Ligt er aan waar je heen gaat. Ze komen echt niet in vage kroegen vol met 30+ figuren waar van hun politieke carriëre maar niet op gang wil komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:30 schreef Garisson72 het volgende:
zeg niet om het een of ander hè, maar we gaan toch zeker geen last hebben van dat hele mode-circus in de stad dit weekend hè.![]()
Al die gaylords is nog tot daaraantoe, maar ik hoef mijn nek niet te breken over die Bergen Belsen-modelletjes.![]()
quote:Riverside Jazz
De Waalkade wordt Riverside Jazz op zaterdagavond. De jonge Wouter Hamel komt naar Nijmegen. Deze Amsterdammer maakt momenteel furore in de jazz. Zijn helder geluid, perfecte timing en eigen sound zorgen er voor dat de critici hem nu al de nederlandse Jamie Cullum noemen.
Ook Trijntje Oosterhuis schittert aan de kade. De bekende zangeres heeft haar plek in de jazz helemaal gevonden. Haar nieuwe cd The Look of Love is dan ook lovend ontvangen. Naast materiaal va deze nieuwe CD zullen er uiteraard ook oude hits van Total Touch gespeeld worden. Een aanrader, dus. Op de Grote Markt speelt de Charlestown Jazzband. Het jazz-festival wordt afgesloten met een spectaculaire lasershow
Het is idd precies zoals je het zegt, alleen had ik glazen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 19:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Gewoon gratis en dan schijnt het dus zo te zijn dat je voor 50 cent een flesje Dommelsch, Dommelsch hebt!!!
Dus dan ben je voor een euro of 7 al dronken genoeg om er keihard uit gepeerd te worden door die kale junkies daar voor de deur![]()
Tiesto?quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:42 schreef Adelante het volgende:
of zitten jullie allemaal bij tiësto?
Nice. Ik zit nog te twijfelen over die pot of de halve finale.quote:
quote:ohw, ik hoor dat het Nijmegen wordt dit weekend ipv free your mind
[..]
Wow! Wat een eer zeg!quote:bladieblabla zorgen er voor dat de critici hem nu al de nederlandse Jamie Cullum noemen
Allemaal in het Gelredomequote:Op donderdag 31 mei 2007 20:55 schreef -skippybal- het volgende:
Gaat er trouwens nog Volk naar één van de wedstrijden in het Gelredome met dat EK onder de 21?
Jep, het was vlak achter mijn huisquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:41 schreef PallominnoXIII het volgende:
Even snel tussendoor, wie hoorde van een week terug 's nachts ook nog geboenks?
Er was een of ander underground feest in Velp bij de oude steen fabriek
Ben er nog langsgereden, maar toen kwam de politie, ik hoorde in Presikhaaf de herrie al, kun je nagaan hoe hard het stond
Die steenfabriekquote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Jep, het was vlak achter mijn huis
Ook van die enorme lichten in de lucht die normaal van de korenmarkt komen enzo
Ik ga zo wel even koeken denk ikquote:ARNHEM - Het voormalig Luxor-theater in Arnhem is vandaag even open voor publiek.
In verband met de Dag van de Bouw mag iedereen kijken naar de restauratie en verbouwing van Luxor tot poppodium. Luxor werd gebouwd in 1915 door de bekende architect Willem Diehl. Hij ontwierp de bioscoop voor de rijkere mensen in een art-decostijl.
De bioscoop werd aangekleed met wandschilderingen en luxueuze tapijten van kunstenaars die later ook het Tuschinski-theater in Amsterdam aankleedden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |