Wat zijn bij jou op de server de kosten voor 1 void crystal, bij mij tussen de 45-60gquote:Op zondag 27 mei 2007 17:45 schreef tonks het volgende:
[..]
Insane. ik ben blij dat ik het zelf kon farmen (water/shadow) maar de rest moest ik allemaal kopen
tussen de 70 en 80quote:Op zondag 27 mei 2007 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat zijn bij jou op de server de kosten voor 1 void crystal, bij mij tussen de 45-60g
Maakt niet uit met welke CD's je installeerd het gaat om je account. En je kon dacht ik bij blizzard online keys kopen.quote:Op zondag 27 mei 2007 14:23 schreef kopje_koffie het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je dan de retail boxes weer moet hebben. Is het niet mogelijk om enkel serials te betalen en dan niet wee voor de cds lapt omdat je die toch al hebt ?
Ben ff aan het kijken, lijkt iets fout te gaan met het updaten vanaf de armoryquote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef Fratz het volgende:
die linkjes van wyrihaximus geven bij mij de volgende error:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/wyrihaxi/domains/wyrihaximus.net/public_html/fok/wow/list.php on line 397
Nee, je hoeft eigenlijk nooit te grinden (behalve voor questitems), voor de rest is het questen, questen en questen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef vogelkooi het volgende:
uhm is het moelijk om van 60-70 te trainen? of valt dat wel mee?
Dat klopt.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:41 schreef glremme het volgende:
Mijn geluk op WoW is best wel goed. Ben nu lvl 61, epic mount al gekocht, en nog 400g over. GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO geluk
.
Maar vergeleken met de exp die ik van 55-58 kreeg en die van 58-61 is TBC echt een makkie =/. Qua drops, exp en geld. Klopt dit of beeld ik me dit alleen maar in?
Alles in outland gaat best rap. Geld gaat heel rap. Op lvl 64 had ik iets van 50g of 200g weet niet precies meer, daar voor niet echt geld verzameld. En heb toen in 6 levels 1KG gehaald. Heb heeeeeel erg veel ogres gekilled en zo me Talbuk mount op lvl 69 gehaald ^^. Dus ga maar nou wat je bij elkaar kan sprokkelen vanaf level 60quote:Op maandag 28 mei 2007 00:16 schreef vogelkooi het volgende:
Heb nu 267 gold, als lvl 54, en ik ga wyris manier ff volgen met outland q gold grinden.
Als ik jou reactie zo zie zal dat dan wel snor zitten.
yepquote:Op maandag 28 mei 2007 12:10 schreef Reneuh het volgende:
Je kunt pas vanaf level 40 een mount kopen geloof ik he?
je kan wel eerder een mount kopenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:10 schreef Reneuh het volgende:
Je kunt pas vanaf level 40 een mount kopen geloof ik he?
ja 20 mithril bars doen het best goed op ah, 12 gold per 20 en de thorium die ik gevonden heb, gaat voor 10 g voor 8. nu nog de concurentie miners de snel af te zijn.quote:Op maandag 28 mei 2007 01:41 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat klopt.
[..]
Alles in outland gaat best rap. Geld gaat heel rap. Op lvl 64 had ik iets van 50g of 200g weet niet precies meer, daar voor niet echt geld verzameld. En heb toen in 6 levels 1KG gehaald. Heb heeeeeel erg veel ogres gekilled en zo me Talbuk mount op lvl 69 gehaald ^^. Dus ga maar nou wat je bij elkaar kan sprokkelen vanaf level 60.
het is meer dat er erg veel mensen naar zoeken, vooral in het begin toen TBC net uit was. minen met je flying mount is best relaxed.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:05 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ja 20 mithril bars doen het best goed op ah, 12 gold per 20 en de thorium die ik gevonden heb, gaat voor 10 g voor 8. nu nog de concurentie miners de snel af te zijn..
zijn die outland ore's echt zo slecht te vinden zoals ik gezien heb op andere sites?
Ik als niet miner loop eigenlijk continue tegen mines aan in outland maar zal ook wel afhangen van hoeveel farmers je op je realm hebt natuurlijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 13:05 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ja 20 mithril bars doen het best goed op ah, 12 gold per 20 en de thorium die ik gevonden heb, gaat voor 10 g voor 8. nu nog de concurentie miners de snel af te zijn..
zijn die outland ore's echt zo slecht te vinden zoals ik gezien heb op andere sites?
Snel aangebrand :p En vorige keer was ook al voor iemand pygmee noemen <_<.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:43 schreef tonks het volgende:
Waarom maak je 2 racial slurs in een maand. Beetje triest
Dus als je aangebrand bent ga je iemand discrimineren, its a fucking game. Ik heb echt zon gevoel dat je een nerd achter een pc bemt die eindelijk ergens stoer kan doen, kneus.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef glremme het volgende:
[..]
Snel aangebrand :p En vorige keer was ook al voor iemand pygmee noemen <_<.
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef glremme het volgende:
Grappig dat je dat over iemand zegt, en de zin daarna gelijk zelf discrimineert? ^_^
quote:Op maandag 28 mei 2007 17:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Dat zijn geen eens msn smilies.
Anyway wtf is een pygmee? Je hebt waarschijnlijk net de verkeerde die je gereport heeft. Wat ze ook vaak doen tegenwoordig is iemand anders aan het schelden krijgen en hem dan reporten.
Ok dus ze worden boos omdat je iemand voor echte gnome ok maakt. Dat is wel heel erg zieligquote:Op maandag 28 mei 2007 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ter grootte van een gnome
Toen ik ging zoeken kwam ik vluchtig een diertje tegen xD.quote:Op maandag 28 mei 2007 17:19 schreef glremme het volgende:
Weet ik veel, iemand zei iets en ik antwoordde terug "Lol, you pygmy", dit werd als zodanig erg opgevat dat ik er een ban voor kreeg.
Imo sta je in je recht maar denk wel dat je een temp ban kan krijgenquote:Op maandag 28 mei 2007 17:19 schreef vogelkooi het volgende:
kun je ook worden gereport worden als je een begger afblaft?
in de trend van :
<begger> : can i have g??
<ik> : why should I?
<begger> for fun.
<ik> F+CK OFF BEGGER
<Ik GO F+CK YOUR MOM!!!!!111
Of heb sta ik dan in me recht?
Waarom reageren mensen uberhaupt op lui die om g zitten te zeiken?quote:Op maandag 28 mei 2007 17:19 schreef vogelkooi het volgende:
kun je ook worden gereport worden als je een begger afblaft?
in de trend van :
<begger> : can i have g??
<ik> : why should I?
<begger> for fun.
<ik> F+CK OFF BEGGER
<Ik GO F+CK YOUR MOM!!!!!111
Of heb sta ik dan in me recht?
Heet hij toevallig ripdoom en speelt op SC?quote:Op maandag 28 mei 2007 19:20 schreef Fratz het volgende:
hehe een guildie van me heeft een permban op het forum te pakken en heeft nu ook een 72 uur ban in het spel te pakken -grins-
Klinkt er erg naar dat hij je er uitheeft getrapt om vrienden er in te krijgen die geen zin hadden om 40g te dokkenquote:Op maandag 28 mei 2007 19:52 schreef McGilles het volgende:
Kan ik iets aan de volgende situatie doen?
Ik zie iemand in de general chat op zoek naar een 5v5 team arena. Nu lijkt mij dat wel handig voor de punten dus ik wil wel joinen samen met een vriend. Geen probleem en we mogen er beide in, wel moeten we 40g betalen voor het team maken. Geen probleem denk ik zo. We gaan gelijk aan de slag en spelen 9 potjes en dan..... worden we beide uit het team gegooid en staan we gelijk op ignore.
Dus geen punten deze week (valt mee te leven) maar ook 40g weg naar een enorme lul.
LOL RIPDOOM zit op mijn realm.. Shattered halls ^^ Belf palaquote:Op maandag 28 mei 2007 20:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heet hij toevallig ripdoom en speelt op SC?
[..]
Klinkt er erg naar dat hij je er uitheeft getrapt om vrienden er in te krijgen die geen zin hadden om 40g te dokken. Goed daarom geef ik dus nooit geld uit aan PUG's.
Ow erhm report hem en kijk wat GM's kunnen doen maar ik denk weinig helaas. Ow je misschien hem zwart maken maar of je daar wat mee opschiet? Of zoals ik hierboven zij krijg hem aan het schelden en laat hem bannen.
Als het die kleine gestoorde belg/nederlander is, success! Hij liep altijd de forums vol te spammen en iedereen te scammen en af te zetten volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef ramon1984 het volgende:
[..]
LOL RIPDOOM zit op mijn realm.. Shattered halls ^^ Belf pala
Je spirit is wel wat aan de hoge kant, en stamina veel te laagquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:39 schreef Baret het volgende:
vandaag maar eens dm gedaan, straks maar eens verder met redridge mountains.
owja kunnen jullie mijn gear eens raten.![]()
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kor'gall&n=Baat
money money money, farmen gaat moeilijk omdat ik mijn linen cloth maar niet kwijt kan. En wool cloth heb ik zelf nodig dus dat is ook moeilijk. En dure objecten disenchant ik meestal als ik ze zelf niet kan gebruiken. Maarja wel onthouden dat ik nog maar 3 weekjes speel he. bedankt voor de advies.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je spirit is wel wat aan de hoge kant, en stamina veel te laagLever wat spirit in voor stamina, en dan denk ik dat je het wel ietsje langer uithoudt als je aggro trekt. Verder zou ik ook opzoek gaan naar een nieuwe shoulders, cloak en bracers
De Alliance AH is stukken uitgebreider dan die van de Horde (iig wel op Khadgar), dus moet ook niet al te moeilijk zijn
Succes!
Moet je een poll van maken op het werk, kun je aan verdienenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:45 schreef Fratz het volgende:
hehehe, vandaag 3 collega's zo gek gemaakt met ons wowpraat dat ze het spel ook maar gekocht hebben. ik denk niet dat ze doorhebben dat ze nu een verslaving erbij hebben
Zoiets als wie het eerst level 70 is ofzoquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:16 schreef Maruna het volgende:
[..]
Moet je een poll van maken op het werk, kun je aan verdienen
Dat van die aggro van de tank jatten is echt irritant, vooral als je frost nova of blizzard gebruikt. Bijna doodgegaan toen ik dichtbij vancleef kwam. Pff op het nippertje frost nova plus potion gebruikt. maarja dan blijf ik dus bij fire.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:02 schreef Mauro het volgende:
Frost duurt een eeuwigheid om mobs neer te krijgen maar het is wel handig om meerdere targets in 1 keer aan te kunnen pakken.
Fire/arcane is single-target-grinding.. Veel damage, hoge mana costs en geen survivability.
Het is maar net waar je voor kiest.
Ik zelf vind arcane/fire de beste speck tot nu toe. Toen ik lvl 60 was en in Molten Core aan het raiden was (pre-TBC) moest ik respecken naar frost. Heb het altijd verschrikkelijk gevonden. Ben verdomme geen gekoelde drankautomaat
Nee, laat mij maar lekker imba dps-en met mijn fire (en uiteraard heel erg goed opletten dat ik niet de aggro van een tank pull. Grinden met deze speck vind ik ook erg makkelijk. Maakt eigenlijk niet uit. Frostresistant mobs pak ik met vuur, Fireresistant mobs met arcane en uiteraard arcanresistant m obs weer met vuur
Dat gebruik je dan ook niet. Maak een hotkey voor je frostbolt ga relaxed zitten trek een biertje open en om de 3,5 seconden druk je op het knopje en daarna pak je phat lewt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef Baret het volgende:
[..]
Dat van die aggro van de tank jatten is echt irritant, vooral als je frost nova of blizzard gebruikt. Bijna doodgegaan toen ik dichtbij vancleef kwam. Pff op het nippertje frost nova plus potion gebruikt. maarja dan blijf ik dus bij fire.
Ik hou van het randje.. als 2e of 3e op de aggrolist staan zonder de aggro te pullenquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:05 schreef viezerdt het volgende:
Je houd van aggro? Lekker slim met de hoeveelheid hp die een mage heeft
Ik weet hetquote:
High rankers = pwnedquote:Arena point gain is intentionally different, and this is in-fact not a bug. A typical team will see a small change in their points, but players with very high or very low ratings will see a much larger change. Below is the new formula.
If rating<=1500 then
Points=0.38*rating-194
(note: this calculation can go negative, but will be floored at 0)
If rating>1500 then
Points=1426.79/(1+918.836*Power(2.71828, -0.00386405*rating))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |