quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Donk liep al een tijdje te zieken hoor
ja okequote:
Werder Bremen uitquote:Op zondag 27 mei 2007 16:01 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Denk dat het aantal fouten dat Donk dit seizoen gemaakt heeft toch wel aangeeft dat Donk lang niet zo goed is.
Kj raakt em niet (volgens scheids en grens) dus wat is er erg ? dat het voordeel van de twijfel aan de aanvallende ploeg wordt gegeven ?quote:
Reclame is leuk manquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef PPL het volgende:
Opbokken met die reclame op Radio1 !
Assist van Perez staat op VI.nl dus KJH niet geraaktquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef manny het volgende:
[..]
Kj raakt em niet (volgens scheids en grens) dus wat is er erg ? dat het voordeel van de twijfel aan de aanvallende ploeg wordt gegeven ?
Ja dat mag niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef manny het volgende:
[..]
Kj raakt em niet (volgens scheids en grens) dus wat is er erg ? dat het voordeel van de twijfel aan de aanvallende ploeg wordt gegeven ?
Net als met Vlaar toen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
1 wedstrijd en het is meteen een nieuwe jaap stam![]()
Maar maakte toch wel deel uit van het spel? Dus buitenspel lijkt mij. Maar ik als Ajacied ben er blij mee, ik zit nu al te watertanden voor de reactie van Van Gaalquote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef manny het volgende:
[..]
Was het wel KJH die de bal nog aanraakte dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef savelkoul het volgende:
Wedstrijd is gefixed. Die eerste goal kan echt niet
VI.nl heeft altijd gelijk. We zijn er uit!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Assist van Perez staat op VI.nl dus KJH niet geraakt
Ja denk ook dat de scheidsrechter is omgekocht. Of misschien is het een complot van de KNVB om Ajax de CL in te helpen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:04 schreef savelkoul het volgende:
Wedstrijd is gefixed. Die eerste goal kan echt niet
,,We worden weer genaaid"quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar maakte toch wel deel uit van het spel? Dus buitenspel lijkt mij. Maar ik als Ajacied ben er blij mee, ik zit nu al te watertanden voor de reactie van Van Gaal![]()
Damn, dat kan je toch niet missenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
moeilijk om te zien of KJH verlengt
Keepersfout zeker ?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef Ludacriss het volgende:
Nee ik denk dat Ajax zo nog wel de 3-0 maakt.
Ik hoop toch stiekem op 2-1 nog, en dan verlengenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef Ludacriss het volgende:
Nee ik denk dat Ajax zo nog wel de 3-0 maakt.
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef andre347 het volgende:
[..]
Assist van Perez staat op VI.nl dus KJH niet geraakt
Ik zou niet op de uitslag wachten, ik kan je nu al vertellen dat je niet geslaagd bent voor je VMBO examen.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef addertje het volgende:
RYAN DONK speelt een paaar wedstrijdjes leuk en dan is het opeens de nieuwe koeman of zo sjonge sjonge het is gewoon een middelatige verdeiger niet dat ik er vind jodu rulez
Je bedoelt de KNJB?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Ja denk ook dat de scheidsrechter is omgekocht. Of misschien is het een complot van de KNVB om Ajax de CL in te helpen.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VI.nl heeft altijd gelijk. We zijn er uit!
Ja maar volgens mij raak de bal in de kluts tegen via die AZ'er en komt zo bij Heitinga terecht. Dan is het toch geen buitenspel meer?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef BigFire het volgende:
[afbeelding]
moeilijk om te zien of KJH verlengt
't is nog een jonge gozer , die alleen maar kan groeien...quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef addertje het volgende:
RYAN DONK speelt een paaar wedstrijdjes leuk en dan is het opeens de nieuwe koeman of zo sjonge sjonge het is gewoon een middelatige verdeiger niet dat ik er vind jodu rulez
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Normaal hou ik me hier nooit mee bezig, maar wat een lucky ajax![]()
Dikke buitenspel van 4 meter, en een eigen goal. Het zou weer eens niet Ajax zijn. Pff..
Nee hoeft opzich niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef sgtfury het volgende:
az moet de 2-1! maken
Raakt Huntelaar hem?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Ceriel het volgende:
Ik ben een Ajax-fan, maar dat eerste goal, wow, dat is wel heel opzichtig buitenspel. Hoe kán je zoiets als scheidsrechter zijnde niet zien.
gelul!.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Maakt niet uit of KJH die bal raakt, het is anders alsnog hinderlijk buitenspel.
Bedankt grens!
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Dikke buitenspel van 4 meter, en een eigen goal. Het zou weer eens niet Ajax zijn. Pff..
Dat zal het waarschijnlijk zijn. AZ wil liever wat centjes inplaats van de CL.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Of misschien is AZ wel omgekocht om te verliezen. Heb je nog andere complottheorieën?
Dagjesmensen.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
HIJ HEEFT EEN SLAGAARDELIJKE TERMINALE BLOEDING!1!!!
MEDIC!
Ja echt>?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
MEDIC!
MEDIC!
dat weet hij ook wel, hij komt hier alleen om te etterenquote:
Voor dit soort wedstrijden moet je er gewoon zijn , en nee ik ben er niet ,, vind de ArenA maar een sfeerloos kutstadion , plus ik werk er vlakbijquote:
idd, wat een rat is dat zeg.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een fucking irritant mannetje is die Huntelaar toch...
Blij als die opgetyft is uit Nederland![]()
Heerlijk altijd. Nog even een zin bedenken met joden en 020, dan hebben die post ook weer gehad.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef Noshiba het volgende:
koevermans neemt de keeper van den haag houding aan!
MEDIC!
Niet toen Perez voorzette.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk was het buitenspel. Moest al gevlagd worden voordat Huntelaar of de verdediger de bal kon aanraken, want toen stond Heitinga al meters buitenspel.
Ik maal er niet om.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd, wat een rat is dat zeg.
Zal die wel in friesland hebben geleerd die streken.![]()
Tijdens het seizoen ook al veel van die ratten overtredingen gemaakt.
Geweldige spits hoor, maar een enorme matennaaier.
Zou leuk zijn als AZ nog wint, om vervolgens even met een enorme smile langs Klaas te lopen.
aka Nistelrooyquote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als AZ nog wint, om vervolgens even met een enorme smile langs Klaas te lopen.
Neem een ei.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Het lijkt er toch sterk op van wel, maar goed. Vanavond maar eens aandachtig bekijken op TV.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Raakt Huntelaar hem?
Weet het niet hoor, Ajax kan het nu counteren.
Je weet toch, HTC moet altijd zijn stempel op een wedstrijd zettenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef MrDoegewoon het volgende:
WAAROM Perez er weer af?, het enige wat Henk fout doet eigenlijk..
Ah, een expert!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:11 schreef Camplo het volgende:
[..]
Neem een ei.
Sla de schil kapot, en zet 1 helft op je hoofd.
En ga dan maar klagen.
Na die 1-0 niet meer, maar toch af en toe nog gevaarlijk geweest dus echt "niks" zijn ze nog niet..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Ludacriss het volgende:
Dat had de 3-0 moeten zijn van Huntelaar. Az is werkelijk niks meer op dit moment.
Buitenspeldoelpunten welquote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Bat het volgende:
AZ:
net niet kampioen
net niet de beker
net niet in Europa
net niet naar de Champions League
En terect: voetbal kan je niet kopen Dickie!
het is nog niet voorbij he!!!!!!1quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Bat het volgende:
AZ:
net niet kampioen
net niet de beker
net niet in Europa
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Bat het volgende:
AZ:
net niet kampioen
net niet de beker
net niet in Europa
AZ:
net niet kampioen
net niet de beker
net niet in Europa
Zo stoppen jullie ajacieden alles in de doofpot samen met die tyfus Knvbquote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk was het buitenspel. Moest al gevlagd worden voordat Huntelaar of de verdediger de bal kon aanraken, want toen stond Heitinga al meters buitenspel.
Ik maal er niet om.
Wie is Dickie?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Bat het volgende:
AZ:
net niet kampioen
net niet de beker
net niet in Europa
Ja, Van Gaalquote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef JoleX het volgende:
Opdam voor de Zeeuw ???????
AZ:
net niet kampioen
net niet de beker
net niet in Europa
Ja hoor doe je ogen open man.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:13 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Zo stoppen jullie ajacieden alles in de doofpot samen met die tyfus Knvb
Bij Ajax voetballen vrijwilligers?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:12 schreef Bat het volgende:
AZ:
net niet kampioen
net niet de beker
net niet in Europa
Dat dacht ik ook van de Zeeuw toen die Stekelenburg naaide.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:13 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Het is een complot!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:13 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
idem!!!! IK WORD GEEEKKKK!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef Houniet het volgende:
Z E N U W E N
Welja die lucky goal van AZ een paar maanden geleden zijn we alweer vergeten hequote:Op zondag 27 mei 2007 16:13 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef koemleit het volgende:
[..]
Bij Ajax voetballen vrijwilligers?
Ajax heeft meer geld te makken dan AZ dus Ajax "koopt" net zo hard
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:15 schreef Roberto258 het volgende:
Haha gaat Donk ook nog tijdrekken, wat een held!
Ga de KNJB aanklagen ofzo.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:13 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Die hadden jullie nog tegoed voor die actie van De Zeeuw.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:13 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
orgineel zegquote:
hylarisch toch, jullie worden 1x genaait en komen er telkens op terug. ajax wordt al jaren geholpen door de arbitrage.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:14 schreef Mr_Rammstein het volgende:
[..]
Welja die lucky goal van AZ een paar maanden geleden zijn we alweer vergeten he![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
Als ze het maar weer in de voorronde verneuken
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
Want dan heeft PSV meer geld?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, naaizooiquote:Op zondag 27 mei 2007 16:15 schreef Cheiron het volgende:
Tyf op met je kutvolleybal
Jij gunt het nederlands voetbal niks?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
sportief jochie ben je ookquote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef mcyodogg het volgende:
Alle psv supporters blij;.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef RayMania het volgende:
VVV is een deur verder.
Hij jankt nog meer dan Ronaldoquote:
echt ! ga door.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:16 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
hylarisch toch, jullie worden 1x genaait en komen er telkens op terug. ajax wordt al jaren geholpen door de arbitrage.
ja dat is echt hetzelfdequote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nee dat zijn grapjes als Bonk Bonk Ryan donk en plaatjes van Scheringa e.d. natuurlijk wel![]()
Nog nietquote:Op zondag 27 mei 2007 16:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ryan Donk de nieuwe Alex? De nieuwe Vermaelen, eigen doelpunt als het erop aankomt. Maar wij mogen het dit jaar tenminste weer proberen.
AZ![]()
2 + extra tijdquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoeveel minuten moeten de helden nog?
Nepsupporter je bent toch niet voor 2 clubs..quote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef TornadoDK het volgende:
mjn eerste club Ajax![]()
![]()
mijn tweede club VVV![]()
![]()
5 inclusief bleesuretijdquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoeveel minuten moeten de helden nog?
Jij gaat nooit dus wat lul je?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Camplo het volgende:
[..]
Alle psv supporters blij;.
VVV is dichterbij dan waalwijk.
30 man meer mee naar de uitwedstrijd.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:20 schreef RayMania het volgende:
Donk man of the match. Wat een bikkelaar.
AZ is mijn 24e clubquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Nepsupporter je bent toch niet voor 2 clubs..
Jorientje is voor 5 clubsquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
PSVquote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef Nashje het volgende:
KAMPIOENUH OLE OLE
Wanneer wordt er gehuldigd?
Geluk dwing je af.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef JoleX het volgende:
klote wedstrijd
mazzelpikken daar in amsterdam zeg. jammer dat az het weer moet laten liggen.
Ga je daar wel heen Gloryhunterquote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef Nashje het volgende:
KAMPIOENUH OLE OLE
Wanneer wordt er gehuldigd?
ik ben alleen echt voor Ajax maar ook VVV volg ik en ben ook super blij dat ze promoveren maar als het Ajax-VVV is ben ik voor Ajax.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
En voor de scheids, en terecht.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Cheiron het volgende:
Oh Louis.. de nabespreking vanavond.. dat wordt een hel voor de pers
De afgunstquote:Op zondag 27 mei 2007 16:22 schreef xFriendx het volgende:
Ajax haalt voorronde CL, casht dat geld en na de groepsfase zijn ze 4e geworden en is het Europese avontuur weer ten einde.
kots op jouquote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Scheringa![]()
Van Gaal![]()
Donk bonker de Bonk![]()
AZ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik ben alleen echt voor Ajax maar ook VVV volg ik en ben ook super blij dat ze promoveren maar als het Ajax-VVV is ben ik voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |