisteren toch niet als ik ze vraag of ze mijn 90-60-90 willen doorgeven aan Mitch
Misschien als verdediging tegen een opmerking dat jaap echt gestoord is?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
is al weer een paar dagen terug gebeurd....
DGK_REDACTIE is eigenlijk een script van Fok. Maar dat is een publiek geheimquote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Moonen, Poep- en kotsspelletjes JOEPIEIEIEIEquote:Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio houd juist kijkers.
Van de rest kan je niks meer verwachten.
Om Japio kijk ik nog.
Dat gegeil elke morgen en nacht word ook saai.
Nu vergeet je zwabberhoer.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moonen, Poep- en kotsspelletjes JOEPIEIEIEIE![]()
hij jaagt huisvrouwen en zure mensen zonder humor weg.. een jongen dynamische doelgroep trekt ie aanquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |