Buitenspelquote:Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef Chooselife het volgende:
Vertel dan eens, wat gebeurde er precies.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef Chooselife het volgende:
Vertel dan eens, wat gebeurde er precies.
Als dit Ajax was overkomen was het stadion te klein geweest.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:24 schreef andre347 het volgende:
Dat is voetbal, je moet het maar accepteren
Die vind ik wel tofquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ajax moet vrezen voor VVV!
Hoe kansloosquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef SunChaser het volgende:
En weer heeft Ajax dankzij arbitrage weer geluk dat ze worden geholpen. Onverdiend. Ten Cate kan niks, heeft alleen mazzel door kutscheidsen
HAAAAHAAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAquote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef SunChaser het volgende:
En weer heeft Ajax dankzij arbitrage weer geluk dat ze worden geholpen. Onverdiend. Ten Cate kan niks, heeft alleen mazzel door kutscheidsen
Flikker toch op man. Dat eerste doelpunt was niet overduidelijk buitenspel. Ik kon in de herhaling niet goed zien of KJH de bal nog raaktequote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef SunChaser het volgende:
Daardoor raakte AZ uit de wedstrijd en kwam er 2 minuten later nog een doelpunt.
Wat een nep Amsterdammer ben je , ga Frikandellen etenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef SunChaser het volgende:
Jammiequote:Op zondag 27 mei 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat een nep Amsterdammer ben je , ga Frikandellen eten
Hoeveel topics waren er teoen wel niet geopend over Wegereef?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef El-Salvador het volgende:
een typische az supp topic, wat een stel calimero's zijn het toch. Als je gvd een topclub wilt zijn moet je dr boven staan.
En als het 1-0 was gebleven was het ook genoeg geweest!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:50 schreef King_of_Kool het volgende:
Dan was het 2-0 geweest geworden vandaag, bij mijn weten zou dat ook voldoende zijn geweest.
Huilies
Dat heb ik nou met de Zeeuw. Een vrijbrief op de Nederlandse velden om hem het graf in te slaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er geen traan om laten als Huntelaar zijn beentjes zou breken. Een vrijbrief op de Nederlandse velden om hem de IC op te schoppen.
Verschrikkelijke speler inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 18:58 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met de Zeeuw. Een vrijbrief op de Nederlandse velden om hem het graf in te slaan.
quote:Huntelaar: eerste doelpunt was buitenspel
Huntelaar gaf op Nu.nl toe dat het eerste doelpunt eigenlijk buitenspel was. Ik verlengde de bal met de punt van mijn schoen. John Heitinga stond dus buitenspel. De scheidsrechter kon het moeilijk zien. Ik raakte de bal amper.
AZ heeft 2x door zichzelf verloten hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 02:24 schreef GGMM het volgende:
AZ was vies aan het tijdrekken vanaf de 1ste minuut, stelletje mongolen. Daarnaast gunde ik het Donk ontzettend dat hij in z'n eigen goal schoot, triesteling met z'n vieze overtredingen altijd.
en.. oh ja..
AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Vergeet niet dat Donk op zijn rug ging staan, en vergeet de keren in de competitie dat Ajax tegens AZ benadeeld werd ook nietquote:
Dat vergeet ie natuurlijk wel!quote:Op maandag 28 mei 2007 11:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Donk op zijn rug ging staan, en vergeet de keren in de competitie dat Ajax tegens AZ benadeeld werd ook niet
quote:Op maandag 28 mei 2007 12:37 schreef Landgeld het volgende:
Piep-piep-hallo, piep-piep-hallo, Calimero Piep-piep-hoi, piep-piep-hoi
[afbeelding]
besef dat jullie een heel trieste calimero club aan het worden zijn.![]()
![]()
Haha huilieeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 28 mei 2007 03:36 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Maar wel een aankomende topper![]()
Geniet jij maar eventjes de tyfus![]()
En dat betekent dat automatisch weer dat Ajax niet doorgaat ?quote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef LudoSanders het volgende:
En dan de loting, komt deze club uit de koker
[afbeelding]
Als Liverpool weer tegen PSV loot geven jullie je zeker al over zonder dat jullie hebben gespeeldquote:Op maandag 28 mei 2007 14:03 schreef LudoSanders het volgende:
En dan de loting, komt deze club uit de koker
[afbeelding]
Lezen is niet jouw sterkste kant, maar daar was ik me allang van bewustquote:Op maandag 28 mei 2007 16:11 schreef BonJovi het volgende:
Wat een onzin, als jullie de prijzen + CL hadden gepakt dan zaten jullie wel te schreeuwen. En nu zeg je dat jullie je doelstellingen hebben gehaald, dat is misschien zo. Maar het is gewoon hard dat je er beter voor stond en het hard hebt weg gegeven.
Het doel heiligt de middelen, Ten Cate heeft gepakt wat ie moest pakken, nu kan ie volgend seizoen verder gaan met bouwen. Ik heb goede hoop op een kampioenschap voor Ajax.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
Ajax heeft heel moeizaam zijn doelstellingen bereikt (prijzen + CL).
AZ heeft ruimschoots zijn doelstellingen gehaald (in de top meedraaien).
Centraal Bureau Statistiek?quote:Op maandag 28 mei 2007 11:54 schreef BonJovi het volgende:
we zeggen het maar zo:
IF YOU WANT IT OR NOT, AFCA CBS!
meestrijden om de titel tot de laatste dag, overwinteren in Europa en CL halen.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
Ajax heeft heel moeizaam zijn doelstellingen bereikt (prijzen + CL).
AZ heeft ruimschoots zijn doelstellingen gehaald (in de top meedraaien).
Ondanks geen prijzen winnen kan je dan wel zeggen dat AZ het doelstellingtechnisch gezien beter heeft gedaan dan ajax
always look on the bright side eh...
Viel wel mee, bovendien waren het 75% dagjesmensen vanwege de boycot. En ik heb AZ ook weinig gehoord gisteren met hun gejankquote:Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef nz1900 het volgende:
Geweldig die ajax supporters, de hele 1e helft doodstil. Pas toen ze scoorden begonnen ze te zingen. Als ze tegen RKC moeten komt de helft niet eens opdagen en ik durf te wedden dat bij een achterstand een kwartier voor tijd al weggaan. Het allergrootste namaakpubliek dat er bestaat.
Hier op Fok komen alle "ajax supporters" ook weer uit hun holletje, terwijl de meeste nog nooit in de Arena zijn geweest.
't waren voornamelijk dagjesmensen pipoquote:Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef nz1900 het volgende:
Geweldig die ajax supporters, de hele 1e helft doodstil. Pas toen ze scoorden begonnen ze te zingen. Als ze tegen RKC moeten komt de helft niet eens opdagen en ik durf te wedden dat bij een achterstand een kwartier voor tijd al weggaan. Het allergrootste namaakpubliek dat er bestaat.
Hier op Fok komen alle "ajax supporters" ook weer uit hun holletje, terwijl de meeste nog nooit in de Arena zijn geweest.
Ook al waren het inderdaad vooral dagjesmensen, de sfeer zat er goed in hoor. Er werd weliswaar niet zo gezongen als tijdens de finale (hoe heerlijk was dat!) maar stil was het zeer zeker niet.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:24 schreef nz1900 het volgende:
Hoe de 15.000 man in de finale van de Gatorade cup Ajax erdoorheen gesleept heeft met 10 man na die rode kaart was ongehoordquote:Op maandag 28 mei 2007 21:51 schreef BB-boy het volgende:
We krijgen bovendien steeds meer complimenten over hoe we het team steunen. Maar ja laat dat pikkie maar lullen met zn klappertje.
Eingelijk best wel heel erg dat dat toen zo uitzonderlijk was. Ajaxpubliek hoort continue zijn publiek zo te steunen.....die uitzondering is dan ook eigenlijk maar triestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:35 schreef Roberto258 het volgende:
Hoe de 15.000 man in de finale van de Gatorade cup Ajax erdoorheen gesleept heeft met 10 man na die rode kaart was ongehoord![]()
Ook is dat is steunen; dat jij het triest vindt is weer een hele andere zaak.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:02 schreef BB-boy het volgende:
Steunen is wat anders dan met je klappertjes zwaaien. Bovendien was het geen uitzondering.
Je zegt wel dat jullie constant zijn met jullie klappertjes, maar die heb ik toen ook maar 5 minuten gehoord, en nog een paar minuutjes "Danny Danny Koev, Danny Danny Koev" (op de melodie van Daddy Cool..). Dan is 't niveau wel erg laag als jullie zo constant zijn...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:22 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ook is dat is steunen; dat jij het triest vindt is weer een hele andere zaak.
En als het geen uitzondering was...waarom wordt er dan zo uitbundig over gedaan? Als zoiets normaal is, hoeft dat niet speicaal voor die wedstrijd benadrukt te worden
Dus dat was hetquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Je zegt wel dat jullie constant zijn met jullie klappertjes, maar die heb ik toen ook maar 5 minuten gehoord, en nog een paar minuutjes "Danny Danny Koev, Danny Danny Koev" (op de melodie van Daddy Cool..). Dan is 't niveau wel erg laag als jullie zo constant zijn...
Ach, toen ik in de Kuip zat hoorde ik ook amper de Ajacieden (pas na de rode kaart hoorde ik ze serieus voor het eerst; toen was het inderdaad fel vanuit de ajax-kant). Ik heb het hier al eerder over gehad hier, maar ik denk eerder dat we elkaar gewoon amper hoorden. Want neem maar van mij aan: het grootste gedeelte van de wedstrijd werd er wel degelijk "gezongen"en dan niet alleen "danny koev"^^quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef fathank het volgende:
Je zegt wel dat jullie constant zijn met jullie klappertjes, maar die heb ik toen ook maar 5 minuten gehoord, en nog een paar minuutjes "Danny Danny Koev, Danny Danny Koev" (op de melodie van Daddy Cool..). Dan is 't niveau wel erg laag als jullie zo constant zijn...
Zet je oren eens wat vaker open schatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dus dat was het. Die liedjes klinken trouwens allemaal voor geen meter. Retteketet AZ...wat een kleuterklas niveau
.
Tja vind je het gek, ze nemen zelfs de kidsclub mee naar uitwedstrijden om maar aan de 200 man te komenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dus dat was het. Die liedjes klinken trouwens allemaal voor geen meter. Retteketet AZ...wat een kleuterklas niveau
.
<huilie mode> Ja, maar! Maar! Maar! Die kinderen zijn echte supportersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Tja vind je het gek, ze nemen zelfs de kidsclub mee naar uitwedstrijden om maar aan de 200 man te komen
dat komt omdat dit soort publiek zo versprijd zit door het stadion. en om bij de fansides te komen moet je een jarenlange procedure volgen. dat vind ik sneu. wanneer noord en zuid worden opengezet voor dit soort fans komt er wel een goede sfeer. dit is al jaren bekend. daarom is er bij dit soort wedstrijden altijd meer geluid van de Ajax kant af.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Eingelijk best wel heel erg dat dat toen zo uitzonderlijk was. Ajaxpubliek hoort continue zijn publiek zo te steunen.....die uitzondering is dan ook eigenlijk maar triest
wij van AZ zijn tenminste nog constant met onze klappertjes
* klappertjespubliekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Tja vind je het gek, ze nemen zelfs de kidsclub mee naar uitwedstrijden om maar aan de 200 man te komen
Was dat niet bedoeld om te voorkomen dat alle relschoppers bij elkaar zouden komen te zitten om elkaar vervolgens op te stoken?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
dat komt omdat dit soort publiek zo versprijd zit door het stadion. en om bij de fansides te komen moet je een jarenlange procedure volgen. dat vind ik sneu. wanneer noord en zuid worden opengezet voor dit soort fans komt er wel een goede sfeer. dit is al jaren bekend. daarom is er bij dit soort wedstrijden altijd meer geluid van de Ajax kant af.
is dat niet erg genoegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:08 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
* klappertjespubliek
* kidsclub, 200 man uitwedstrijd, blablablabla....
* geen schaal voor van gaal
Vertel eens wat nieuws man, dit soort flauwe grappen zijn al tientallen malen voorbij gekomen en als jij het dan nog een keer vertelt, geeft het alleen maar aan dat jouw originaliteitsniveau blijkbaar op dezelfde hoogte zit als de door jouw zo verfoeide AZ-supporters.
Kom eens met wat nieuws kneus
quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Agiath het volgende:
Al die mensen met A.F.C.A. boven hun avatar
Ja lachen manquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Agiath het volgende:
Samen met Feyenoord naar de Jupiler leaguequote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Baklap het volgende:
Whehe AZ huilies, volgend jaar maar weer een keer degraderen, kredietvoetbal.
In m'n sig ook goed?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:00 schreef Agiath het volgende:
OMGquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Samen met Feyenoord naar de Jupiler league![]()
neequote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:44 schreef rompompom het volgende:
Ajax biedt AZ een gratis massagesessie aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |