Ja, de inschrijving opende donderdag al. Gisteravond om 20.30u werd ie al gesloten wegens bereik maximum aantal deelnemers (15.000)...quote:Op zaterdag 17 december 2011 11:58 schreef Apotheose het volgende:
[..]
HUH?? Kon je je al inschrijven dan??Meende dat dat in januari weer kon... Nou ja, dan maar even een keer overslaan. Die van dit jaar was een hel
Die regen was wel kut ja, maar met een regenpak aan was het wel te doen. Dit jaar kan het weer alleen maar beter worden, toch?quote:Op zaterdag 17 december 2011 12:22 schreef Apotheose het volgende:
ja voor mij was het de 4e keer en heb het tot Bolsward gered.... As in: de tweede keer , na de start, dat je in Bolsward komtIk had het echt he-le-maal gehad. En dat zegt heel wat , want ik ben geen quitter
Overige 3 keren wel op mn dooie gemakkie uitgefietst
![]()
Nou ja, too bad. Op naar 2013
ik hoop het voor jou. Voor mezelf niet want dan heb ik ook geen spijt dat ik m niet meefietsquote:Op zondag 18 december 2011 23:05 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Die regen was wel kut ja, maar met een regenpak aan was het wel te doen. Dit jaar kan het weer alleen maar beter worden, toch?
Laten we hopen op +/- 22 graden, zonnetje en weinig wind
Dank!quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
@ Drassss: Medio midden december kun je kaarten kopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |