quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Normaal hou ik me hier nooit mee bezig, maar wat een lucky ajax![]()
Dikke buitenspel van 4 meter, en een eigen goal. Het zou weer eens niet Ajax zijn. Pff..
Nee hoeft opzich niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef sgtfury het volgende:
az moet de 2-1! maken
Raakt Huntelaar hem?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef Ceriel het volgende:
Ik ben een Ajax-fan, maar dat eerste goal, wow, dat is wel heel opzichtig buitenspel. Hoe kán je zoiets als scheidsrechter zijnde niet zien.
gelul!.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:06 schreef Kang-He het volgende:
Maakt niet uit of KJH die bal raakt, het is anders alsnog hinderlijk buitenspel.
Bedankt grens!
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Dikke buitenspel van 4 meter, en een eigen goal. Het zou weer eens niet Ajax zijn. Pff..
Dat zal het waarschijnlijk zijn. AZ wil liever wat centjes inplaats van de CL.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:08 schreef R4V3 het volgende:
[..]
Of misschien is AZ wel omgekocht om te verliezen. Heb je nog andere complottheorieën?
Dagjesmensen.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
HIJ HEEFT EEN SLAGAARDELIJKE TERMINALE BLOEDING!1!!!
MEDIC!
Ja echt>?quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef opgebaarde het volgende:
MEDIC!
MEDIC!
dat weet hij ook wel, hij komt hier alleen om te etterenquote:
Voor dit soort wedstrijden moet je er gewoon zijn , en nee ik ben er niet ,, vind de ArenA maar een sfeerloos kutstadion , plus ik werk er vlakbijquote:
idd, wat een rat is dat zeg.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een fucking irritant mannetje is die Huntelaar toch...
Blij als die opgetyft is uit Nederland![]()
Heerlijk altijd. Nog even een zin bedenken met joden en 020, dan hebben die post ook weer gehad.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:09 schreef Noshiba het volgende:
koevermans neemt de keeper van den haag houding aan!
MEDIC!
Niet toen Perez voorzette.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef RayMania het volgende:
Tuurlijk was het buitenspel. Moest al gevlagd worden voordat Huntelaar of de verdediger de bal kon aanraken, want toen stond Heitinga al meters buitenspel.
Ik maal er niet om.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
idd, wat een rat is dat zeg.
Zal die wel in friesland hebben geleerd die streken.![]()
Tijdens het seizoen ook al veel van die ratten overtredingen gemaakt.
Geweldige spits hoor, maar een enorme matennaaier.
Zou leuk zijn als AZ nog wint, om vervolgens even met een enorme smile langs Klaas te lopen.
aka Nistelrooyquote:Op zondag 27 mei 2007 16:10 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als AZ nog wint, om vervolgens even met een enorme smile langs Klaas te lopen.
Neem een ei.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Het lijkt er toch sterk op van wel, maar goed. Vanavond maar eens aandachtig bekijken op TV.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:07 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Raakt Huntelaar hem?
Weet het niet hoor, Ajax kan het nu counteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |