abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49814433
Op verzoek:
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, open lekker een eigen topic over de fietselfstedentocht of zo?

Helaas ga ik m dit jaar niet fietsen maar beloof het mezelf (alweer?) dat ik m volgend jaar maar es ga peddelen. Maar wie staat er maandag bij de start om een rondje Frieslsnd te doen? Sportief op de fiets en niet luilakachtig met een motorvoertuig .
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49814474
Peddelen , dat is echt heel ver hoor
pi_49814495
Dit jaar doe ik m dus met de auto, maar ooit doe ik m op de fiets. Al had ik dat eerder meoten doen, toen ik een jaar of 16 was fietse ik bijna elke maand wel een tocht van 300 kilometer...
pi_49814524
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:12 schreef Remzz het volgende:
Peddelen , dat is echt heel ver hoor
pi_49814544
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit jaar doe ik m dus met de auto, maar ooit doe ik m op de fiets. Al had ik dat eerder meoten doen, toen ik een jaar of 16 was fietse ik bijna elke maand wel een tocht van 300 kilometer...
wow.. ! Ja nou dan is de 11stedentocht een koekje
pi_49814545
5.09 start, 3.15 de wekker
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 27 mei 2007 @ 12:16:07 #7
145297 MagiLune
....Believe....
pi_49814557
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
5.09 start, 3.15 de wekker
Respect
Aa' lasser en lle coia orn n' omenta gurtha
pi_49814619
Mijn schema: 18.00 binnen, dan naar Leeuwarden en dan nog 3,5 uur treinen naar Delft
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_49814637
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:14 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Okee
pi_49815291
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mijn schema: 18.00 binnen, dan naar Leeuwarden en dan nog 3,5 uur treinen naar Delft
Op de fiets naar Leeuwarden of openbaar vervoer?
pi_49824999
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Op de fiets naar Leeuwarden of openbaar vervoer?
Pa mijn ouders wonen in B'post, daar vertrek ik morgenochtend ook vandaan. En ik woon zelf in Delft en moet dinsdag 9 uur weer op school zijn, vandaar
pi_49827206
gaat er nog iemand morgenvroeg naar de start om te kijken of er nog een kaart is?
pi_49897522
Zo dat was me het dagje wel

3.15 ging de wekker. Kuttijd maar ach, voor een dag is het te doen. Gelukkig wilde m'n pa mij en m'n broertje brengen. 4 uur vertrekken en bij de start konden we lekker doorlopen. Om 5.08 startten we. Het was heerlijk weer, niet koud, geen regen en geen wind. Prima. Tot aan Holwerd ging het zonder moeite, toen kregen we een buitje. Na Dokkum tot Bolsward was het weer lekker, lekker groepje gevonden. En toen begon het... 2 minuten buiten Bolsward een stortbui, zeiknat. Toch maar verder gereden en was ook zo weer droog. Tot Sloten geen regen meer gehad en daarna begon het echt. De hele tijd een vieze miezer.
De dijk was een eitje, zonder wind. Dat heb ik vorig jaar wel anders meegemaakt uiteindelijk om half 6 binnen. Er waren er toen 3000 voor mij gefinished, was er blij mee 7 uur de trein in Leeuwarden en tegen elven thuis. Vanmorgen kon ik m'n bed nauwelijks uitkomen... ik had toch misschien iets aan training moeten doen volgend jaar zeker weer.
pi_49898860
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo dat was me het dagje wel

3.15 ging de wekker. Kuttijd maar ach, voor een dag is het te doen. Gelukkig wilde m'n pa mij en m'n broertje brengen. 4 uur vertrekken en bij de start konden we lekker doorlopen. Om 5.08 startten we. Het was heerlijk weer, niet koud, geen regen en geen wind. Prima. Tot aan Holwerd ging het zonder moeite, toen kregen we een buitje. Na Dokkum tot Bolsward was het weer lekker, lekker groepje gevonden. En toen begon het... 2 minuten buiten Bolsward een stortbui, zeiknat. Toch maar verder gereden en was ook zo weer droog. Tot Sloten geen regen meer gehad en daarna begon het echt. De hele tijd een vieze miezer.
De dijk was een eitje, zonder wind. Dat heb ik vorig jaar wel anders meegemaakt uiteindelijk om half 6 binnen. Er waren er toen 3000 voor mij gefinished, was er blij mee 7 uur de trein in Leeuwarden en tegen elven thuis. Vanmorgen kon ik m'n bed nauwelijks uitkomen... ik had toch misschien iets aan training moeten doen volgend jaar zeker weer.
Ja er stond idd niet zoveel wind nee. Vandaag bijv weer meer. Met wat voor fiets heb je de tocht gereden? Racefietsje? Hoeveel km fietste je gemiddeld? Niet veel getraind? Wil m volgend jaar ook fietsen dus ik neem mezelf voor om goed te trainen. Alleen gemiddeld 25 km per uur fietsen haal ik niet met mn fietsje
pi_49901163
Ik fietste hem met een tourfiets ( http://www.fahrradhaus-mu(...)umina_h_t8_popup.jpg ) Furore . M'n gemiddelde was 22,46. Best lekker dus viel me op dat dit jaar stuk minder tourfietsen waren dan vorig jaar, kan aan het weer hebben gelegen of aan het feit dat ik vroeg weg was.
Mijn basisconditie is al goed, ik fiets altijd naar school, stad door, naar m'n werk etc etc (zo'n uurtje per dag). Heb vorige zondag 120 km gedaan en dinsdagochtend weer, op een stadsfiets (afgeragd krot) en toen vond ik het wel genoeg .
Volgend jaar wil ik hem op de racefiets doen, ga er eentje kopen, en dan eindelijk eens ónder de 12 uur . Je mag altijd mee natuurlijk .
pi_49907231
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik fietste hem met een tourfiets ( http://www.fahrradhaus-mu(...)umina_h_t8_popup.jpg ) Furore . M'n gemiddelde was 22,46. Best lekker dus viel me op dat dit jaar stuk minder tourfietsen waren dan vorig jaar, kan aan het weer hebben gelegen of aan het feit dat ik vroeg weg was.
Mijn basisconditie is al goed, ik fiets altijd naar school, stad door, naar m'n werk etc etc (zo'n uurtje per dag). Heb vorige zondag 120 km gedaan en dinsdagochtend weer, op een stadsfiets (afgeragd krot) en toen vond ik het wel genoeg .
Volgend jaar wil ik hem op de racefiets doen, ga er eentje kopen, en dan eindelijk eens ónder de 12 uur . Je mag altijd mee natuurlijk .
ow zelfde soort fiets dus als ik Zelf fiets ik ook regelmatig maar nooit echt es zo'n tocht gefietst. Maar 22 km is best lekker gangetje idd. Gister stond er dan ook niet zo veel wind maar als je wind tegen hebt en op de vlakte fietst dan red ik de 22 niet ben ik bang.

ow en thx voor t aanbod
pi_49907297
Tuurlijk red je dat wel, het is niet zo dat je alleen tegen die wind op moet boksen. Als je een beetje slim fietst, dan zorg je dat je gewoon achter een groepje zit dat een lekker tempo heeft dat je zonder problemen kunt volgen, fietsers zat .
pi_49907760
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Tuurlijk red je dat wel, het is niet zo dat je alleen tegen die wind op moet boksen. Als je een beetje slim fietst, dan zorg je dat je gewoon achter een groepje zit dat een lekker tempo heeft dat je zonder problemen kunt volgen, fietsers zat .
True . Tis idd als je alleen op de vlakte fiets heb je de wind vol tegen en anders vangt de groep t wel op
pi_49921363
Ik zou em fietsen maar was op m'n bekkie gegaan donderdag
Volgend jaar beter, t was toch kutweer
pi_49921837
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou em fietsen maar was op m'n bekkie gegaan donderdag
Volgend jaar beter, t was toch kutweer
ja maar er stond weinig wind toch? Das ook wel weer mooi. Maar goed, ik doe m volgend jaar ook mee. 11merentocht eerst als opwarmertje
pi_49922248
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja maar er stond weinig wind toch? Das ook wel weer mooi. Maar goed, ik doe m volgend jaar ook mee. 11merentocht eerst als opwarmertje
Dat is wel lekker ja, geen wind, vooral het laatste stuk op die dijk
pi_56792176
kick: 12 mei ist weer zover! Wie heeft zich al ingeschreven? Wie gaat dat nog doen? Tips zijn welkom! Ik heb me gister in laten schrijven. Het wordt mn 11stedentocht-ontmaagding
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:10 schreef Apotheose het volgende:

Helaas ga ik m dit jaar niet fietsen maar beloof het mezelf (alweer?) dat ik m volgend jaar maar es ga peddelen. .
belofte maakt schuld
  zondag 17 februari 2008 @ 15:28:13 #23
97584 Neviathien
Jong en Onschuldig
pi_56792243
En straks regent het denk je... laat maar
De berichten over mijn dood zijn sterk overdreven.
pi_56792316
nee ik ga er nu ook voor whehe HET MOET!
pi_56796030
Ik ga sowieso, heb em 2 jaar niet gefietst en begin het te missen
Gezien m'n conditie op dit moment moet ik em makkelijk kunnen doen
pi_56796684
Al op de 2e dag van de inschrijving ingeschreven vandaag begonnen met een fietstochtje.. 50km en ik voel het behoorlijk dus... nog ff oefenen
pi_56797113
Vorige week 100 km in 3,5 uur gefietst, omstandigheden waren ideaal en ik was totaal niet moe. Zit wel goed dus
  zondag 17 februari 2008 @ 19:13:40 #28
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56797232
Hey!?!..

Dat lijkt veel op een idee van mij, GVD!!..

De 12 steden rally!!.. Met de auto, 810 km door 3 landen!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_56797361
Elfstedentocht fietsen is een eitje ik moest vorig jaar steeds wachten bij de tijdcontroles. en ik train precies 1x per jaar!

Dit jaar ga ik de tocht voor de 5e keer fietsen. Kwestie van je fiets goed afstellen, leuke groep om in te fietsen en wilskracht.

Als je bijna geen conditie hebt kun je namelijk prima met een snellere groep meekomen (gewoon continu achter blijven fietsen)
  maandag 18 februari 2008 @ 00:29:55 #30
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_56806029
Ik wil hem ook rijden dit jaar, maar heb alleen een stadsfiets. Of ik dat aandurf ga ik nog even over nadenken.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_56807895
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil hem ook rijden dit jaar, maar heb alleen een stadsfiets. Of ik dat aandurf ga ik nog even over nadenken.

Kan wel, zijn genoeg mensen die met een stadfiets fietsen. Ik fiets zelf op een mountainbike maar ik heb de brede banden vervangen voor banden met een smal loopvlak (zelfde als een racefiets)
pi_58518953
Kickje!
Maandag is het zover! Wie gaat em fietsen? Ik heb de 100 km elfmerentocht in iets meer dan 3 uur gefietst, conditie is goed dus, evenals m'n fiets! Nu maar van te voren niet op m'n bek gaan
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:00:07 #33
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_58519075
Ik ga weer in de auto
pi_58523043
''t Wordt waarschijnlijk veel te mooi weer om in een auto te zitten tenzij je airco hebt
Beter ga je fietsen, haha
Ga je meedoen aan die oldtimerstocht oid?
pi_58527383
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 20:53 schreef Tommeke het volgende:
Kickje!
Maandag is het zover! Wie gaat em fietsen? Ik heb de 100 km elfmerentocht in iets meer dan 3 uur gefietst, conditie is goed dus, evenals m'n fiets! Nu maar van te voren niet op m'n bek gaan
op je racefietsje mag ik hopen hehe. Ik heb de 150 op een mooi eigen tempo zonder er tegen aan te jagen gefietst. Vond het alleen klote dat er zoveel van die fanatiekelingen op de racefiets meededen die kilometers van te voren al zitten te schreeuwen en te bellen dat ze er aan komen En als 99% met zo'n racefiets de tocht doet fiets je dus met een rustiger en minder gejaagd tempo de hele fucking 150km alleen Maar de 11steden zal dat wel beter zijn lijkt me. Ik start om 6.12u. Groep 10 dacht ik zo.
pi_58528558
Bij de elfmeren heb je sowieso veel gejaag, de afstand is korter dus veel gaan jakkeren. Ik moet zeggen dat ik in een groepje ook flink doorgejaagd heb, maar niet moe was na de tijd. Als ik iemand inhaal doe ik dat altijd wel ff rustig en bedank ik diegene.
Bij de elfsteden ligt het tempo veel lager idd, dan fietst iedereen rustiger en kan je mooi in een groepje gaan zitten, heb je er wat vertrouwen in? Als je 150 km alleen kan rijden is de elfsteden makkelijk te doen, omdat je dus vaker in groepjes fietst, en dat scheelt ongeveer 40% kracht
pi_58530368
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Tommeke het volgende:
Bij de elfmeren heb je sowieso veel gejaag, de afstand is korter dus veel gaan jakkeren. Ik moet zeggen dat ik in een groepje ook flink doorgejaagd heb, maar niet moe was na de tijd. Als ik iemand inhaal doe ik dat altijd wel ff rustig en bedank ik diegene.
Bij de elfsteden ligt het tempo veel lager idd, dan fietst iedereen rustiger en kan je mooi in een groepje gaan zitten, heb je er wat vertrouwen in? Als je 150 km alleen kan rijden is de elfsteden makkelijk te doen, omdat je dus vaker in groepjes fietst, en dat scheelt ongeveer 40% kracht
ja ik heb er nu idd wel vertrouwen in. Staan ook mensen langs de kant en bij de 11meren had ik vaak wel t gevoel dat ik er voor jan met de korte achternaam fietste 150 vond ik op zich wel te doen maar had het op lange stukken met tegenwind wel es ff helemaal gehad. Maar lijkt mij idd ook wat je zegt: met de 11steden fiets je vaker in groepjes. Ben benieuwd. Hoe laat start jij?
pi_58530766
Groep 5, half 6 ofzo. Ik ga ook lekker rustig aan doen, het wordt mooi weer, lekker genieten dus. De mensen aan de kant zijn ook altijd leuk, vooral in Bolsward en Oudemirdum is het gezellig Dokkum trouwens ook wel.
pi_58539111
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 00:16 schreef Tommeke het volgende:
''t Wordt waarschijnlijk veel te mooi weer om in een auto te zitten tenzij je airco hebt
Beter ga je fietsen, haha
Ga je meedoen aan die oldtimerstocht oid?
ramapjes open, lamp op het dak.. airco is gay

FMC Elfstedentocht

oldtimer elfstedentocht was afgelopen zaterdag, en mijn oldtimers rijden niet en zijn te jong
pi_58543833
Hey wat leuk!
Airco is idd gay, de wind door je haren voelen hoort bij de zomer
pi_58634842
Hoe was t op de fiets?

Auto was tof
pi_58638634
Was heerlijk!!! lag natuurlijk ook aan 't weer. Maar was wel te doen die 240km. Volgend jaar weer!!
pi_58643954
Was inderdaad heerlijk weer, lekker rond kunnen fietsen, volgend jaar voor de 5e
pi_58645714
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 13:59 schreef Tommeke het volgende:
Was inderdaad heerlijk weer, lekker rond kunnen fietsen, volgend jaar voor de 5e

Er zijn trouwens nog wel wat ongemakken geweest... nog iets van gemerkt? Valpartijen? Stond nog iets in 't gastenboek op 11steden.nl ofzo dat er nog een valpartij was geweset en hoorde t op Omrop Fryslan. Zelf was ik er gelukkig niet deel van
pi_58647840
Bij Heech zijn er wel 2 motorrijdes over elkaar getuimeld las ik.
pi_58648243
motorrijders.. damn.. dan is de klap nog harder. Paar jaar terug was er ook al iemand in de buurt verongelukt tijdens de 11steden. Ook met de motor. Hoe is het met deze 2 afgelopen?

Stonden ook bij Stavoren te fotograferen. Binnenkort hier te bekijken: http://www.sportplaat.nl/catalog/index.php?cPath=114 . Weet niet of ik ook ben geflitst. Zo ja dan sta ik er vast dom op: was net die klotevliegejs aan t wegmeppen
pi_58648306
wat stram, niks ernstigs geloof ik.
pi_58648522
Vlak na Balk volgens mij zag ik iemand in de berm op de grond liggen met een ambulance erbij
En op het begin schatte iemand samen met mij een bocht verkeerd in, ik kon nog net op de weg blijven, hij schoot het gras in. Zonder erg gelukkig.
Verder alleen maar leuke dingen gezien.
pi_58648902
uit het gastenboek :
quote:
Absoluut geen hulde aan die racefietsers die kennelijk niet snappen dat het een pleziertocht is en geen wedstrijd. Gevaarlijk rijgedrag is het gevolg. Zij reden niet met het hart!
idd!! Kan ik me ook zo aan ergeren.

En volgens mij liet er een oude vieze dikke kerel voor me een scheet Tilde zn vieze gore dikke reet ook nog es daarvoor op
pi_58652336
Ik hoorde ook zo'n ouwe lul een scheet laten
Gelukkig fietste ik er niet recht achter
Er zaten inderdaad wat linke fietsers tussen... Aan de andere kant merk je ook dat niet iedereen ervaring heeft qua lijn houden etc, ik reed tijdens het inhalen van iemand (ging op een rustige manier ) bijna een kuil in toen ik bijna van de weg gedrukt werd door iemand die haar lijn niet houden kon.
pi_58653439
De foto's staan ook op die site, ik sta er helaas niet op
pi_58663029
pi_58663268
ja en heuveltje op
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:01:52 #55
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58663383
Zijn er eigenlijk ook mensen die mee doen op skeelers of is het daar te druk voor?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_58663554
eh.. nou het is een fiets11stedentocht dus dan moet je bij de skeeler11stedentocht zijn.
pi_58663890
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 18:04 schreef Apotheose het volgende:
uit het gastenboek :
[..]

idd!! Kan ik me ook zo aan ergeren.

En volgens mij liet er een oude vieze dikke kerel voor me een scheet Tilde zn vieze gore dikke reet ook nog es daarvoor op
Prima dat het geen wedstrijd is, maar als je stijve benen hebt gekregen om St Annaparochie heen van de mensen die er breeduit 10 km aan het uur peddelen, dan wil je er later wel eens de grotere molen opzetten. En dan zie je inderdaad wel eens een wielrenner de sloot induiken en eventueel een sleutelbeen breken. Ik vind dat men rekening moet houden met elkaar, zo'n ommetje moet leuk blijven voor iedereen. Als ik om een bakfiets of een op klompen fietsende Fries heen moet, geef ik gaarne voorrang. Maar van die trage josti's ook gewoon de kaart van invorderen!
pi_58663907
Mooi om te zien op die foto's, veel verbeten koppies.
Ik trok daar net een sprintje in m'n bolletjestrui
Had dat ding expres aangedaan om wat op te vallen zodat m'n vrienden me wat beter herkenden.
Er fietsten alleen tientallen met die trui rond
pi_58667606
Als eerste boven gekomen in Oudemirdum?
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:39:10 #60
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58668248
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:10 schreef Apotheose het volgende:
eh.. nou het is een fiets11stedentocht dus dan moet je bij de skeeler11stedentocht zijn.
Is die er dan ook?
pi_58668310
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:39 schreef maok het volgende:

[..]

Is die er dan ook?
Onder andere
quote:
Er zijn ook lieden die de elfstedentocht hardlopen, snelwandelen, steppen, zeilen, kanoën of surfen, al dan niet in wedstrijdverband. Verenigingen organiseren hun eigen elfstedentocht: een zwemclub uit Krimpen aan de IJssel zwom de tocht in 52 uur en 34 minuten, damclub de Skyfkes uit Blauwhuis heeft 'm zelfs gedamd, en de snelste elfstedentocht is waarschijnlijk afgelegd door een zweefvlieger van de Friese Aeroclub, die er hoppend van luchtbel naar luchtbel tweeënhalf uur voor nodig had. En ja, uiteraard bestaat er ook een kroegen-elfstedentocht. (Volkskrant)
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:51:25 #62
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58668450
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:42 schreef okee6 het volgende:

[..]

Onder andere
[..]
Ja maar ik bedoel tegelijk met die anderen
pi_58670855
nee dat zou een malle boel worden zeg.
pi_58670944
waarom? fietsers autos en solexen gaat tegelijk goed, dan kunnen de skeeleraars daar ook wel bij Of anders anderhlave week er voor, met de wandelaars en de oldtimers... en straks hebben we de tractor elfstedentocht ook nog
pi_58671089
nou het lijkt mij handiger dat de skeelers apart gaan. Toch veel leuker ook. Als je bedoeld: op dezelfde datum: ja ok. Dat kan altijd. Maar niet samen in 1 groep
pi_58671421
uiteraad niet in 1groep nee. Ik bedoelde zelfde datum
  woensdag 14 mei 2008 @ 22:16:52 #67
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_58673961
Ja dat bedoel ik. Lijkt me wel gezellig. Ik kan namelijk verder alleen maar elfstedentochten vinden op andere data waarbij in peltons wordt gereden.
pi_58684463
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 17:05 schreef okee6 het volgende:
Als eerste boven gekomen in Oudemirdum?

Col De Oudemirdum
pi_96480737
Enorme kick, zonde om een nieuw topic te maken toch? Ik ga hem dit jaar op 13 juni samen met een vriend voor de eerste keer fietsen op een stadsfiets, dus ben wel benieuwd :D
Gisteren een tocht gemaakt van 120 km zonder problemen, dus heb er wel vertrouwen in :)
Wij zitten in startgroep 13..
pi_96543660
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 19:22 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Enorme kick, zonde om een nieuw topic te maken toch? Ik ga hem dit jaar op 13 juni samen met een vriend voor de eerste keer fietsen op een stadsfiets, dus ben wel benieuwd :D
Gisteren een tocht gemaakt van 120 km zonder problemen, dus heb er wel vertrouwen in :)
Wij zitten in startgroep 13..
ik start na jou :D Ik zit in groep 14. Wordt mn 4e keer alweer. Op mn stadsfiets as well. Gazelle Chamonix ding. 8 versnellingen enzo. Prima fietsje. Fiets m wel alleen ;( Forever alone enzo :')
pi_96545591
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 13:25 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik start na jou :D Ik zit in groep 14. Wordt mn 4e keer alweer. Op mn stadsfiets as well. Gazelle Chamonix ding. 8 versnellingen enzo. Prima fietsje. Fiets m wel alleen ;( Forever alone enzo :')
Waar kom jij vandaan? Slaap jij ook op de camping?
pi_96546577
quote:
1s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Waar kom jij vandaan? Slaap jij ook op de camping?
nee ik woon in Friesland, dus slaap gewoon thuis. ;) Welke camping trouwens? :@ In bolsward of ergens in de buurt?
pi_96547193
Ooh dat is lekker makkelijk! Wij moeten uit Rotterdam komen, dus wij moeten wel blijven slapen ivm vroege start. Je schijnt je tent te mogen opzetten op een sportveld ofzo ;)
pi_105687960
En weer eens een enorme kick!
Maandag 28 mei 2012 is het weer zover, de 100e Fietselfstedentocht!
Inschrijving zat na 2 dagen al vol, maarf gelukkig heb ik een kaartje kunnen bemachtigen :)
Meer FOK!kers die komend jaar meedoen?
pi_105688335
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:43 schreef Neerlands_Trots het volgende:
En weer eens een enorme kick!
Maandag 28 mei 2012 is het weer zover, de 100e Fietselfstedentocht!
Inschrijving zat na 2 dagen al vol, maarf gelukkig heb ik een kaartje kunnen bemachtigen :)
Meer FOK!kers die komend jaar meedoen?
HUH?? Kon je je al inschrijven dan?? :o Meende dat dat in januari weer kon... Nou ja, dan maar even een keer overslaan. Die van dit jaar was een hel :N
pi_105688542
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:58 schreef Apotheose het volgende:

[..]

HUH?? Kon je je al inschrijven dan?? :o Meende dat dat in januari weer kon... Nou ja, dan maar even een keer overslaan. Die van dit jaar was een hel :N
Ja, de inschrijving opende donderdag al. Gisteravond om 20.30u werd ie al gesloten wegens bereik maximum aantal deelnemers (15.000)...
Vorig jaar was inderdaad een barre tocht, zeker omdat het voor mij de eerste keer was en gewoon op een brakke stadsfiets reed. Maar de sfeer is gewoon zo overweldigend dat we het dit jaar gewoon weer doen :)
Het weer kan niet heel veel slechter meer worden toch :P
pi_105688842
ja voor mij was het de 4e keer en heb het tot Bolsward gered.... As in: de tweede keer , na de start, dat je in Bolsward komt :') Ik had het echt he-le-maal gehad. En dat zegt heel wat , want ik ben geen quitter :P Overige 3 keren wel op mn dooie gemakkie uitgefietst :P

Nou ja, too bad. Op naar 2013 :D
pi_105694102
Ik rij 'm niet meer. Na 5 keer vond ik het wel mooi. Al zou ik wel graag het zilveren fietsje willen.
Heb nu elke 2e pinksterdag het Districtskampioenschap wielrennen. Veul leuker; 60 km met 40+ per uur ;)
pi_105750098
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:22 schreef Apotheose het volgende:
ja voor mij was het de 4e keer en heb het tot Bolsward gered.... As in: de tweede keer , na de start, dat je in Bolsward komt :') Ik had het echt he-le-maal gehad. En dat zegt heel wat , want ik ben geen quitter :P Overige 3 keren wel op mn dooie gemakkie uitgefietst :P

Nou ja, too bad. Op naar 2013 :D
Die regen was wel kut ja, maar met een regenpak aan was het wel te doen. Dit jaar kan het weer alleen maar beter worden, toch? :P
Laten we hopen op +/- 22 graden, zonnetje en weinig wind :D
pi_110424187
Startkaart binnen, groep 10 hier (06:12 uur) :)
pi_110433176
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Die regen was wel kut ja, maar met een regenpak aan was het wel te doen. Dit jaar kan het weer alleen maar beter worden, toch? :P
Laten we hopen op +/- 22 graden, zonnetje en weinig wind :D
ik hoop het voor jou. Voor mezelf niet want dan heb ik ook geen spijt dat ik m niet meefiets :')
pi_110435568
Hmm ik ga proberen om de 2013 versie mee te doen. De inschrijfdatum zal ergens in november/december zijn begrijp ik?
pi_110440335
Jullie zouden nog kunnen proberen om via het gastenboek van de tocht of via Marktplaats aan kaarten te komen, zie alleen wel dat de prijzen flink oplopen..

@ Drassss: Medio midden december kun je kaarten kopen ;)
pi_110440512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:

@ Drassss: Medio midden december kun je kaarten kopen ;)
Dank!
pi_126688483
kick want maandag giet it wer oan! Wie biedt?

Ik heb me ingeschreven maar ik twijfel enorm.... Niet getraind. Fiets niet zo heel veel meer zoals voorheen....Ok, ik fiets dan ook op eigen tempo en als ik maar voor 00.00u binnen ben vind ik het prima. Het weer schijnt nog wel mee te vallen. Maar de motivatie ontbreekt eigenlijk.... ;( Ik start om 7.15u, groep 18
pi_126730649
Helaas hebben tentamens komende week en een knieblessure van mijn fietsmaatje mij doen besluiten dit jaar niet mee te doen. Volgend jaar ben ik er hopelijk weer bij :)
Succes morgen aan alleen die gaan, het weer schijnt best mee te vallen volgens mij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')