Nou, zo heel soms doet ze een beentje omhoog. Nog niet opgevallen? Eén beentje he en daarna komt het kont omhoog dansje weer en dan hup...daar is het beentje weer.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zou Amanda ook iets anders kunnen dan met haar kont naar achteren omhoog dansen
Ik zat eigenlijk te denken aan geneukt wordenquote:
Tuurlijk ! Ik reageer op een eerdere opmerking van de redactie dat ze Jaap zo geweldig en CULT vinden.....quote:
kan ik me zo aan ergeren tis echt een kutpussyquote:
Mag ik dit een ubergeil nummer noemen?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Nostalgist het volgende:
Eryka Baduh !
Ik weet het niet hoor, hij dreigde net nog met zelfmoordquote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met hem zo te lezen beter dan met die zwakzinnigen in de villa
quote:
http://youtube.com/watch?v=rOgbLxAKhfMquote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Ik reageer op een eerdere opmerking van de redactie dat ze Jaap zo geweldig en CULT vinden.....![]()
Ik heb vanaf het moment dat Jaap het huis in kwam al gezegt dat die gast geestelijk niet helemaal goed bij z'n hoofd is... Gimmick of niet, dit spel wat hij speelt jaagt niet alleen de bewoners weg, maar ook de kijkers lijkt me...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gimmick of niet, het is te ranzig voor woorden om stront op het toilet te gaan smeren, en iemand die zijn eigen kots opdrinkt wat daar al een halve nacht heeft liggen gisten is gewoon echt niet goed wijs.
Dat is geen gimmick meer, dat is ziekelijk![]()
nopes, jammer, volgende keer beterquote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik dit een ubergeil nummer noemen?![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, zo heel soms doet ze een beentje omhoog. Nog niet opgevallen? Eén beentje he en daarna komt het kont omhoog dansje weer en dan hup...daar is het beentje weer.
Vreselijk ik was er een klein maandje tussenuit maar ik heb niets gemist.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef rooie3 het volgende:
Japio neemt even rust.
Hoop dat hij nog meer in petto heeft.
Die wipkippen op de dansvloer is ook niet alles.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik dit een ubergeil nummer noemen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |