Geen Ajax speler.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Tevez.
Heb je toevallig nog die grote foto die je in je avater verwerkt hebt.

Daarom wil die wel terug naar Ajax en dan kan bakircogulu als backup dienen voor Perez en voor Mandy.quote:

Check me fobo.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:50 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Tevez.
Heb je toevallig nog die grote foto die je in je avater verwerkt hebt.

Waar?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef vogeItjesdans het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat Henk Kluivert bedoelde daar

Je wou een speler die er meteen stond? Bakircioglu heeft dit seizoen meer gespeeld dan Van der Meyde in z'n laatste 3 jaarquote:Op zondag 27 mei 2007 16:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Daarom wil die wel terug naar Ajax en dan kan bakircogulu als backup dienen voor Perez en voor Mandy.

Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Zo begaan zijn de meeste niet met de club.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef El-Salvador het volgende:
Waarschijnlijk hebben veel az supps zich voor de trein gegooid want het giert hier van de politiewagens en ambulances in Alkmaar![]()

Ik wil een rechtsvoor die goed mee kan in de champions league. Bij bakircogulu heb ik daar twijfels bij, bij Mandy minder.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je wou een speler die er meteen stond? Bakircioglu heeft dit seizoen meer gespeeld dan Van der Meyde in z'n laatste 3 jaar.

quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef El-Salvador het volgende:
Waarschijnlijk hebben veel az supps zich voor de trein gegooid want het giert hier van de politiewagens en ambulances in Alkmaar![]()

Nee waarschijnlijk kopen een aantal az "supporters" nu weer een ajax seizoenskaart.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:02 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg waarschijnlijk. Zo begaan zijn de meeste niet met de club.

ik kan het niet zienquote:

quote:Op zondag 27 mei 2007 16:33 schreef Suijk het volgende:
In ieder geval weer een zomer lang hopen op CL winst volgend jaar.

Ik ben wel benieuwd naar zijn reactie iddquote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef vogeItjesdans het volgende:
Gaat van Gaal weer zeiken over de scheidsrechters hoor.

AZ-Ajax 1-1 denk is terugquote:Op zondag 27 mei 2007 17:04 schreef twi het volgende:
Van Gaal is op dit moment echt een hele grote calimero. Zeuren dat de arbitrage in topwedstrijden vaak tegen AZ is. En dat je echt beter moet zijn dan de topclub, want anders zal de beslissing altijd in het voordeel van de tegenpartij (de topclub) worden genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |