die donk irriteert me mateloosquote:Op zondag 27 mei 2007 15:43 schreef Noshiba het volgende:
donk douwt trouwens bij die actie huntelaar weer weg, en nee t was geen schouderdiew!
Achquote:Op zondag 27 mei 2007 15:43 schreef Noshiba het volgende:
donk douwt trouwens bij die actie huntelaar weer weg, en nee t was geen schouderdiew!
elke actie doet hij net iets wat niet mag maar die gzoer fluit er maar niet voorquote:
En ajax met jou, kerel weet verdomd goed hoe je een finale speelt met de huidige standquote:
Hij heeft ook al veel de bal gehadquote:
is 1-0 genoeg trouwens?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij heeft ook al veel de bal gehad
Perez moet je gewoon laten staan, en mss dat ie zo een leuk schot of een leuke actie heeft waardoor het 1-0 word.
Dan eist hij ze maar opquote:Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij heeft ook al veel de bal gehad
Perez moet je gewoon laten staan, en mss dat ie zo een leuk schot of een leuke actie heeft waardoor het 1-0 word.
Terecht, maar hij telt wel !quote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef andre347 het volgende:
buitenspel zeggen ze !
Wambertoquote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Omg hoe kan een scheids dat missen... wat een buitenspel!
Doet me ineens aan de bekerfinale tussen Ajax - Utrecht denken
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Omg hoe kan een scheids dat missen... wat een buitenspel!
Doet me ineens aan de bekerfinale tussen Ajax - Utrecht denken
komt vanzelf, die kerel kan niet toverenquote:
niemand weet of t buitenspel is want t is onduidelijk of huntelaar de bal raakte! dus iedereen kan wel slap lullen maar volgens mij weet niemand het!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Meters buitenspel hoor ik op langs de lijn... Hoe zien ze dat nu weer over het hoofd?
Omdat Huntelaar die bal niet raakte? als ie em wel raakt dan is het buitenspel, is niet goed te zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Meters buitenspel hoor ik op langs de lijn... Hoe zien ze dat nu weer over het hoofd?
2-1 word verlengenquote:Op zondag 27 mei 2007 15:50 schreef PPL het volgende:
En nu doorgaan.
Als AZ namenlijk scoort is iedereen weer terug bij af.
Die hadden we nog tegoedquote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Nounou, wat wordt ajax weer genaaid zeg
psies.quote:
dat.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:49 schreef Suijk het volgende:
Niet verslappen, 1 goal van AZ en ze zijn weer helemaal terug.
Op hoeren hypocriet toen Ruud van Nistelrooij het deed tegen ik geloof Macedonië was het geweldigquote:Op zondag 27 mei 2007 15:50 schreef venomsnake het volgende:
wat een mongool die Huntelaar, gaat ie voor de neus van Donk zitten juichen..![]()
idd Wambertoquote:
iddquote:Op zondag 27 mei 2007 15:49 schreef Frasier het volgende:
Ach zie het als compensatie voor die 1-1 een paar maanden terug.
Achterbakse goal? Wat ben jij voor zwakstromer, een eigen doelpunt is achterbaks?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:51 schreef alors het volgende:
Jullie weten dat 1 goal van AZ genoeg is voor een verlenging? fijn
Wat een achterbakse goal zeg, zooo Ajax
quote:
Jaquote:Op zondag 27 mei 2007 15:51 schreef alors het volgende:
Jullie weten dat 1 goal van AZ genoeg is voor een verlenging? fijn
Huilie!quote:Wat een achterbakse goal zeg, zooo Ajax
Ik hoop het na die uber trieste actie van Huntelaar..quote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar oke AZ kan nog steeds als laatste gaan lachen
Zou leuk zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef BonJovi het volgende:
Raymania gifje va Huntelaar?
quote:
Diep trieste actie idd.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik hoop het na die uber trieste actie van Huntelaar..![]()
nu is het opeens een b-teamquote:Op zondag 27 mei 2007 15:50 schreef JoleX het volgende:
shit man ajax gaat nog winnen ook van het B-team van AZ
snel wisseling en breng koef en opdam in
Haha die kopquote:
ja, en dan is az doorquote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Als Ajax nou de 3-0 scoort moet AZ er twee maken toch?
ik vind het niet kunnenquote:
Huntelaar zegt nog even wat tegen Bonk Bonkquote:
ja man ik juich pas als het over is. AZ kennendequote:Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
het kan nog steeds FOUT gaan he...
Vaduzquote:Op zondag 27 mei 2007 15:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe nu maar een AZ goal, lekker verlengen.
Ach ik vond het toen van RvN ook niet kunnen, maar ja toen vond iedereen het goed en normaal. Dus waarom zou ik dit dan erg vinden?quote:
Bonk bonk Ryan Donk, zijn moeder was boos, want zijn penis die stonk!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
He kan iemand nog ff een grapje maken met iets wat op donk rijmt?
bonk bonk ofzo
Dat was toch compleet anders?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach ik vond het toen van RvN ook niet kunnen, maar ja toen vond iedereen het goed en normaal. Dus waarom zou ik dit dan erg vinden?
http://s184.photobucket.com/albums/x272/RayMania4/?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We gaan doorrrrr... zijn er trouwens gifjes?
Donkey Kong , het rijmt niet , maar heeft wel z'n uiterlijk meequote:Op zondag 27 mei 2007 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:
He kan iemand nog ff een grapje maken met iets wat op donk rijmt?
bonk bonk ofzo
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Bonk bonk Ryan Donk, zijn moeder was boos, want zijn penis die stonk!![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef PrinceSL het volgende:
Wat een trieste actie weer eens van Huntelaar. (overigens compleet anders dan Van Nistelrooy, die werd eerst zelf uitgelachen na de gemiste penalty)
De vraag is echter, heeft KJH de bal geraakt? Zo ja, dan is het buitenspel. Zo nee, dan is het een geldig doelpunt.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk buitenspel ja, dat zie je zo.
Neej die Donk liep ook te zieken tegen KJH, maar goed als het bij Ajax spelers is dan is het vaak "anders"quote:
Hehe, De Zeeuwquote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef Mr-Sander het volgende:
Wel zielig voor die jonge negerHad het liever bij De Zeeuw gezien
oh jij had die 4 meter buitenspel goal gemist?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Achterbakse goal? Wat ben jij voor zwakstromer, een eigen doelpunt is achterbaks?
die ruud werd in die wedstrijd uitgedaagd, klaas jan niet hequote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach ik vond het toen van RvN ook niet kunnen, maar ja toen vond iedereen het goed en normaal. Dus waarom zou ik dit dan erg vinden?
Donk was/is wel reteirritant.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
die ruud werd in die wedstrijd uitgedaagd, klaas jan niet he![]()
quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:57 schreef Nashje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
ANDERS BEN JE EFFE TOSTI'S MAKEN MET WARME CHOCOLADEMELK EN KOM JE TERUG MET 2-0.
OH OH OH SJONNIEEEEEEE BONK BONK BONKIE RYAN DONKIE
Donk liep al een tijdje te zieken hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
die ruud werd in die wedstrijd uitgedaagd, klaas jan niet he![]()
Nee joh, we hebben dan Delorge, kan niet misgaanquote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef Mr-Sander het volgende:
Najah, des te groter is de teleurstelling straks weer, als we verliezen van een APOEL Nicosia in de voorronde CL
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef Mr-Sander het volgende:
Najah, des te groter is de teleurstelling straks weer, als we verliezen van een APOEL Nicosia in de voorronde CL
NOU ZEG JE MAAKT HET MEE HOOR!!!! NU ZAL DIE TOSTI WEL EXTRA LEKKER SMAKEN HE BOINK BOINK PEPPIE EN KOKKIE TUUT TUUTquote:Op zondag 27 mei 2007 15:57 schreef Nashje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
ANDERS BEN JE EFFE TOSTI'S MAKEN MET WARME CHOCOLADEMELK EN KOM JE TERUG MET 2-0.
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk buitenspel ja, dat zie je zo.
waarom doe je dat tijdens de game, zoiets is voor de rustquote:Op zondag 27 mei 2007 15:57 schreef Nashje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA
Idd het zou me ook niks verbazen dan om eerlijk te zijn. Maar goed we zijn dr nog niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef Mr-Sander het volgende:
Deze ontknoping is te mager, een uitputtingsslag moet er komen.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:56 schreef addertje het volgende:
Doe nu maar een AZ goal, lekker verlengen.
Vaduz je je bent gewoon een vieze kaasboer uit alkmaar , de JODEHHH gaan huis houden
Donk stond toch de hele eerste helft die bal lekker zuigend terug te spelen, en was betrokken bij incident waarbij Stekelenburg geel kreeg. Desondanks sneue, non-ajax, actie van Klaas.quote:
Alex heeft nog nooit een eigen goal gescoord neequote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef R4V3 het volgende:
En maar roepen dat Donk de nieuwe Alex was
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef Suijk het volgende:
Oei, wat vervelend, door deze actie krijgt iedereen nog een grotere hekel aan Ajax Huntelaar.
Ja, en met Eric Heijblok in de goalquote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben dan Delorge, kan niet misgaan
Hij gaf een klap dacht ik.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef denthemen het volgende:
was het in de 1e helft nou wel of geen schop die Donk aan KJH gaf?
quote:
Wast ist loss?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef Suijk het volgende:
Oei, wat vervelend, door deze actie krijgt iedereen nog een grotere hekel aan Ajax.
Denk dat het aantal fouten dat Donk dit seizoen gemaakt heeft toch wel aangeeft dat Donk lang niet zo goed is.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alex heeft nog nooit een eigen goal gescoord nee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |