Buitenspelquote:Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef Chooselife het volgende:
Vertel dan eens, wat gebeurde er precies.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef Chooselife het volgende:
Vertel dan eens, wat gebeurde er precies.
Als dit Ajax was overkomen was het stadion te klein geweest.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:24 schreef andre347 het volgende:
Dat is voetbal, je moet het maar accepteren
Die vind ik wel tofquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:57 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Ajax moet vrezen voor VVV!
Hoe kansloosquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef SunChaser het volgende:
En weer heeft Ajax dankzij arbitrage weer geluk dat ze worden geholpen. Onverdiend. Ten Cate kan niks, heeft alleen mazzel door kutscheidsen
HAAAAHAAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAHAAAAAAAquote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef SunChaser het volgende:
En weer heeft Ajax dankzij arbitrage weer geluk dat ze worden geholpen. Onverdiend. Ten Cate kan niks, heeft alleen mazzel door kutscheidsen
Flikker toch op man. Dat eerste doelpunt was niet overduidelijk buitenspel. Ik kon in de herhaling niet goed zien of KJH de bal nog raaktequote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef SunChaser het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:36 schreef SunChaser het volgende:
Daardoor raakte AZ uit de wedstrijd en kwam er 2 minuten later nog een doelpunt.
Wat een nep Amsterdammer ben je , ga Frikandellen etenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef SunChaser het volgende:
Jammiequote:Op zondag 27 mei 2007 17:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Wat een nep Amsterdammer ben je , ga Frikandellen eten
Hoeveel topics waren er teoen wel niet geopend over Wegereef?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef El-Salvador het volgende:
een typische az supp topic, wat een stel calimero's zijn het toch. Als je gvd een topclub wilt zijn moet je dr boven staan.
En als het 1-0 was gebleven was het ook genoeg geweest!quote:Op zondag 27 mei 2007 18:50 schreef King_of_Kool het volgende:
Dan was het 2-0 geweest geworden vandaag, bij mijn weten zou dat ook voldoende zijn geweest.
Huilies
Dat heb ik nou met de Zeeuw. Een vrijbrief op de Nederlandse velden om hem het graf in te slaan.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou er geen traan om laten als Huntelaar zijn beentjes zou breken. Een vrijbrief op de Nederlandse velden om hem de IC op te schoppen.
Verschrikkelijke speler inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 18:58 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met de Zeeuw. Een vrijbrief op de Nederlandse velden om hem het graf in te slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |