die donk irriteert me mateloosquote:Op zondag 27 mei 2007 15:43 schreef Noshiba het volgende:
donk douwt trouwens bij die actie huntelaar weer weg, en nee t was geen schouderdiew!
Achquote:Op zondag 27 mei 2007 15:43 schreef Noshiba het volgende:
donk douwt trouwens bij die actie huntelaar weer weg, en nee t was geen schouderdiew!
elke actie doet hij net iets wat niet mag maar die gzoer fluit er maar niet voorquote:
En ajax met jou, kerel weet verdomd goed hoe je een finale speelt met de huidige standquote:
Hij heeft ook al veel de bal gehadquote:
is 1-0 genoeg trouwens?quote:Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij heeft ook al veel de bal gehad
Perez moet je gewoon laten staan, en mss dat ie zo een leuk schot of een leuke actie heeft waardoor het 1-0 word.
Dan eist hij ze maar opquote:Op zondag 27 mei 2007 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hij heeft ook al veel de bal gehad
Perez moet je gewoon laten staan, en mss dat ie zo een leuk schot of een leuke actie heeft waardoor het 1-0 word.
Terecht, maar hij telt wel !quote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef andre347 het volgende:
buitenspel zeggen ze !
Wambertoquote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Omg hoe kan een scheids dat missen... wat een buitenspel!
Doet me ineens aan de bekerfinale tussen Ajax - Utrecht denken
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:47 schreef Ludacriss het volgende:
Omg hoe kan een scheids dat missen... wat een buitenspel!
Doet me ineens aan de bekerfinale tussen Ajax - Utrecht denken
komt vanzelf, die kerel kan niet toverenquote:
niemand weet of t buitenspel is want t is onduidelijk of huntelaar de bal raakte! dus iedereen kan wel slap lullen maar volgens mij weet niemand het!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Meters buitenspel hoor ik op langs de lijn... Hoe zien ze dat nu weer over het hoofd?
Omdat Huntelaar die bal niet raakte? als ie em wel raakt dan is het buitenspel, is niet goed te zien.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:48 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Meters buitenspel hoor ik op langs de lijn... Hoe zien ze dat nu weer over het hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |