quote:Op maandag 18 februari 2008 00:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik wil hem ook rijden dit jaar, maar heb alleen een stadsfiets. Of ik dat aandurf ga ik nog even over nadenken.
op je racefietsje mag ik hopen hehe. Ik heb de 150 op een mooi eigen tempo zonder er tegen aan te jagen gefietst. Vond het alleen klote dat er zoveel van die fanatiekelingen op de racefiets meededen die kilometers van te voren al zitten te schreeuwen en te bellen dat ze er aan komenquote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:53 schreef Tommeke het volgende:
Kickje!
Maandag is het zover! Wie gaat em fietsen? Ik heb de 100 km elfmerentocht in iets meer dan 3 uur gefietst, conditie is goed dus, evenals m'n fiets! Nu maar van te voren niet op m'n bek gaan
ja ik heb er nu idd wel vertrouwen in. Staan ook mensen langs de kant en bij de 11meren had ik vaak wel t gevoel dat ik er voor jan met de korte achternaam fietstequote:Op woensdag 7 mei 2008 11:22 schreef Tommeke het volgende:
Bij de elfmeren heb je sowieso veel gejaag, de afstand is korter dus veel gaan jakkeren. Ik moet zeggen dat ik in een groepje ook flink doorgejaagd heb, maar niet moe was na de tijd.Als ik iemand inhaal doe ik dat altijd wel ff rustig en bedank ik diegene.
Bij de elfsteden ligt het tempo veel lager idd, dan fietst iedereen rustiger en kan je mooi in een groepje gaan zitten, heb je er wat vertrouwen in? Als je 150 km alleen kan rijden is de elfsteden makkelijk te doen, omdat je dus vaker in groepjes fietst, en dat scheelt ongeveer 40% kracht
ramapjes open, lamp op het dak.. airco is gayquote:Op woensdag 7 mei 2008 00:16 schreef Tommeke het volgende:
''t Wordt waarschijnlijk veel te mooi weer om in een auto te zitten tenzij je airco hebt
Beter ga je fietsen, haha
Ga je meedoen aan die oldtimerstocht oid?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 13:59 schreef Tommeke het volgende:
Was inderdaad heerlijk weer, lekker rond kunnen fietsen, volgend jaar voor de 5e
idd!! Kan ik me ook zo aan ergeren.quote:Absoluut geen hulde aan die racefietsers die kennelijk niet snappen dat het een pleziertocht is en geen wedstrijd. Gevaarlijk rijgedrag is het gevolg. Zij reden niet met het hart!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |