abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105688542
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:58 schreef Apotheose het volgende:

[..]

HUH?? Kon je je al inschrijven dan?? :o Meende dat dat in januari weer kon... Nou ja, dan maar even een keer overslaan. Die van dit jaar was een hel :N
Ja, de inschrijving opende donderdag al. Gisteravond om 20.30u werd ie al gesloten wegens bereik maximum aantal deelnemers (15.000)...
Vorig jaar was inderdaad een barre tocht, zeker omdat het voor mij de eerste keer was en gewoon op een brakke stadsfiets reed. Maar de sfeer is gewoon zo overweldigend dat we het dit jaar gewoon weer doen :)
Het weer kan niet heel veel slechter meer worden toch :P
pi_105688842
ja voor mij was het de 4e keer en heb het tot Bolsward gered.... As in: de tweede keer , na de start, dat je in Bolsward komt :') Ik had het echt he-le-maal gehad. En dat zegt heel wat , want ik ben geen quitter :P Overige 3 keren wel op mn dooie gemakkie uitgefietst :P

Nou ja, too bad. Op naar 2013 :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_105694102
Ik rij 'm niet meer. Na 5 keer vond ik het wel mooi. Al zou ik wel graag het zilveren fietsje willen.
Heb nu elke 2e pinksterdag het Districtskampioenschap wielrennen. Veul leuker; 60 km met 40+ per uur ;)
pi_105750098
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:22 schreef Apotheose het volgende:
ja voor mij was het de 4e keer en heb het tot Bolsward gered.... As in: de tweede keer , na de start, dat je in Bolsward komt :') Ik had het echt he-le-maal gehad. En dat zegt heel wat , want ik ben geen quitter :P Overige 3 keren wel op mn dooie gemakkie uitgefietst :P

Nou ja, too bad. Op naar 2013 :D
Die regen was wel kut ja, maar met een regenpak aan was het wel te doen. Dit jaar kan het weer alleen maar beter worden, toch? :P
Laten we hopen op +/- 22 graden, zonnetje en weinig wind :D
pi_110424187
Startkaart binnen, groep 10 hier (06:12 uur) :)
pi_110433176
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

Die regen was wel kut ja, maar met een regenpak aan was het wel te doen. Dit jaar kan het weer alleen maar beter worden, toch? :P
Laten we hopen op +/- 22 graden, zonnetje en weinig wind :D
ik hoop het voor jou. Voor mezelf niet want dan heb ik ook geen spijt dat ik m niet meefiets :')
pi_110435568
Hmm ik ga proberen om de 2013 versie mee te doen. De inschrijfdatum zal ergens in november/december zijn begrijp ik?
pi_110440335
Jullie zouden nog kunnen proberen om via het gastenboek van de tocht of via Marktplaats aan kaarten te komen, zie alleen wel dat de prijzen flink oplopen..

@ Drassss: Medio midden december kun je kaarten kopen ;)
pi_110440512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:

@ Drassss: Medio midden december kun je kaarten kopen ;)
Dank!
pi_126688483
kick want maandag giet it wer oan! Wie biedt?

Ik heb me ingeschreven maar ik twijfel enorm.... Niet getraind. Fiets niet zo heel veel meer zoals voorheen....Ok, ik fiets dan ook op eigen tempo en als ik maar voor 00.00u binnen ben vind ik het prima. Het weer schijnt nog wel mee te vallen. Maar de motivatie ontbreekt eigenlijk.... ;( Ik start om 7.15u, groep 18
pi_126730649
Helaas hebben tentamens komende week en een knieblessure van mijn fietsmaatje mij doen besluiten dit jaar niet mee te doen. Volgend jaar ben ik er hopelijk weer bij :)
Succes morgen aan alleen die gaan, het weer schijnt best mee te vallen volgens mij!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')