PSV publiek is triest, maar om de prestaties van PSV kan ik niet meer lachen hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:24 schreef denthemen het volgende:
zij zien ons wel als rivaal, net als dat psv dat van ons vindt, alleen wij vinden hen lachertjes
Tegen Rosenbergquote:Mogelijke tegenstanders van Ajax van ongeplaatste clubs in de voorronde: Sparta Praag, Fenerbahce, AEK Athene, Dinamo Boekarest, Rosenberg, Spartak Moskou, Rode Ster Belgrado, Toulouse, FC Kopenhagen, Dinamo Zagreb en Racing Genk. Enkele van deze ploegen moeten zich vanuit de tweede voorronde nog wel weten te plaatsen voor de derde voorronde van de Champions League.
Staan ze nu niet gewoon te juichen omdat Ajax heeft gewonnen?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef El-Salvador het volgende:
Waarschijnlijk hebben veel az supps zich voor de trein gegooid want het giert hier van de politiewagens en ambulances in Alkmaar![]()
Ja, maar Feyenoord is zo ver weggezakt dat het geen spannende rivaliteit meer is. Als Heracles al met 4-1 wint...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:26 schreef Noshiba het volgende:
rivaliteit is wat anders als strijd!
Spannend of niet, aan het begin van het seizoen kijk ik uit naar 2 wedstrijdenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, maar Feyenoord is zo ver weggezakt dat het geen spannende rivaliteit meer is. Als Heracles al met 4-1 wint...
Vandaar dat je 80 topics volspamt over AZ.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:23 schreef stefmans het volgende:
Rivaliteit, beseffen jullie niet dat wij maar een echte rivaal hebben en dat is Feyenoord.
Ik post bijna nooit in dat topic, alleen als ik kan lachenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:31 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vandaar dat je 80 topics volspamt over AZ.
Duidelijk.
dat topic? Jij post nooit in Ajax-topics?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ik post bijna nooit in dat topic, alleen als ik kan lachen![]()
Het is ook niet leuk om bij Philips te zitten. Maar omdat ik in Eindhoven woon kijk ik er anders tegen aan, denk ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:30 schreef Noshiba het volgende:
Spannend of niet, aan het begin van het seizoen kijk ik uit naar 2 wedstrijden
010 UIT en 010 Thuis dat zijn gewoon DE wedstrijden en die strijd blijft er, en het leeft niet alleen bij mij zo want feyenoord uit is altijd binnen 1/2 minuut uitverkocht maar psv uit nee hoor misschien 3/4 vol!
Sorry ik las het fout, maar kom maar op met post waarin ik iets zeg over AZ want die zul je niet veel vinden.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
dat topic? Jij post nooit in Ajax-topics?
Dat van die dagjesmensen was op je vingers na te tellen héquote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef devv05 het volgende:
Blij dat ik er toch bij wasWat een kutdagjesmensen op 410 ook zeg, zelfs een paar AZ'ers
Tot de rust dan...
Bwhehehehe!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik er in zou kunnen berusten, is dat we het vorig seizoen van AZ hebben "gestolen". Maar Ajax wint met 3-0, dus waar hebben we het over.
Ik had het niet over jou alleen hoor (misschien doet mijn laatste reactie anders vermoeden maar goed ...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:41 schreef stefmans het volgende:
[..]
Sorry ik las het fout, maar kom maar op met post waarin ik iets zeg over AZ want die zul je niet veel vinden.
Utrecht in de bekerfinalequote:
Hangt er vanaf of Huntelaar hem raakte. Zo ja, wel...zo nee, niet. Maar dat is dus niet duidelijk.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:49 schreef BB-boy het volgende:
Was het nou wel of geen buitenspel?
ik denk wel dat het buitenspel was. want je ziet de bal na de voorzet niet meer zo hoog opstuiteren, terwijl dat eigenlijk wel hoortquote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of Huntelaar hem raakte. Zo ja, wel...zo nee, niet. Maar dat is dus niet duidelijk.
Perez heb ik amper gezien, hij speelde niet echt denderend, vond ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een geniale uitslag! Wie wil HTC nu nog weg hebben?
Perez!
Ach, als hij hem wel raakte.....dan was het buitenspel, so be it. Zulk soort scheidsrechterlijke dwalingen leveren tenminste altijd wel lekker gefrustreerde reacties altijd opquote:Op zondag 27 mei 2007 17:51 schreef Houniet het volgende:
ik denk wel dat het buitenspel was. want je ziet de bal na de voorzet niet meer zo hoog opstuiteren, terwijl dat eigenlijk wel hoort
Volgens de diverse interviewers niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:49 schreef BB-boy het volgende:
Was het nou wel of geen buitenspel?
Maakt niet uit, ik hoop voor hem dat hij een vaste plek krijgt volgend jaar om zich voor eens en altijd te bewijzen! Forza AJAX!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 17:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Perez heb ik amper gezien, hij speelde niet echt denderend, vond ik.
hij heeft het verdiendquote:
Uiteraard maar het was vrij extreem. Anyway, geweldigquote:Op zondag 27 mei 2007 17:46 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat van die dagjesmensen was op je vingers na te tellen hé
Edje wat een geweldige voetballer, met zijn kracht en doorzettingsvermogen. Als je zag hoe de mul hem zo hard en verkeerd gaf en Davids het nog kon reddenquote:
die conferenties kan je volgens mij altijd terug kijken op 10. maar dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef andre347 het volgende:
Kunnen we de persconferentie ergens nog zien, of moeten we wachten totdat het 8, 9 uur is totdat er een sv op Tien komt?
Je geeft zelf al het antwoordquote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Perez!
Ik zou er geen probleem mee hebben hoor.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
Perez!
Hij kan het natuurlijk niet hebben dat hij uitgelult wordt door een lulletje als Frits.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef patrickt37 het volgende:
Wat een enorme slechte verliezer die v. Gaal. Die persconferentie sloeg weer totaal nergens op.
De arbitrage is nooit in hun voordeel, tot Frits hem naar het Wegereef doelpunt vroeg. Toen was v. Gaal echt gefrustreerd.![]()
![]()
![]()
Als het goed is wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef BB-boy het volgende:
[afbeelding]
Komt Japie vanavond nog bij Studio Voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |