Dat is toch net even iets anders.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Man, ik bood mijn tegenstander ook wel eens een biertje aan als ik kapot was en hij maar bleef rennen.
quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Adidah het volgende:
idd. Ik zie Huntelaar al zeggen: "Hé flapdrol, als ik mag scoren dan krijg je van mij na de wedstrijd een broodje frikandel".
Ik vermoed dat het om precies hetzelfde cynisme gaat...quote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch net even iets anders.
Stond Den Ouden overigens zelf in het veld?
Een kwartiertje.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is toch net even iets anders.
Stond Den Ouden overigens zelf in het veld?
Ajax - Willem II "De de ultieme clash tussen de 2 beste teams van nederland, Wie wordt er dit seizoen kampioen? De klassieker wacht op u!"quote:Op maandag 28 mei 2007 11:57 schreef Aanvoerder het volgende:
We pakken Willem II volgend seizoen wel ff keihard aan. RKC heeft het al geweten in ieder geval. Mwuah ah ah aaahhh!
Nee tuurlijk niet, bewijs zullen we nooit krijgen. Tenzij Den Ouden met een memorecorder in zn sok speelde. Maar die kans acht ik vrij klein.quote:Op maandag 28 mei 2007 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Je geeft nu jezelf eigenlijk antwoord. We zullen nooit weten hoe of wat.
Ik zit hier niet op m'n werk, dus ga ik NIET op zinsbouw en ander meuk letten. Schijt aan die spellings nazi's hier op Fokquote:Op maandag 28 mei 2007 11:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als jij je spellingsbril even op zet dan, ik snap echt geen fuck van je zin.
Je wist nog niet dat iedereen Ajax haat?quote:Op maandag 28 mei 2007 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, bewijs zullen we nooit krijgen. Tenzij Den Ouden met een memorecorder in zn sok speelde. Maar die kans acht ik vrij klein.
Maar er is wel erg veel rook...
Er was ook weinig mis met je zin. Wellicht dat Geert den Ouden 'm niet zou begrijpen...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik zit hier niet op m'n werk, dus ga ik NIET op zinsbouw en ander meuk letten. Schijt aan die spellings nazi's hier op Fok
Aha, jij was het dus niet. Shit happens denthemen.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef denthemen het volgende:
Heb ik weer, nooit mogen ze hun shirt weggeven, ben ik er niet, mag hij zijn shirt weggeven
Wel jammer, volgende keer krijg je het welquote:Op maandag 28 mei 2007 12:13 schreef denthemen het volgende:
Heb ik weer, nooit mogen ze hun shirt weggeven, ben ik er niet, mag hij zijn shirt weggeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |