had dit topic dan zelf gemaaktquote:
Ja, maar veel te druk op zaterdagavond, gisteravond nog geprobeerd, maar was echt een no-goquote:Op zondag 27 mei 2007 15:33 schreef Slarioux het volgende:
De Dollars is trouwens best leuk.
Achterin was het rustig gelukkig.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar veel te druk op zaterdagavond, gisteravond nog geprobeerd, maar was echt een no-go
Maar ik had geen zin om me door te meute heen te worstelen om daar te komenquote:
en dan had je niet ff kunnen bellen?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar ik had geen zin om me door te meute heen te worstelen om daar te komen
Dus naar O'Connels, Barron en Störtebeker geweest.
Ik heb je toch gesmst?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:58 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
en dan had je niet ff kunnen bellen?![]()
vanavond maar weer dan?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb je toch gesmst?
Maar je lag al te slapen
Ben benieuwd wanneer mevrouw Vogelaar er langs gaat.quote:Vader mishandelt zoon om glaasje cola
Een 36-jarige vader is aangehouden omdat hij zijn 14-jarige zoon zou hebben mishandeld om een glas cola. De man zou de jongen hebben geslagen nadat deze volgens zijn zeggen zou blijven zeuren over cola terwijl dat niet in huis was. Daarop volgde wat schermutselingen waarbij het t-shirt van de jongen kapot is gegaan.
Het gebeurde allemaal in de Arnhemse wijk 't Broek. De jongen wist het huis te ontvluchten en de politie in te schakelen. Hij had verder geen zichtbare wonden.
De vader zit nog vast voor verder onderzoek. Door het slachtoffer is aangifte gedaan.
't Broekquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer mevrouw Vogelaar er langs gaat.
Alcoholist!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:28 schreef Arnhemunited het volgende:
Was weer een topdagje zaterdag. beetje lelijk dat de Creas dicht was maar Pavlov was lekker druk en erg gezellig.
nee niks gehoord, maar ik woon dan ook totaal niet in die richtingquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:41 schreef PallominnoXIII het volgende:
Even snel tussendoor, wie hoorde van een week terug 's nachts ook nog geboenks?
Er was een of ander underground feest in Velp bij de oude steen fabriek
Ben er nog langsgereden, maar toen kwam de politie, ik hoorde in Presikhaaf de herrie al, kun je nagaan hoe hard het stond
quote:Happy Arnhemmers gezocht!
Voor de Never-ending Catwalk zijn wij op zoek naar Happy Arnhemmers! Wij zoeken groepen van 4 tot 15 personen die in hun meest modieuze, en vooral happy, outfit mee willen lopen op de langste en leukste catwalk van nederland. Het maakt niet uit hoe jong of oud. Dik of dun, lang of klein. Geef je op.
aanmelden via:
rachid@rachidnaas.nl
Meer informatie over de Never-ending Catwalk klik hier
ik ook niet, maar net was er wat over bij RTL Boulevard (jaja), normaal wordt het in bv Amsterdam gehouden geloof ik. Piet Paris (wie kent 't niet) was helemaal in de stress omdat het museum voor moderne kunst nog vol met bouwvakkers zat terwijl het al klaar moest zijn voor z'n tentoonstelling, en dat ie daarvoor de burgemeester had aangeklaagd ofzoquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:42 schreef Smeich het volgende:
Nooit van gehoord... dat is jaarlijks?
jaaaaaquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:58 schreef -skippybal- het volgende:
Jaaa!!! En dan zo compleet van hoed tot schoenen in het zwart komen met oogschaduw en haren voor m'n gezicht!!1d;D D:
Was vorig jaar ook al hoor. Ik heb er toen zelfs nog de catering gedaan (lees: droge witte wijn, sherry en water met kersjes rond brengenquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
ik ook niet, maar net was er wat over bij RTL Boulevard (jaja), normaal wordt het in bv Amsterdam gehouden geloof ik. Piet Paris (wie kent 't niet) was helemaal in de stress omdat het museum voor moderne kunst nog vol met bouwvakkers zat terwijl het al klaar moest zijn voor z'n tentoonstelling, en dat ie daarvoor de burgemeester had aangeklaagd ofzo
Hmmm, 15 euro voor Au Revoir Simone en Final Fantasy is nog best wel leuk.quote:24 juni 18.30 uur
Catwalkzaal De Steenfabriek
De bijzondere connectie tussen mode en muziek wordt hoorbaar tijdens deze speciale dag. Gastcurator Simon Guzylack selecteerde een viertal bijzondere bands. Zij creëren met hun eigenzinnige geluid een soundtrack voor de meer avantgardistische
ontwerpers uit de ‘Welcome to the world of Happy Fashion' expositie. De bands hebben elk een opmerkelijke manier van optreden, de nadruk ligt op het scheppen van een romantische, sprookjesachtige sfeer.Een sfeer die naadloos aansluit bij de landschappen in De Steenfabriek.
Matteah Baim
New Age Grunge. Onder deze noemer brengt Mattheah Baim haar sterk sferische muziek. Ze werd geboren in Milwaukee, in the American midwest. Uiteindelijk belandt ze, via San Francisco en Chicago in New York, waar ze de band ‘Metallic Falcons' begint samen met Sierra Casday van Coco- Rosie. Haar soloalbum ‘Death of the Sun', dat in april 2007 is uitgekomen, presenteert een wereld die -zoals ze zelf omschrijft - spaciously phrased en roughly edged is.
Au Revoir Simone
Het is technologie, maar niemand roept dat dit emotieloos is... Met drie keyboards en een drumcomputer weet Au Revoir Simone - de Newyorkse Heather d'Angelo, Erika Forster en Annie Hart - een warm en organisch geluid neer te zetten. De middelen zijn simpel, de uitvoering des te minder. Na een mini-LP in 2006 (Verses of comfort, assurance and salvation), brengt Au Revoir Simone in 2007 hun debut LP - The bird of music - onder eigen label uit. Regisseur David Lynch behoort tot hun grootste fans.
Final Fatasy
Final Fatasy, ofwel Owen Palett, schrijft al zijn hele leven muziek: de soundtrack voor een computergame (op zijn 12e), drie films (op zijn 16e) en twee opera's (op zijn 21e). Na verveeld geraakt van zijn computer en gitaar maakt Palett binnen final fantasy gebruik van slechts een viool en een looping pedal. Zijn twee albums ‘Final Fantasy Has A Good Home' en ‘He Poos Clouds' zijn even magisch als vreemd en werden wereldwijd opgepikt door de muziekpers. Palett woont en werkt in Toronto, Canada.
The Dirty Projectors
Hij was student aan de Yale universiteit, maar besloot te stoppen en werd een van de meest bijzondere singer/songwriters van het moment. Dave Longstreth, het grote brein achter de The Dirty Projectors, bracht sindsdien meerdere albums uit waarop zijn opmerkelijke stem en unieke arrangementen te horen zijn. Alles wordt uit de kast getrokken om de muziek vorm te geven: cello's, trompetten en gospel koren. Geniale absurditeit. Longstreth woont in Brooklyn, New York.
¤15,- inclusief toegang tot ‘Welcome to the world of Happy Fashion'. Kaartverkoop via de vaste verkooppunten van ticketservice, tel. 0900-3001250 (45 cpm) en www.ticketservice.nl
Ja ik weet 'tquote:
Daar komen toch alleen gothics en zulks?quote:Ik ga naar Rose's morgen 'loungen'en volgende week naar the new underground mijn nieuwe mini-jurkje showen
![]()
nee, maar klinkt goed!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:24 schreef -skippybal- het volgende:
Wie gaat er wel eens naar die ultra-goedkope-zuip-je-naar-de-tering-donderdag-avond in de Manhattan?
Is dat tof? Nou, he?
Kom naar Boschquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja ik weet 'tMaar ik verveel me en iedereen wil naar de "Menhettuhh"
![]()
Gewoon gratis en dan schijnt het dus zo te zijn dat je voor 50 cent een flesje Dommelsch, Dommelsch hebt!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:44 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
nee, maar klinkt goed!wat kost het dan?
Door die Bokito's bedoel je?quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon gratis en dan schijnt het dus zo te zijn dat je voor 50 cent een flesje Dommelsch, Dommelsch hebt!!!
Dus dan ben je voor een euro of 7 al dronken genoeg om er keihard uit gepeerd te worden door die kale junkies daar voor de deur![]()
Dan kan je het dus maar 1x doenquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon gratis en dan schijnt het dus zo te zijn dat je voor 50 cent een flesje Dommelsch, Dommelsch hebt!!!
Dus dan ben je voor een euro of 7 al dronken genoeg om er keihard uit gepeerd te worden door die kale junkies daar voor de deur![]()
Ik las keihard gepenetreerdquote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dan blank....quote:
Boeiend. Manhattan enzoquote:
Ligt er aan waar je heen gaat. Ze komen echt niet in vage kroegen vol met 30+ figuren waar van hun politieke carriëre maar niet op gang wil komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:30 schreef Garisson72 het volgende:
zeg niet om het een of ander hč, maar we gaan toch zeker geen last hebben van dat hele mode-circus in de stad dit weekend hč.![]()
Al die gaylords is nog tot daaraantoe, maar ik hoef mijn nek niet te breken over die Bergen Belsen-modelletjes.![]()
quote:Riverside Jazz
De Waalkade wordt Riverside Jazz op zaterdagavond. De jonge Wouter Hamel komt naar Nijmegen. Deze Amsterdammer maakt momenteel furore in de jazz. Zijn helder geluid, perfecte timing en eigen sound zorgen er voor dat de critici hem nu al de nederlandse Jamie Cullum noemen.
Ook Trijntje Oosterhuis schittert aan de kade. De bekende zangeres heeft haar plek in de jazz helemaal gevonden. Haar nieuwe cd The Look of Love is dan ook lovend ontvangen. Naast materiaal va deze nieuwe CD zullen er uiteraard ook oude hits van Total Touch gespeeld worden. Een aanrader, dus. Op de Grote Markt speelt de Charlestown Jazzband. Het jazz-festival wordt afgesloten met een spectaculaire lasershow
Het is idd precies zoals je het zegt, alleen had ik glazen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Tiesto?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
of zitten jullie allemaal bij tiësto?
Nice. Ik zit nog te twijfelen over die pot of de halve finale.quote:
quote:ohw, ik hoor dat het Nijmegen wordt dit weekend ipv free your mind
[..]
Wow! Wat een eer zeg!quote:bladieblabla zorgen er voor dat de critici hem nu al de nederlandse Jamie Cullum noemen
Allemaal in het Gelredomequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat er trouwens nog Volk naar één van de wedstrijden in het Gelredome met dat EK onder de 21?
Jep, het was vlak achter mijn huisquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:41 schreef PallominnoXIII het volgende:
Even snel tussendoor, wie hoorde van een week terug 's nachts ook nog geboenks?
Er was een of ander underground feest in Velp bij de oude steen fabriek
Ben er nog langsgereden, maar toen kwam de politie, ik hoorde in Presikhaaf de herrie al, kun je nagaan hoe hard het stond
Die steenfabriekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep, het was vlak achter mijn huis
Ook van die enorme lichten in de lucht die normaal van de korenmarkt komen enzo
Ik ga zo wel even koeken denk ikquote:ARNHEM - Het voormalig Luxor-theater in Arnhem is vandaag even open voor publiek.
In verband met de Dag van de Bouw mag iedereen kijken naar de restauratie en verbouwing van Luxor tot poppodium. Luxor werd gebouwd in 1915 door de bekende architect Willem Diehl. Hij ontwierp de bioscoop voor de rijkere mensen in een art-decostijl.
De bioscoop werd aangekleed met wandschilderingen en luxueuze tapijten van kunstenaars die later ook het Tuschinski-theater in Amsterdam aankleedden.
Ik ga niet stemmen. Vind zo'n haventje best leuk hoor maar de manier waarop het ons door de strot wordt geduwd vind ik echt belachelijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:34 schreef Adelante het volgende:
Ik las trouwens dat a.s. woensdag 30% moet stemmen bij dat preferendum voor een bindende uitslag, anders bepaalt de gemeenteraad de variant. Niet dat ze dan gaan nadenken dat het de Arnhemmers geen ruk interesseert, nee die haven komt er toch.
Vanavond zal het ivm "free your mind" en Tiesto wel minder druk zijn. En de bovenzaal is open! Discoquote:Op zondag 27 mei 2007 17:03 schreef remlof het volgende:
Ja, maar veel te druk op zaterdagavond, gisteravond nog geprobeerd, maar was echt een no-go
quote:"Hou nou eens op over de vraag of er in Rijnboog wel of geen haven moet komen. Wek niet bij mensen de indruk dat ze bij het preferendum op 6 juni 'nee' kunnen zeggen tegen de haven.".
Daarvoor pleit wethouder Sander van Bodegraven van Ruimtelijke Ordening bij de tegenstanders van een haven in de Nieuwstraat.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:49 schreef Vork het volgende:
Niets, ik blijf thuis. Ik wil gewoon nee kunnen stemmen. Ik zie niets in de hele planning. Of het nou lang, kort, breed, diep of sluis is.
Ik vind ook dat dat gedeelte van de stad een facelift nodig heeft. Maar ik ga niet meedoen aan een referendum dat qua keuzes nog het meeste lijkt op verkiezingen zoals ze vroeger in soviet satelliet staten werden gehouden.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 17:51 schreef Adelante het volgende:
Ik ga wel "lang" stemmen, als er dan toch wat er moet komen dan maar 'n flink eind de stad in
Hee grappig, ik kom uit Oegstgeest, wist niet dat er hier een straat was die zo heettequote:Op zaterdag 2 juni 2007 16:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Nogmaals, voor de mensen die zo tegen de plannen zijn:
http://www.stadsschoon.nl/enquete.htm
en;
Stempas opsturen
Indien u niet gaat stemmen op 6 juni, kunt u de stempas in de prullenmand gooien of bijvoorbeeld opsturen naar onze voorzitter de heer P. van Dijk, Oegstgeeststraat 3, 6843 HV Arnhem. Wij zullen de ongebruikte stempassen aan het gemeentebestuur overhandigen.
Dat EK is geldklopperij. Ga wat leuks doen met je geld.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Godverdomme zeg, kinderen en uitkeringstrekkers kunnen zo'n beetje gratis naar dat EK toe en ik moet de volle mep betalen![]()
Waar heb je dat vandaan? Dat slaat toch nergens op.... als dat echt zo is, dan ik ookquote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef -skippybal- het volgende:
Godverdomme zeg, kinderen en uitkeringstrekkers kunnen zo'n beetje gratis naar dat EK toe en ik moet de volle mep betalen![]()
Als je een Arnhemcard heb (kaart die Malbuuuhhh... mensen krijgen als ze onder een bapaald loon zitten) kan je kaarten halen voor een euro of 3 en er gaan ook complete basischolen als "cultuuruitje"quote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Dat slaat toch nergens op.... als dat echt zo is, dan ik ook![]()
Ga je nog stemmen knul? Of uberhaupt iemand die vandaag de stembus induikt?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:06 schreef Smeich het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Dat slaat toch nergens op.... als dat echt zo is, dan ik ook![]()
EK is tegenwoordig cultuur?quote:Op maandag 4 juni 2007 22:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je een Arnhemcard heb (kaart die Malbuuuhhh... mensen krijgen als ze onder een bapaald loon zitten) kan je kaarten halen voor een euro of 3 en er gaan ook complete basischolen als "cultuuruitje"![]()
Ik weet niet wat Smeich doet maar ik ga vandaag voor het eerst sinds ik mag stemmen niet stemmenquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:59 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ga je nog stemmen knul? Of uberhaupt iemand die vandaag de stembus induikt?
Ohh goodies...quote:14:25 uur Utrecht<->Arnhem Door een aanrijding met een auto rijden er tussen Ede-Wageningen en Arnhem geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten.
Kan je maar beter zorgen dat de gene welke jij het mooist of minst lelijk vindt er komt, of niet?quote:Op woensdag 6 juni 2007 13:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga toch niet over een haven stemmen? Je kan alleen maar voor stemmen!
Neen, zie het niet stemmen als een blanco stem. Want tja, dat kan je niet aan de stemcomputerquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:04 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Kan je maar beter zorgen dat de gene welke jij het mooist of minst lelijk vindt er komt, of niet?
Vanavond om 21:30 is de uitslag bekend. Ik denk dat het "ja" wordtquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:13 schreef Elvislives het volgende:
Arnhem is nooit zo snel met verkiezingsuitslagen, laat staan als ze het helemaal zelf moeten organiseren...
Volgens TVGelderland nog geen 5% bij sommige stembureau's om 12 uurquote:Op woensdag 6 juni 2007 15:14 schreef -skippybal- het volgende:
Er moet ook boven de 30% opkomst zijn, anders gaan ze er niet eens naar luisteren.
Volgens mij gaan ze dat echt niet halen. Ik ken gewoon NIEMAND die gaat "stemmen"
En over TVGelderland gesproken, is er iemand in staat screenshots te maken van de dagelijkse kleding van Jordi Bloem, de Piet Paulusma van TVG? Vandaag een prachtig wit gestreepte blouse met, je raadt het al: bloemetjes erop!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Volgens TVGelderland nog geen 5% bij sommige stembureau's om 12 uur
quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Volgens TVGelderland nog geen 5% bij sommige stembureau's om 12 uur
Yep, uit Wageningen, dé boomknuffelaarsstad van het land (wel gezellig btw).quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En die weerman is toch die rode dakduif met die strakke broeken?
quote:Preferendum: Arnhem blijft massaal thuis
ARNHEM - Havenvariant Sluis heeft woensdag de meeste stemmen gekregen bij het preferendum over een haven in het Arnhemse Rijnbooggebied. Of die 'winst' enige waarde heeft, is de grote vraag gezien de minimale opkomst van 10,2 procent.
10,23%quote:Preferendum Arnhem mislukt
De opkomst voor het preferendum over de haven in Arnhem is zeer laag uitgevallen. Slechts 10,23 procent van de Arnhemmers bracht een stem uit. Er kon worden gekozen uit drie varianten van een haven in de Arnhemse binnenstad, onderdeel van het Rijnboog-plan.
De meeste stemmen, namelijk 5372, gingen naar de sluis-variant. De variant "lang" kreeg 4725 stemmen, 1333 stemmers kozen voor "kort".
Bij een opkomstpercentage van 30 procent of hoger zou de gemeenteraad zich achter de uitslag hebben geschaard.
Ben er bang voor, de hint van de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen wouen ze ook al niet snappenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
Mooi zo! Hopelijk snappen ze de hint
Een make-over prima, maar zet er dan geen dure flats neer en een bak beton met stilstaan water. Muggenorgie!quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef Elvislives het volgende:
Ben t met je eens, behalve dat de Rijnboog wél goed is. Dat kost veel, maar het levert ook veel op, en dat gebied heeft gewoon een complete make-over nodig. Vooral die vreselijke Weerdjesstraat+schoenendozen er omheen.
Dat kwam eerder dat onze share if you care vriendjes zelf niet echt veel wouden/willen sharenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben er bang voor, de hint van de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen wouen ze ook al niet snappen
Als er meer dan 30% opkomst zou zijn zou de gemeenteraad het voorstel met de meeste stemmen steunen. Nu ligt alles weer open, dus wordt er voorlopig niks gebouwd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:32 schreef Vork het volgende:
Ok, mislukt. Mooi. Dus nu gaat de gemeente zelf beslissen welke variant het wordt..
Als ze nou gewoon Het Broek onder water zetten, kun je een prima jachthaven van maken daarquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:11 schreef Slarioux het volgende:
Daar ga ik geen terrasje pikken hoor, veel te ver weg. Steek dat geld dan in Het Broek ofzo, als je Arnhem toch wilt verbeteren.
Sounds good to mequote:Op donderdag 7 juni 2007 08:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ze nou gewoon Het Broek onder water zetten, kun je een prima jachthaven van maken daar
quote:"11.500 burgers hebben de moeite genomen om te gaan stemmen, ik noem dit geen debâcle", zegt haven-wethouder Sander van Bodegraven. "Er is bovendien een duidelijke winnaar: Sluis. Uit de uitslag kun je niet afleiden dat de meerderheid van Arnhem tegen een haven is."
quote:Wethouder Willem Hoeffnagel (ook PvdA) wijst er nog maar eens op dat de ja/neevraag vandaag niet meer aan de orde was. "Dat besluit voor een haven is democratisch genomen."
quote:"Wat is laag? In Groningen hadden ze ook maar 11 procent", zegt Wieneke de Waard (GroenLinks).
Mij god zeg. Er is een duidelijke winnaarquote:Eric ter Meulen (CDA): "Ik concludeer uit de uitslag dat de bevolking zegt: raad doe je werk, wij laten de beslissing aan jou over."
heej koekwaus, ben je weer terug in het pitoreske arnhem/oosterbeek/breda?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:36 schreef Elvislives het volgende:
Waarschijnlijk kon men een bezwaarschrift tekenen oid, en zijn daar te weinig handtekeningen voor gevonden bij burgers en zwervers, in ruil voor een kop soep.
JAquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:17 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
heej koekwaus, ben je weer terug in het pitoreske arnhem/oosterbeek/breda?
Verder zal die sloot me werkelijk waar aan mijn kont roesten...
Ik kom ook!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:51 schreef Elvislives het volgende:
[..]
kom je zaterdag zuipen in the Cavern mijn verjaardag bedrinken?Tot dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Dat heb ik 1x gedaan in m'n leven. En laat dat toevalligerwijs nou net bij de laatste gemeenteraadsverkiezingen zijn geweestquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:57 schreef Elvislives het volgende:
Zelfs, voorstander van de haven, vind die argumenten echt te slap. 90% van de burgers bleef thuis, nou lekker representatief!
Ach, de raad heeft tot 2 maal toe gekozen vķķr een haven, diezelfde raad is gekozen door de bevolking, dus dan hebben ze het er maar mee te doen. Hadden ze maar SP moeten kiezen...
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik kom ook!Op zijn Hollands: het eerste biertje, als je me herkentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ps: ik ben een blond wijf met dikke tieten en een strakke reet.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
En misschien kom ik zaterdag ook wel effe naar de Cavern, sowieso leuke tentquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:59 schreef Elvislives het volgende:
[..]
[/spoiler]
Op zijn Hollands: het eerste biertje, als je me herkent![]()
![]()
ps: ik ben een blond wijf met dikke tieten en een strakke reet.![]()
Oeh spannend, 37 jaar alweer. Tijd voor de viagra al onderhand....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
Ow ik vier vannacht om 12 uur m'n verjaardag in Bosch trouwens... Weest welkom, er komen sowieso al een paar FOK!kertjes.
Ja relaxde plek, alleen dat irritante ronddraaiende rooie lichtje waar je maar naar blíjft kijken als je zat bent...ik althansquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:01 schreef remlof het volgende:
[..]
En misschien kom ik zaterdag ook wel effe naar de Cavern, sowieso leuke tent
Nescio that isquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef remlof het volgende:
Ow ik vier vannacht om 12 uur m'n verjaardag in Bosch trouwens... Weest welkom, er komen sowieso al een paar FOK!kertjes.
je moet wel het licht aandoen als je wat typt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:25 schreef cultheld het volgende:
kporemarkt was tp[
Wat is Nescioquote:
Neen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef Arnhemunited het volgende:
Ik hoorde vandaag waar we zaterdag avond heengaan
NAAR DE KLOTE!!!!!!
Top denk ik. Alleen was ik om 1 uur al dronken en kwam ik half 2 al thuisquote:
Dat is dat café naast 'mijn' huis, lul! Nog laat gemaakt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:50 schreef Smeich het volgende:
Ik weet het niet
Zoiets heb ik ook gehoord ja! Ik ben erbij!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:52 schreef Arnhemunited het volgende:
Ik hoorde vandaag waar we zaterdag avond heengaan
NAAR DE KLOTE!!!!!!
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij zijn ook nog in Bosch geweest, om een uur of 1 ofzo
Wij wel.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:13 schreef Smeich het volgende:
Zoek de betekenis van Nescio maar eens op.. lul
Ik woon zelf in Monnikenhuizen, naast De Geitenkamp. De Geitenkamp is echt een asowijk (ahum... ik bedoel natuurlijk oude volkswijk). Ik woon in 1 van de flats in Monnikenhuizen, daar is het echter wel goed toeven. In deze flat(s) woont ook ander volk dan in de Geitenkamp. Hier zitten (vooral in deze flat) vooral studenten en starters en ik vind het mooi wonen. Het is dicht bij park Klarenbeek, ik heb in de verte uitzicht op de veluwe en openbaar vervoer gaat redelijk vaak. Aangezien het toch een aardig eindje uit het centrum is, is een fiets wel aan te raden. Ik zou gewoon even gaan kijken, wat voor mensen er wonen. Ik ben zelf niet zo sterk in straatnamen, dus zou even niet weten waar de Beukenlaan is.quote:Op zondag 3 juni 2007 21:07 schreef xJapser het volgende:
Zeg, iemand beetje woonervaring mbt de wijk Monnikenhuizen en dan met name de Beukenlaan? Ligt aan t randje van die wijk. Ik geloof dat het bij de Geitenkamp hoort, ik ben er vandaag eens doorheen gereden omdat ik me heb ingeschreven op een woning daar, maar volgens mij kan je beter iets in de Laar zoeken kwa buurt. Zag er beetje onverzorgd uit om t nog mild te zeggen.
Is niet zo moeilijk te vinden. Je gaat naar de Korenmarkt en dan is het bij The Level vrijwel om de hoek. Mocht je het dan niet kunnen vinden, dan vraag je het gewoon aan iemandquote:Op zondag 10 juni 2007 14:20 schreef Pelgrim het volgende:
Waar vind ik ergens de manhattan, ik woon niet zo heel lang in Arnhem namelijk.
Aan Bokito bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk te vinden. Je gaat naar de Korenmarkt en dan is het bij The Level vrijwel om de hoek. Mocht je het dan niet kunnen vinden, dan vraag je het gewoon aan iemand.
The Level weet ik wel te vinden, Manhattan lijkt me nu niet zo moeilijk meer te vinden danquote:Op zondag 10 juni 2007 14:27 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk te vinden. Je gaat naar de Korenmarkt en dan is het bij The Level vrijwel om de hoek. Mocht je het dan niet kunnen vinden, dan vraag je het gewoon aan iemand.
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:39 schreef Tha_Mars het volgende:
iedereen met een tuin, morgen veel plezier met het herstellen
wel heftig onweer trouwens, voor nederland dan
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 09:33 schreef -skippybal- het volgende:
De halve tuin is naar de tering door die onweer van gister![]()
Dit was een goeie onweersbuiquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Adelante het volgende:
heerlijk, tv uit en deuren naar dakterras open en genieten van het weerlicht
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:34 schreef Vork het volgende:
Ach, de plantjes waren al dood. Ik ben allang blij dat ik m'n was niet buiten had hangen. Anders had ik hier bij zo'n willekeurige Hassan aan kunnen bellen om te vragen of mijn wasgoed misschien op z'n balkon is gewaaid.
wie gaat er dan ook op de snelweg zitten? met dat weer notabenequote:Op maandag 11 juni 2007 10:34 schreef Garisson72 het volgende:
Zo!! over noodweer gesproken gisteravond ja!Op de snelweg zat ik, en weer eens meegemaakt wat aquaplaning ook weer is. Liep goed af, maar ik werd er niettemin beperkt enthousiast van...
![]()
oog/naaldquote:Op maandag 11 juni 2007 13:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
amazing, ik heb nog steeds postrechtendan zal het wel overwaaien
![]()
scherp!quote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef Elvislives het volgende:
Volg de paardenstront. Die maken altijd een rondje Willemsplein, Korenmarkt, Varkensstraat...
Als ik vrij was had ik allang languit in Sonsbeek gelegenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:56 schreef Dunckie het volgende:
Even een inhoudelijke opmerking over Arnhem: Ik vind het er behoorlijk warm vandaag.
viel reuze meequote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:06 schreef Dunckie het volgende:
Bah en weer zo`n benauwde plakdag...
Straks naar den Haag...lekker aan de kust daar zal het wel beter zijn
ja maar ik had het niet moeten zeggen geloof ik, meteen geen reactie meer van de beste knul... Hij zal toch niet weer z'n enkelbandjes kaput hebben gemacht na teveel drank?quote:Op maandag 11 juni 2007 14:09 schreef Smeich het volgende:
Die gast is erg scherp de laatste tijd jaHad wat over het hoofd gezien hier
Ik vond het vandaag anders heul niet zo lekker weer als paar dagen daarvoorquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
Morgen weer lekker ergens op het terras zitten.
Vergeet je paraplu nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 19:09 schreef cultheld het volgende:
Morgen weer lekker ergens op het terras zitten.
Ik dacht wel vrij hoog, nummer 12 ?quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
Iemand een idee waar Arnhem is geëindigd in de "beste woongemeente van Nederland van Elsevier"? Westervoort sloot in elk geval de rij van 443 gemeenten
Gaat het regenen dan? Ik volg het weerbericht meestal nietquote:
Ja van die gare ne-niet regen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gaat het regenen dan? Ik volg het weerbericht meestal niet.
Ik leef!!quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:05 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja maar ik had het niet moeten zeggen geloof ik, meteen geen reactie meer van de beste knul... Hij zal toch niet weer z'n enkelbandjes kaput hebben gemacht na teveel drank?![]()
Ok, ik ben er, met kater van de karaoke meetquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar ontopic:
zaterdag 30 juni
Arnhemmeet in Sonsbeekpark![]()
neem je eigen bier mee
En Boem-Dikkie komt ook
ik ga me eerst indrinke bij Aspen Valley die dagquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, ik ben er, met kater van de karaoke meet
De volgendequote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
nuylz verander de TT even in meet ofzo
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
ik ga me eerst indrinke bij Aspen Valley die dag
geweldige tentcompleet met Bokito en geile 18-jarigen
Nylz heet nu Nuylz ?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
nuylz verander de TT even in meet ofzo
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
Kut Aspen Valleywat deden we daar in godsnaam?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:20 schreef Vork het volgende:
Ik vroeg me al af waarom er zo verschikkelijk veel politie op de been was, maar Engeland heeft natuurlijk gisteren gespeeld. (Nouja, dat en een stel pubers die zich natuurlijk lamzuipen om te vieren dat ze een waslijst met 6jes hebben gehaald).
hoe laat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Maar ontopic:
zaterdag 30 juni
Arnhemmeet in Sonsbeekpark![]()
neem je eigen bier mee
En Boem-Dikkie komt ook
Vanaf 16:00 uur, mits lekker weerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef whosvegas het volgende:
[..]
hoe laat?
Dan heb ik niks te doen, dus ik wil ook wel komen
Oh ja, toen bleken al die Fokkers wel degelijk aanwezig te zijn verspreid over het hele veld voor de witte villaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef Garisson72 het volgende:
wel vantevoren alle fobo's uit je kop leren he!
want de vorige keer schijnt de Arnhemmeet@Sonsbeekpark in het water gevallen te zijn omdat niemand wist hoe Fokkers er nou in het wild uitzagen...
regel dat, zou ik bijna zeggen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:59 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vanaf 16:00 uur, mits lekker weer
Hopelijk hoef ik niet te werken dan...
30 juni heb ik wat beters te doenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh ja en Dribbel_ maar dat weet ie nog niet
uitslapen ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat wat je te doen hebt begint met en eindigt op een A?
Geen idee, moet je aan haar vragenquote:
kutheaumeau!quote:Op woensdag 20 juni 2007 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, moet je aan haar vragenik zit midden in m'n tentamens dan dus als het een andere keer was geweest had ik het wel best gevonden
maar ik ga nķķit meer op je krakkemikkige bank slapen![]()
Dat ding slaapt prima, heb er eergisteren nog op geslapenquote:Op woensdag 20 juni 2007 01:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geen idee, moet je aan haar vragenik zit midden in m'n tentamens dan dus als het een andere keer was geweest had ik het wel best gevonden
maar ik ga nķķit meer op je krakkemikkige bank slapen![]()
En ze hebben nog gelijk ook...quote:Centrum Nijmegen verslaat Arnhem
NIJMEGEN - Bezoekers vinden het centrum van Nijmegen gezelliger, veiliger en netter dan de Arnhemse binnenstad. Dat blijkt uit tweejaarlijks onderzoek van de gemeenten Nijmegen en Arnhem.
Arnhem loopt wat de waardering betreft wel een beetje in op Nijmegen. Dat komt onder meer door het gereedkomen van een groot project als het Musiskwartier in Arnhem.
Het nieuwe winkelgebied van 32.000 vierkante meter in de binnenstad zorgt voor een lichte stijging van de rapportcijfers voor Arnhem.
Waarom ga je op een bank slapen als je een bed hebt (hoop ik voor je tenminste...)quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat ding slaapt prima, heb er eergisteren nog op geslapen
Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker opquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waarom ga je op een bank slapen als je een bed hebt (hoop ik voor je tenminste...)
Apart...quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker op
of als je zo dronken bent dat je je bed niet meer kan vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:43 schreef remlof het volgende:
Dat doe ik als ik heel vroeg er uit moet, dan sta ik makkelijker op
Ow jah, dat gebeurt ook nog wel eensquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
of als je zo dronken bent dat je je bed niet meer kan vinden.
Oh was dat het, zag een busje over de brug rijden met een stel schreeuwende Belgen en een wapperende vlag uit het raampjequote:Op woensdag 20 juni 2007 15:56 schreef -skippybal- het volgende:
Wieeuuuw, ik ga vanavond gratis naar België - Tsjechië hoor ik net.
Go Rooie Duivels![]()
Belgen zijn tof!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Oh was dat het, zag een busje over de brug rijden met een stel schreeuwende Belgen en een wapperende vlag uit het raampje
En in welke kroeg heb je doorgezopen na de wedstrijd?quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
Kom op zeg, het was echt een kuwedstrijd tussen belgie en servie!
Penelaties waren welvet ja bij die tv's![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 01:55 schreef -skippybal- het volgende:
En dan is ze 16?
jij zegt dat je vrouw bent en je vriendin bij je gaat wonen!quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
jij zegt dat je vrouw bent en je vriendin bij je gaat wonen!
Wat is het adres van je webcam dan?!
niet zo bijdehand doen hequote:Op donderdag 21 juni 2007 02:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Waar heb ik het over mijn vriendin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |