Manu!!! Mijn jong!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Kijk de 2 stelletjes dan .. het lijkt wel of ze elkaar proberen aftetroeven in wie er wel niet het verliefdst op elkaar isdoet me denken aan een bepaalde Friends episode
Heeft ook weer een hele hoop kijkers aangetrokken.. Tenminste wat gekkigheid ipv alleen domme ruzies met geschreeuwquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het moment dat Jaap het huis in kwam al gezegt dat die gast geestelijk niet helemaal goed bij z'n hoofd is... Gimmick of niet, dit spel wat hij speelt jaagt niet alleen de bewoners weg, maar ook de kijkers lijkt me...
Mijn buren luisteren nu mee.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ik dit een ubergeil nummer noemen?![]()
echt, maar je hoeft het niet te geloven...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen, ik ben hier nog niet zolang dus heb een (misschien dom) vraagje:
Is DGK_REDACTIE de echte redactie of gewoon mensen die het leuk vinden om zich voor te doen als redactie?
Ow maar wacht even, daar hoort nog iets bij, naar links kijken, hand door je haar, heup naar rechts op dat moment...dan hetzelfde nog even in tegenovergestelde richting...ja dat is em!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, zo heel soms doet ze een beentje omhoog. Nog niet opgevallen? Eén beentje he en daarna komt het kont omhoog dansje weer en dan hup...daar is het beentje weer.
Ik heb ze dat zo niet zien zeggenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tuurlijk ! Ik reageer op een eerdere opmerking van de redactie dat ze Jaap zo geweldig en CULT vinden.....![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met hem zo te lezen beter dan met die zwakzinnigen in de villa
Japio houd juist kijkers.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb vanaf het moment dat Jaap het huis in kwam al gezegt dat die gast geestelijk niet helemaal goed bij z'n hoofd is... Gimmick of niet, dit spel wat hij speelt jaagt niet alleen de bewoners weg, maar ook de kijkers lijkt me...
Anyway.... Is Michael er nog steeds?
is al weer een paar dagen terug gebeurd....quote:
Pff wat maakt het uit ze luisteren toch niet als ik ze vraag of ze mijn 90-60-90 willen doorgeven aan Mitchquote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Is DGK_REDACTIE de echte redactie of gewoon mensen die het leuk vinden om zich voor te doen als redactie?
Begin je je nu pas af te vragen of je misschien je hand tegen de verkeerde persoon overbluft?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Prositueer je nu hier?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pff wat maakt het uit ze luisteren toch niet als ik ze vraag of ze mijn 90-60-90 willen doorgeven aan Mitch
Misschien als verdediging tegen een opmerking dat jaap echt gestoord is?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
is al weer een paar dagen terug gebeurd....
DGK_REDACTIE is eigenlijk een script van Fok. Maar dat is een publiek geheimquote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Moonen, Poep- en kotsspelletjes JOEPIEIEIEIEquote:Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio houd juist kijkers.
Van de rest kan je niks meer verwachten.
Om Japio kijk ik nog.
Dat gegeil elke morgen en nacht word ook saai.
Nu vergeet je zwabberhoer.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Moonen, Poep- en kotsspelletjes JOEPIEIEIEIE![]()
hij jaagt huisvrouwen en zure mensen zonder humor weg.. een jongen dynamische doelgroep trekt ie aanquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
En dan af en toe met 1 handje een soort petsbeweging makenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow maar wacht even, daar hoort nog iets bij, naar links kijken, hand door je haar, heup naar rechts op dat moment...dan hetzelfde nog even in tegenovergestelde richting...ja dat is em!
Is wel zo, maar het einde is een beetje zoek aan het raken...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:36 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Heeft ook weer een hele hoop kijkers aangetrokken.. Tenminste wat gekkigheid ipv alleen domme ruzies met geschreeuw
DGK, Script en FOK in één zin.. Houston Houston, we have a problemquote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE is eigenlijk een script van Fok. Maar dat is een publiek geheim
Ja..ja..ja..we hebben hem. Maar...het liefst wel met een spiegel in de buurt en dan het hoofd die kant op en rollen met de onderlip en probeer geil te kijken.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow maar wacht even, daar hoort nog iets bij, naar links kijken, hand door je haar, heup naar rechts op dat moment...dan hetzelfde nog even in tegenovergestelde richting...ja dat is em!
Vandaar dat jij geen streams meer afneemt?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij jaagt huisvrouwen en zure mensen zonder humor weg.. een jongen dynamische doelgroep trekt ie aan![]()
neuh...kwam out of the blue.... maar is een andere discussie....quote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien als verdediging tegen een opmerking dat jaap echt gestoord is?
Kan ik me zo voorstellen
De droombaan van elke streamerquote:Op zondag 27 mei 2007 21:41 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE zijn gewoon vmbo'ers met een bijbaantje?
Ben ook huisvrouw.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
hij jaagt huisvrouwen en zure mensen zonder humor weg.. een jongen dynamische doelgroep trekt ie aan![]()
Hah nee dat nietquote:Op zondag 27 mei 2007 21:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin je je nu pas af te vragen of je misschien je hand tegen de verkeerde persoon overbluft?
Let op, DGK_REDACTIE is een user op FOK en het is niet gebruikelijk persoonlijk te worden over users.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:41 schreef F04 het volgende:
DGK_REDACTIE zijn gewoon vmbo'ers met een bijbaantje?
ik ben en geen huisvrouw en ben niet zuur..quote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat jij geen streams meer afneemt?![]()
Jammer, ik vond het heel wat prettiger om naar te luisteren dan naar die kutherrie in de chill.quote:
Helemaal compleetquote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja..ja..ja..we hebben hem. Maar...het liefst wel met een spiegel in de buurt en dan het hoofd die kant op en rollen met de onderlip en probeer geil te kijken.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
DGK, Script en FOK in één zin.. Houston Houston, we have a problem![]()
Ja en zingen doet ie ook... Goddank heb ik dat nog niet mee mogen makenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
Brian brengt zijn gitaarles bij Daniel ter sprake bij de band.
Nu de siliconen en het nephaar nogquote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja..ja..ja..we hebben hem. Maar...het liefst wel met een spiegel in de buurt en dan het hoofd die kant op en rollen met de onderlip en probeer geil te kijken.
De leuke acties van Jaap is nu in een bedroevend geheel geworden, niet meer leukquote:Op zondag 27 mei 2007 21:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Japio houd juist kijkers.
Van de rest kan je niks meer verwachten.
Om Japio kijk ik nog.
Dat gegeil elke morgen en nacht word ook saai.
Wat id dat toch met al dat gezeik. Dan is het te rustig, dan te ranzig, dan te veel gescript, dan te weinig, dan te veel ruzie, dan te lief, te veel geneuk, te weinig geneuk... Pff wat zijn jullie lastig... Tis echt niet vaak goed. En we doen zo ons best, wij VMBO-ers...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
Is wel zo, maar het einde is een beetje zoek aan het raken...
Ik heb al eens gezegt dat Jaap het type persoon is dat het hele huis vol met stront zal smeren om z'n zieke spel te kunnen spelen..
Het lijkt er op dat het alleen nog maar een kwestie van tijd is...
Hoever is DGK bereid te gaan met het zieke spel van Jaap. Een huis vol met stront lijkt me niet echt reality-TV van niveau...
Kijk ik liever naar de sjonnies en Anita's in BB...
Is dat nou wel verstandig?quote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
Brian brengt zijn gitaarles bij Daniel ter sprake bij de band.
Fok heeft ook contacten zo te zienquote:Op zondag 27 mei 2007 21:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hah nee dat nietIk ken iemand die bij Tien werkt en die zei dat , ook Radio 538 zei dat en de site Talpafan heeft contacten bij Tien en die plaatste het bericht, dus dan geloof ik dat. Maar goed: we zullen het wel zien , ik ga maar eens on-topic
Ik weet wel wanneer iedereen tevreden is hoor. Natasja wat minder privileges geven bijvoorbeeldquote:Op zondag 27 mei 2007 21:45 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat id dat toch met al dat gezeik. Dan is het te rustig, dan te ranzig, dan te veel gescript, dan te weinig, dan te veel ruzie, dan te lief, te veel geneuk, te weinig geneuk... Pff wat zijn jullie lastig... Tis echt niet vaak goed. En we doen zo ons best, wij VMBO-ers...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |