Mischien is de "sfeer" in het veld te hard ?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:34 schreef MCH het volgende:
Kan iemand mij de tactiek van de Mul uitleggen door de halve wedstrijd een meter buiten de lijnen te lopen?
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:37 schreef manny het volgende:
[..]
Mischien is de "sfeer" in het veld te hard ?
Speelt Leo ook eens CL.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:41 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Leo
oja er was trouwens nog een mooi spandoek vanmiddag
Geen paniek, Van Gaal geeft Ajax de Champions League.
Volgens mij zegt huntelaar hier nog watquote:Op zondag 27 mei 2007 23:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Bij deze wil ik de winaar voor het meest lachwekkende moment in het seizoen '06-'07 aan jullie voorstellen![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Met dank aan Twi voor de gif
Hopelijk komt er een club voor jou deze zomer.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:49 schreef manny het volgende:
Toch even zeuren:
Mag ik nog wel even opmerken dat Babel (weer) drama was. Hopelijk komt er een club voor hem deze zomer.
Volgens mij is er maar 1 man die hem weg wil en dat is Ten Cate. Helaas wel de belangrijkste.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:47 schreef StarGazer het volgende:
Ben echt bang dat dit de laatste wedstrijd van Perez in het Ajaxshirt was
Verder een dikverdiende overwinning op een laf az. Vermaelen, Heitinga en Davids de absolute uitblinkers.
Helemaal niks in alkmaar
Doet hij het nog?quote:Op maandag 28 mei 2007 00:43 schreef JeroenV het volgende:
Heeft iemand een gifje van het derde doelpunt?
juist. Die jongen wordt alleen nog maar beter. Dat hij vaak wedstrijden dramatisch speelt ligt aan zijn leeftijd daardoor je gewoon niet constant presteren. In de wedstrijden dat hij wél goed speelde was liet hij vaak geweldige dingen zien. Dingen waarvan er maar weinig in de selectie zijn die hem na kunnen doen.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:51 schreef Longmen het volgende:
Babel moet blijven
Ik denk dat er 1 man is die hem weg wilt hebben en dat is Perez zelf. Zolang Sneijder er zit heeft Perez geen kans op een basisplaats en dat is wat hij wil. Zijn goed recht, daarom gaat hij denk ik ergens anders kijken.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Volgens mij is er maar 1 man die hem weg wil en dat is Ten Cate. Helaas wel de belangrijkste.
Inderdaad. Vind dat de wedstrijden die hij goed was, hij een meerwaarde was voor Ajax dit seizoen. Nu weggaan zou zelfmoord zijn voor zn carriere. Volgend seizoen wordt hij de bepalende speler.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:54 schreef toma het volgende:
[..]
juist. Die jongen wordt alleen nog maar beter. Dat hij vaak wedstrijden dramatisch speelt ligt aan zijn leeftijd daardoor je gewoon niet constant presteren. In de wedstrijden dat hij wél goed speelde was liet hij vaak geweldige dingen zien. Dingen waarvan er maar weinig in de selectie zijn die hem na kunnen doen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 00:50 schreef twi het volgende:
[..]
Hopelijk komt er een club voor jou deze zomer.
Sinds de komst van Davids zijn de cijfers eigenlijk super.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:00 schreef BonJovi het volgende:
Toch nog de laatste 2 wedstrijden in de Arena met Ruime cijfers gewonnen en de 0 gehouden
Nee, Ajax.nl heeft een heel aparte splash-pagina. Klik je op de link om door te gaan dan gebeurt er gewoon soms he-le-maal niks.quote:Op maandag 28 mei 2007 00:59 schreef toma het volgende:
[..]
server op t randje van overbelast sinds vanmiddag?
ik ga het niet weten jongenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:59 schreef toma het volgende:
[..]
server op t randje van overbelast sinds vanmiddag?
quote:27/5/2007 - 'Ajacieden boden ook wedstrijdpremies aan Willem II'
Routinier Geert den Ouden heeft voor BNR Newsradio verklaart dat enkele van zijn teamgenoten geld geboden kregen van Ajax-spelers om het wat rustiger aan te doen tijdens Willem II-Ajax. De Amsterdammers moesten in dat duel dringend scoren om PSV van de landstitel te houden. "In heb het laatste kwartier van de wedstrijd in het veld gestaan en daar hebben Ajax-spelers - ik ga geen namen noemen - wedstrijdpremies beloofd. Daarmee maak je jezelf wel heel belachelijk", aldus Den Ouden die naast voetballer ook scheidsrechter is. Willem II deed er alles aan om Ajax van de landstitel te houden omdat zowel spelers als trainer vooraf denigrerend over Willem II praatte.
PSV Netwerk
Eerder berichtten spelers van zowel Excelsior als AZ dat de Ajax-spelers hun wedstrijdpremies zouden afstaan aan de Kralingers als AZ van de titel gehouden zou worden. De reglementen van de KNVB voorzien niet in sancties aangaande aanmoedigingspremies. Alleen als er geld wordt geboden om te verliezen, kan de bond een onderzoek starten omdat er dan sprake is van omkoping.
dat moet vooral die ouwe hagenees en Ajax hater den ouden zeggen.. tjonge jonge, hoe ongeloofwaardig wil je overkomen.quote:
Er is geen enkel signaal van Vitesse kant af gekomen dat PSV geld heeft geboden.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Nou, wie gelooft er nou dat PSV 5 keer scoort tegen Vitesse? Gaan we daar ook over mekkeren?
Heeft hij mensen proberen om te kopen dan?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:29 schreef StarGazer het volgende:
Dan mogen ze het gedrag van Lazovic ook wel gaan onderzoeken...
Houden ze binnenskamerquote:Op maandag 28 mei 2007 10:31 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Er is geen enkel signaal van Vitesse kant af gekomen dat PSV geld heeft geboden.
Dat Ajax geld aan Excelsior geld heeft geboden om goed hun best te doen is geen omkoping, al vind ik het niet netjes.
Maar Willem 2 geld bieden om rustiger aan te doen is wel omkoping. En dat mag dus niet (Als het verhaal natuurlijk waar is).
Heb ik het over omkoperij? Ik heb het over z'n gedrag tijdens de wedstrijd. Zoals hij de bal zo snel mogelijk weer terug aan Gomes gaf zodat hij z'n doeltrap snel kon nemen. Merkwaardig.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:32 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heeft hij mensen proberen om te kopen dan?
Lazovic speelde met zijn gedachte al bij PSV... Die wilde gewoon dat PSV CL haalt. Ik denk niet dat ze hem geld hebben gegeven.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb ik het over omkoperij? Ik heb het over z'n gedrag tijdens de wedstrijd. Zoals hij de bal zo snel mogelijk weer terug aan Gomes gaf zodat hij z'n doeltrap snel kon nemen. Merkwaardig.
Daarnaast is het niet eens strafbaarquote:Op maandag 28 mei 2007 10:45 schreef devv05 het volgende:
Lekker boeiend, alsof iemand zich hier nog druk om gaat maken. Als er al een speler is die dat in het veld heeft geroepen (wat ik betwijfel) dan is dat een individuele actie geweest en niet van Ajax. Bovendien is zoiets toch niet te bewijzen. Het seizoen is afgelopen, gewoon op naar de volgende zonder dit soort gemekker.
Jawel.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:46 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Daarnaast is het niet eens strafbaar![]()
quote:De reglementen van de KNVB voorzien niet in sancties aangaande aanmoedigingspremies. Alleen als er geld wordt geboden om te verliezen, kan de bond een onderzoek starten omdat er dan sprake is van omkoping.
Om vervolgens de CL te winnen.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Het zal wel loslopen. Eerst 11 punten aftrek, geen Europees en naar de Eerste Divisie en dan uiteindelijk in hoger beroep toch Eredivisie met slechts 3 punten aftrek.
idd kom maar met die namen Geert, kon wel eens een leuke soap worden..quote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Namen en rugnummers graag, Geert.
quote:Er zei zelfs een speler, ?je mag zelfs mijn shirt hebben?.
Nouja, als er een Ajacied is die het geroepen heeft weet ik niet wie de sukkel is. Maar laat het eerst maar eens bewezen worden inderdaad. Mocht het waarheid blijken, dan vraag ik me af wat er voor sancties zullen komen. Uitsluiting van Europees voetbal zou me niet eens raar lijken...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:17 schreef BonJovi het volgende:
Wat een gezeik wat een sukkel die Den Ouden
zullen wel de aanvallers geweest zijn...quote:Op maandag 28 mei 2007 10:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Namen en rugnummers graag, Geert.
En denk je dat niet meer gebeurd is het verleden dan, of in andere wedstrijden waar een doelpunt gewoon heel belangrijk kan zijn?.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Nou ik kan het me best voorstellen eerlijk gezegd.... een kwartier voor tijd... de wanhoop nabij.
Als jij je spellingsbril even op zet dan, ik snap echt geen fuck van je zin.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En denk je dat niet meer gebeurd is het verleden dan, of in andere wedstrijden waar een doelpunt gewoon heel belangrijk kan zijn?.
Niet zo door je anti-Ajax bril kijken zeg
"Alleen als er mayo op zit!"quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Adidah het volgende:
idd. Ik zie Huntelaar al zeggen: "He flapdrol, als ik mag scoren dan krijg je van mij na de wedstrijd een broodje frikandel".
Dat deed ik alleen vroeger als we tegen de dames moesten voetballenquote:Op maandag 28 mei 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Man, ik bood mijn tegenstander ook wel eens een biertje aan als ik kapot was en hij maar bleef rennen.
Dat is toch net even iets anders.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Man, ik bood mijn tegenstander ook wel eens een biertje aan als ik kapot was en hij maar bleef rennen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Adidah het volgende:
idd. Ik zie Huntelaar al zeggen: "Hé flapdrol, als ik mag scoren dan krijg je van mij na de wedstrijd een broodje frikandel".
Ik vermoed dat het om precies hetzelfde cynisme gaat...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch net even iets anders.
Stond Den Ouden overigens zelf in het veld?
Een kwartiertje.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch net even iets anders.
Stond Den Ouden overigens zelf in het veld?
Ajax - Willem II "De de ultieme clash tussen de 2 beste teams van nederland, Wie wordt er dit seizoen kampioen? De klassieker wacht op u!"quote:Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef Aanvoerder het volgende:
We pakken Willem II volgend seizoen wel ff keihard aan. RKC heeft het al geweten in ieder geval. Mwuah ah ah aaahhh!
Nee tuurlijk niet, bewijs zullen we nooit krijgen. Tenzij Den Ouden met een memorecorder in zn sok speelde. Maar die kans acht ik vrij klein.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Je geeft nu jezelf eigenlijk antwoord. We zullen nooit weten hoe of wat.
Ik zit hier niet op m'n werk, dus ga ik NIET op zinsbouw en ander meuk letten. Schijt aan die spellings nazi's hier op Fokquote:Op maandag 28 mei 2007 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als jij je spellingsbril even op zet dan, ik snap echt geen fuck van je zin.
Je wist nog niet dat iedereen Ajax haat?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, bewijs zullen we nooit krijgen. Tenzij Den Ouden met een memorecorder in zn sok speelde. Maar die kans acht ik vrij klein.
Maar er is wel erg veel rook...
Er was ook weinig mis met je zin. Wellicht dat Geert den Ouden 'm niet zou begrijpen...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zit hier niet op m'n werk, dus ga ik NIET op zinsbouw en ander meuk letten. Schijt aan die spellings nazi's hier op Fok
Aha, jij was het dus niet. Shit happens denthemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef denthemen het volgende:
Heb ik weer, nooit mogen ze hun shirt weggeven, ben ik er niet, mag hij zijn shirt weggeven
Wel jammer, volgende keer krijg je het welquote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef denthemen het volgende:
Heb ik weer, nooit mogen ze hun shirt weggeven, ben ik er niet, mag hij zijn shirt weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |