abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 11:39:35 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49813723
Zie hier het vorige deel,
Zonder overleg even zwanger worden...
het was nog niet klaar.

[ Bericht 50% gewijzigd door yvonne op 27-05-2007 11:45:10 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 27 mei 2007 @ 11:40:09 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49813738
Niet? Dan kun je ook nog niet zwanger zijn
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  Forum Admin zondag 27 mei 2007 @ 11:42:02 #3
58651 crew  murp
murp
  zondag 27 mei 2007 @ 11:42:59 #4
66444 Lord_Vetinari
pi_49813798
Even de AT scrollen teveel moeite? Zonder overleg even zwanger worden...
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 11:44:23 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49813827
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:15 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik kan me wel voorstellen dat je huisarts dat zegt om zeker te weten dat 't menes is. Tenslotte betekent een >50% kans op herstel namelijk ook een <50% kans dat 't niet lukt.

Tenzij je natuurlijk van tevoren wat sperma in een rietje flost.

Overigens, naast dat ik geen kinderen wil lijkt 't me ook fantastisch om maandenlang keiharde neuqsex te hebben met zo'n mokkel wat de pil 'vergeet', en dan d'r gezichtsuitdrukking te zien als ze ontdekt dat *zij* d'r ingeluisd is
Jaaaa, zo'n verhaal ken ik,
een vriend zonder kinderwens, had zich laten steriliseren, jaren terug al.
"Vriendin" komt met "ik ben zwanger"
Da's nou jammer
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zondag 27 mei 2007 @ 11:45:56 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49813860
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:42 schreef murp het volgende:
link naar vorigr deel
Staat er, ongeduld!

En, ben jij al "geholpen"?

pi_49813872
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:31 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Denk het laatste.... Zolang hij niet is verkracht is het vrijwillig afstand doen...
damn, dus ik kan zeggen dat ik gesterileerd ben of onvruchtbaar om jou zo te overtuigen het zonder condoom te doen (geen angst! je hoeft niet met me naar bed, zuiver hypothetisch!) en als uitleg waarom je me nooit de pil ziet slikken, en dan zo lekker zwanger raken en dan ben jij gewoon de sjaak en kun je dokken?

zelfs als jij kan aantonen dat er geen sprake is van sterilisatie?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 27 mei 2007 @ 11:46:33 #8
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49813874
Overigens, wbt sterilisatie als middel tegen dit soort mokkels: het eerste linkje op google geeft wel een aardige indruk.

Je kunt meteen een afspraak maken als je wil
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zondag 27 mei 2007 @ 11:48:14 #9
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49813909
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:

Da's nou jammer

Da's nog een graadje erger.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 11:48:15 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49813911
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:17 schreef milagro het volgende:

[..]

idd, dat zat ik gisteren ook te denken, je leest in OUD dames die al god weet hoe lang bezig zijn om zwanger te raken, hun teleurstellingen keer op keer, en zo'n egoistische bitch neukt een maandje zonder pil en hoppa, raak.
Dat is het cynische van de hele zaak.
Mensen die samen een kindje willen versus vrouwen die stiekem een kindje willen.

Admin zondag 27 mei 2007 @ 11:48:49 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49813919
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:48 schreef gronk het volgende:

[..]

Da's nog een graadje erger.
Maar wel vette humor

zondag 27 mei 2007 @ 11:49:13 #12
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49813926
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maar wel vette humor
'Vuile slet'
pi_49813930
Tvp. En Yvonne, bedankt.

Het andere topic ging ineens heel hard en ik wil straks nog op Gronk reageren.
  zondag 27 mei 2007 @ 11:50:31 #14
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49813960
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:49 schreef Stali het volgende:
Tvp. En Yvonne, bedankt.

Het andere topic ging ineens heel hard en ik wil straks nog op Gronk reageren.
Odjee

Of weet je nu al dat ik tien posts na nu iets ga zeggen waar je wel op *moet* reageren?
  Forum Admin zondag 27 mei 2007 @ 11:50:39 #15
58651 crew  murp
murp
pi_49813962
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Staat er, ongeduld!

En, ben jij al "geholpen"?
vriendin heeft een spiraaltje
nog 2 jaar geluk
pi_49814001
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:50 schreef gronk het volgende:

[..]

Odjee

Of weet je nu al dat ik tien posts na nu iets ga zeggen waar je wel op *moet* reageren?
. Dat èn op je post van gisteren.
pi_49814074
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:46 schreef milagro het volgende:

[..]

damn, dus ik kan zeggen dat ik gesterileerd ben of onvruchtbaar om jou zo te overtuigen het zonder condoom te doen (geen angst! je hoeft niet met me naar bed, zuiver hypothetisch!) en als uitleg waarom je me nooit de pil ziet slikken, en dan zo lekker zwanger raken en dan ben jij gewoon de sjaak en kun je dokken?

zelfs als jij kan aantonen dat er geen sprake is van sterilisatie?
Ik vrees dat ik toch zal verliezen. Wat ik nu ga zeggen wil ikzelf niet op aangevallen worden met huillie of slachtoffertje spelen. Het is gewoon zo dat mannen altijd verliezen en voor het kosten van het kind opdraaien, of het nou wel of niet gewenst was door de vader... Die rechtszaak van orale sex en stiekum zichzelf ermee insemineren bewijst dat maar weer eens.

Btw. ik wil heus met je naar bed, geen probleem hoor...
  zondag 27 mei 2007 @ 11:55:37 #18
90400 longinus
Hollander
pi_49814082
Als de vrouwen het stiekem doen is het natuurlijk geen goede zaak, als het echt per ongeluk ik dan zou ik er nog vrede mee kunnen hebben en bij planning is het helemaal ok
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_49814123
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef longinus het volgende:
Als de vrouwen het stiekem doen is het natuurlijk geen goede zaak, als het echt per ongeluk ik dan zou ik er nog vrede mee kunnen hebben en bij planning is het helemaal ok
Hoe weet je dat het echt per ongeluk is?
  zondag 27 mei 2007 @ 11:58:16 #20
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49814148
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:52 schreef Stali het volgende:

[..]

. Dat èn op je post van gisteren.
Ben benieuwd
  zondag 27 mei 2007 @ 12:00:34 #21
90400 longinus
Hollander
pi_49814195
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:57 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het echt per ongeluk is?
Als ze het zegt op de manier van: Ik ben lekker zwanger en jij moet betalen en rot nu maar op, dan was het niet per ongeluk
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zondag 27 mei 2007 @ 12:01:57 #22
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49814232
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef SolidasRock het volgende:

Ik vrees dat ik toch zal verliezen. Wat ik nu ga zeggen wil ikzelf niet op aangevallen worden met huillie of slachtoffertje spelen. Het is gewoon zo dat mannen altijd verliezen en voor het kosten van het kind opdraaien, of het nou wel of niet gewenst was door de vader... Die rechtszaak van orale sex en stiekum zichzelf ermee insemineren bewijst dat maar weer eens.
Mensen die wat dieper in POL/TRU-achtige theorien zijn verklaren dat met theorien als 'geen kinderen willen krijgen is onnatuurlijk gedrag, en voor het voortbestaan van de groep/staat is een continue verse aanvoer van nieuwe individuen nodig. Every sperm is sacred!'

Anders begrijp ik ook niet helemaal waarom dat zo geregeld is, en waarom d'r niet een (karige) alimentatieregeling vanuit de overheid komt, ipv dat de man zoiets moet ophoesten.
pi_49814259
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Da's nou jammer
ooh die is wel heel bont idd
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_49814260
quote:
Op zondag 27 mei 2007 11:55 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Btw. ik wil heus met je naar bed, geen probleem hoor...
dat klinkt als mercy sex, door het woordje "heus"

ik denk dat niemand hier je een huilie zal noemen, hoor, ms 1 dame uit het vorige deel, hooguit
het is namelijk gewoon een feit, dat je als man kansloos staat dan.

dat orale sex gedoe was toch een uitspraak in Amerika?
nu ja, Boris Becker was ook de sjaak, zal het hier ook wel gelden.
pi_49814266
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:00 schreef longinus het volgende:

[..]

Als ze het zegt op de manier van: Ik ben lekker zwanger en jij moet betalen en rot nu maar op, dan was het niet per ongeluk
Zo simpel? Ken genoeg vrouwen waarvan ik weet dat het opzet was maar die er niet voor uitkomen... Ze hopen dat hun vriend dan veranderd na de geboorte van het kind (gebeurd dus niet en ze blijven uiteindelijk ook niet bij elkaar)
pi_49814287
quote:

[..]

vrouwen spelen dat uiteraard iets subtieler, en daar ga jij zo te zien gruwelijk intrappen
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 12:05:06 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49814301
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:01 schreef gronk het volgende:

[..]

Mensen die wat dieper in POL/TRU-achtige theorien zijn verklaren dat met theorien als 'geen kinderen willen krijgen is onnatuurlijk gedrag, en voor het voortbestaan van de groep/staat is een continue verse aanvoer van nieuwe individuen nodig. Every sperm is sacred!'

Anders begrijp ik ook niet helemaal waarom dat zo geregeld is, en waarom d'r niet een (karige) alimentatieregeling vanuit de overheid komt, ipv dat de man zoiets moet ophoesten.
Monty Python!

Ouderwetse, verouderde wetgeving.

pi_49814332
sowieso wat je vriendin ook doet,mijn kind moet daar geen slachtoffer van worden.
pi_49814342
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:03 schreef milagro het volgende:

[..]

dat klinkt als mercy sex, door het woordje "heus"

ik denk dat niemand hier je een huilie zal noemen, hoor, ms 1 dame uit het vorige deel, hooguit
het is namelijk gewoon een feit, dat je als man kansloos staat dan.

dat orale sex gedoe was toch een uitspraak in Amerika?
nu ja, Boris Becker was ook de sjaak, zal het hier ook wel gelden.
Dat van Boris Becker herineer ik me vaagjes, hij had iemand zwanger gemaakt maar erkende niet de vader te zijn of zoiets?

Dat orale sexgedoe was idd in amerika, denk je dat het in nederland anders zal gaan?

Enne, je bent een lekker wijf, dus waarom niet? Wel ga ik 3 condooms omdoen voor de zekerheid
pi_49814360
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:04 schreef milagro het volgende:

[..]

vrouwen spelen dat uiteraard iets subtieler, en daar ga jij zo te zien gruwelijk intrappen
Goed gezegd, kon het op 1 of andere manier niet verwoorden zoals jij deed maar zo had ik het ook willen zeggen
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 12:08:20 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49814367
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:06 schreef Double-Helix het volgende:
sowieso wat je vriendin ook doet,mijn kind moet daar geen slachtoffer van worden.
Je kind is automatisch al slachtoffer.

Die groeit op met deopvoeding:, "ik wil het, ik wil het nu, anderen kunnen kapotvallen

pi_49814399
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:01 schreef gronk het volgende:

[..]

Dat is krom dan, een man die lekker rondneukt maar niet ervoor hoeft te betalen maar wij met zijn allen?
  zondag 27 mei 2007 @ 12:09:37 #33
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_49814405
quote:

[..]

Ja en dat zeggen ze zeker
pi_49814411
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je kind is automatisch al slachtoffer.

Die groeit op met deopvoeding:, "ik wil het, ik wil het nu, anderen kunnen kapotvallen
pi_49814484
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:07 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat van Boris Becker herineer ik me vaagjes, hij had iemand zwanger gemaakt maar erkende niet de vader te zijn of zoiets?

Dat orale sexgedoe was idd in amerika, denk je dat het in nederland anders zal gaan?

Enne, je bent een lekker wijf, dus waarom niet? Wel ga ik 3 condooms omdoen voor de zekerheid
Boris Becker had ook geile pijpsex in een bezemkast gehad met een of andere bitch.
Die heeft het sperma in haar mond bewaard, dus niet doorgeslikt, uitgespuugd in een pennenhuls of zoiets, dacht ik, is naar huis gerend en heeft een en ander ingebracht in den doosch.

Dat het zo amateuristisch aangepakt zou lukken had ik nooit geloofd, maar het levende bewijs dat het zo kan is er inmiddels al enkele jaren, en dat dit duivelswerk is bewijst de angstaanjagende gelijkenis met de vader.
Dat kind is gewoon een carbon copy van Boris, ze is zijn reincarnatie, terwijl hij nog niet dood is ..huuuuuh
pi_49814497
Ff een vraag aan 1ieder: Zou het wettelijk moeten worden opgenomen dat wanneer er bewijs is van opzettelijk zwanger worden dmv leugens en bedrog dat de vrouw er ZELF maar voor opdraait? Dus geen kinderbijslag/uitkering/alimentatie? Wat is redelijk, wat is haalbaar?
  zondag 27 mei 2007 @ 12:14:15 #37
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_49814515
Ik zat gisteren op een verjaardag, ja een verjaardag op zaterdag. En een vrouwke vertelde over de dochter van haar broer die op dr 13de had besloten dat ze een kind wilde. Meisje raakte zwanger maar moest van dr vader aborteren. Vervolgens doet ze het op dr 14de dunnetjes over en dat meisje heeft dus nu een kind van bijna 4. Natuurlijk is de vader van het kind niet in the picture...
  zondag 27 mei 2007 @ 12:14:35 #38
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49814523
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:09 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat is krom dan, een man die lekker rondneukt maar niet ervoor hoeft te betalen maar wij met zijn allen?
Alleen voor de gevallen waarin 't duidelijk is dat de man erin is geluisd, natuurlijk.

Maar je zult inderdaad misbruik hebben. Maar dan moet je afwegen wat erger is: een gegarandeerde alimentatieregeling van 't rijk, of een alimentatieregeling met een figuur die hoogstwaarschijnlijk toch niet zal betalen.
pi_49814535
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Boris Becker had ook geile pijpsex in een bezemkast gehad met een of andere bitch.
Die heeft het sperma in haar mond bewaard, dus niet doorgeslikt, uitgespuugd in een pennenhuls of zoiets, dacht ik, is naar huis gerend en heeft een en ander ingebracht in den doosch.

Dat het zo amateuristisch aangepakt zou lukken had ik nooit geloofd, maar het levende bewijs dat het zo kan is er inmiddels al enkele jaren, en dat dit duivelswerk is bewijst de angstaanjagende gelijkenis met de vader.
Dat kind is gewoon een carbon copy van Boris, ze is zijn reincarnatie, terwijl hij nog niet dood is ..huuuuuh
Ik herineer me dat verhaal niet, wel dat boris zijn kind griezelig veel op hem lijkt. Maar bedankt voor het vertellen van het verhaal rondom BB.
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 12:16:41 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49814568
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:14 schreef gronk het volgende:

[..]

Alleen voor de gevallen waarin 't duidelijk is dat de man erin is geluisd, natuurlijk.

Maar je zult inderdaad misbruik hebben. Maar dan moet je afwegen wat erger is: een gegarandeerde alimentatieregeling van 't rijk, of een alimentatieregeling met een figuur die hoogstwaarschijnlijk toch niet zal betalen.
Waarom van het Rijk?
De vrouw wilde zelf een kind, eigen verantwoording lijkt me.

pi_49814588
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:13 schreef SolidasRock het volgende:
Ff een vraag aan 1ieder: Zou het wettelijk moeten worden opgenomen dat wanneer er bewijs is van opzettelijk zwanger worden dmv leugens en bedrog dat de vrouw er ZELF maar voor opdraait? Dus geen kinderbijslag/uitkering/alimentatie? Wat is redelijk, wat is haalbaar?
Op zich klinkt het redelijk, ware het niet dat je dan meewerkt aan de verwaarlozing van een kind, als staat zijnde. Not gonna happen dus.
pi_49814593
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:14 schreef gronk het volgende:

[..]

Ik vind het toch geen goed idee, ik begrijp je movitatie maar ik sta er niet achter, dat wordt dikke misbruik dan...

Ik ken ook nog eens vrouwen die zwanger werden, de vader wilde geen vader zijn, de vrouw gaf dus als vader onbekend op en kon toen een hogere uitkering krijgen en diverse (gebruikelijke) kortingen. Die vader kom nog wel af en toe langs maar betaald dus geen cent (relatie is wel over, van de vader kant dan he)
pi_49814596
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Waarom van het Rijk?
De vrouw wilde zelf een kind, eigen verantwoording lijkt me.
precies.

en als ik voor een kind betaal, wil ik het ook zien.

kortom dan heeft half Nederland bezoekrecht
pi_49814631
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Op zich klinkt het redelijk, ware het niet dat je dan meewerkt aan de verwaarlozing van een kind, als staat zijnde. Not gonna happen dus.
Nee ik wil het gaan gebruiken als afschrikmiddel. Wat stel jij dan voor, wat zou dan wel kunnen werken?
pi_49814656
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:17 schreef milagro het volgende:

[..]

precies.

en als ik voor een kind betaal, wil ik het ook zien.

kortom dan heeft half Nederland bezoekrecht
Heel nederland hoor, en ook de asielzoekers en andere illegalen...
pi_49814660
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

meewerkt aan verwaarlozing?

de moeder is daar mee begonnen door een onwillende vader te kiezen voor haar kind.
pi_49814689
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:19 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nee ik wil het gaan gebruiken als afschrikmiddel. Wat stel jij dan voor, wat zou dan wel kunnen werken?
Ja, je kan het als afschrikmiddel gebruiken maar zodra de situatie zich voordoet zal je je toch aan die regeling moeten houden waardoor een kind de dupe is .

Ik weet niet of er een fatsoenlijke wet hiervoor gebouwd kan worden. Stel dát je dat soort vrouwen straft, is dat een makkelijke manier om de mannen die niets met zwangere vrouwen te maken willen hebben iets in de hand te geven. 'Ik wilde het écht niet hoor, ze heeft me er in geluisd!' terwijl meneer te lui was om een condoom om te doen. Dat idee. Hoe wil je uberhaupt bepalen of een vrouw gelogen heeft of dat de man dat zegt om onder z'n plichten uit te komen?
  zondag 27 mei 2007 @ 12:21:44 #48
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49814692
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:05 schreef yvonne het volgende:

[..]

Monty Python!

Ouderwetse, verouderde wetgeving.
Ja, maar 't valt me bij meer dingen wel op dat de wetgeving ervanuit gaat dat vrouwen lieve, onschuldige wezens zijn, en dat mannen tuig zijn die je bij de eerste de beste vermeende misstap meteen keihard moet aanpakken. Zo uit m'n hoofd:

-doe als man maar eens aangifte van verkrachting door 'n vrouw, of mishandeling, en kijk eens hoe de agenten reageren.
-doe als vrouw eens 'n valse aangifte en kijk maar wat er gebeurt.
-krijg maar eens gedoe over je bezoekregeling. Als je vrouw niet wil dat je 't kind ziet, dan kun je dat wel vergeten.

Etcetera.
pi_49814717
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:20 schreef milagro het volgende:

[..]

meewerkt aan verwaarlozing?

de moeder is daar mee begonnen door een onwillende vader te kiezen voor haar kind.
Klopt, daar begon het. Maar als dat betekent dat mama geen geld krijgt om het kind mee op te voeden is het kind wéér de lul. Zeker als mama een kreng is wat alleen geeft om wat ze zelf wil.
  zondag 27 mei 2007 @ 12:23:16 #50
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49814733
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:17 schreef SolidasRock het volgende:

Ik vind het toch geen goed idee, ik begrijp je movitatie maar ik sta er niet achter, dat wordt dikke misbruik dan...
Komop, om hoeveel mensen zou 't gaan? Laten het 1.000 gevallen op jaarbasis zijn. 1000 x 300 euro per maand =3.5 miljoen euro per jaar.

Da's peanuts.
pi_49814742
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja, je kan het als afschrikmiddel gebruiken maar zodra de situatie zich voordoet zal je je toch aan die regeling moeten houden waardoor een kind de dupe is .

Ik weet niet of er een fatsoenlijke wet hiervoor gebouwd kan worden. Stel dát je dat soort vrouwen straft, is dat een makkelijke manier om de mannen die niets met zwangere vrouwen te maken willen hebben iets in de hand te geven. 'Ik wilde het écht niet hoor, ze heeft me er in geluisd!' terwijl meneer te lui was om een condoom om te doen. Dat idee. Hoe wil je uberhaupt bepalen of een vrouw gelogen heeft of dat de man dat zegt om onder z'n plichten uit te komen?
in sommige gevallen is dat wel degelijk te bepalen, en voor die gevallen zou zoiets moeten gelden.
pi_49814771
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

zwart op wit laten zetten? Vrouwen kunnen op internet opzoeken welke man een welwillende vader is (misschien een subcatagorie erbij met welke vrouw)

Maar in jouw voorbeeld stel je dat vrouwen de slachtoffer kunnen zijn van "gemene" mannen. Maar nu in hedendaagse leven zijn de mannen juist slachtoffer van "gemene" vrouwen....?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2007 12:25:06 ]
pi_49814786
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Klopt, daar begon het. Maar als dat betekent dat mama geen geld krijgt om het kind mee op te voeden is het kind wéér de lul. Zeker als mama een kreng is wat alleen geeft om wat ze zelf wil.
dan ontzet je de moeder uit de ouderlijke macht en breng je het kind onder bij een ongewild kinderloos echtpaar .

het gaat toch om wat het beste is voor het kind tenslotte, heb ik in een ander topic geleerd
en dat is niet een liegende en bedriegende moeder dus

maar goed, dus ook binnen een relatie moet een man dus beter ALTIJD met condoom sex hebben?

want je weet nooit zeker of de kinderwens van de vrouw groter is dan haar eerlijkheid?
pi_49814800
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:23 schreef gronk het volgende:

[..]

Komop, om hoeveel mensen zou 't gaan? Laten het 1.000 gevallen op jaarbasis zijn. 1000 x 300 euro per maand =3.5 miljoen euro per jaar.

Da's peanuts.
Toch klinkt het mij niet als oplossing in de oren...
  zondag 27 mei 2007 @ 12:28:01 #55
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49814827
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:26 schreef SolidasRock het volgende:

Op dezelfde manier zou je kunnen beweren dat 'bijstand' geen ideale oplossing is, omdat mensen 'geld voor niks' krijgen. Toch is het verdomd handig om een zoiets als vangnet te hebben.
pi_49814831
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:25 schreef milagro het volgende:

[..]

dan ontzet je de moeder uit de ouderlijke macht en breng je het kind onder bij een ongewild kinderloos echtpaar .

het gaat toch om wat het beste is voor het kind tenslotte, heb ik in een ander topic geleerd
en dat is niet een liegende en bedriegende moeder dus
Ook hier kan misbruik komen, de moeder zal het kind opeisen zodra ze het financieel beter heeft?
pi_49814843
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:26 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

het werkt volgens mij alleenstaand moederschap in de hand, van die jonge meiden die moedertje willen spelen en zich bij voorbaat dan gesteund weten door een staatsalimentatie.
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ook hier kan misbruik komen, de moeder zal het kind opeisen zodra ze het financieel beter heeft?
ik was niet geheel serieus, geloof ik
pi_49814874
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:28 schreef gronk het volgende:

[..]

Op dezelfde manier zou je kunnen beweren dat 'bijstand' geen ideale oplossing is, omdat mensen 'geld voor niks' krijgen. Toch is het verdomd handig om een zoiets als vangnet te hebben.
De bijstand wordt dus ook misbruikt, alleen het wordt wel steeds moeilijker om te misbruiken omdat ze steeds strenger en strengerder worden.

Er zijn een heleboel vaders die hun kind in 1e instantie niet wilden, die zullen nu massaal de ongewildekind-uitkering aan willen spreken ipv zelf ervoor op te draaien...
pi_49814894
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan is het kind per definitie de lul, want die alimentatie gaat dan ook niet echt uitgebreid voor het kind gebruikt worden.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 27 mei 2007 @ 12:35:09 #60
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49814984
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:30 schreef SolidasRock het volgende:

De bijstand wordt dus ook misbruikt, alleen het wordt wel steeds moeilijker om te misbruiken omdat ze steeds strenger en strengerder worden.
Op diezelfde manier zou je messen kunnen verbieden, want er zijn mensen die daar iemand mee neersteken,
En je kunt internet ook verbieden, want er zijn mensen die daarmee kinderporno verspreiden. .

Komop zeg.
pi_49814985
wat doen we met vaders tegen wil en dank, die na van de eerste schok bekomen te zijn, hun woede eringeluisd te zijn hebben laten varen, wel het kind willen erkennen en betrokken willen zijn, en dat niet mogen, het kind ook niet mogen zien, maar wel moeten dokken?

of liever wat doen we met de moeders die dat flikken, zijn die aan te pakken?
ook niet?
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 12:36:07 #62
5428 crew  miss_sly
pi_49814999
In zulke gevallen is het kind ook per definitie de lul: een egocentrische moeder van het zuiverste water en een vader die oprecht geen nageslacht (en dus ook dit kind niet) wil. Hoe ga je dat voor het kind het beste oplossen zonder moeder te belonen of vader te straffen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 12:38:13 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49815045
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:35 schreef milagro het volgende:
wat doen we met vaders tegen wil en dank, die na van de eerste schok bekomen te zijn, hun woede eringeluisd te zijn hebben laten varen, wel het kind willen erkennen en betrokken willen zijn, en dat niet mogen, het kind ook niet mogen zien, maar wel moeten dokken?

of liever wat doen we met de moeders die dat flikken, zijn die aan te pakken?
ook niet?
Ook die heb je ja.
Maar hoe je die moeders ook zou korten in uitkering oid, kind is wederom de dupe.

zondag 27 mei 2007 @ 12:39:38 #64
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49815088
Je zou dat soort vrouwen bijna gedwongen laten steriliseren
pi_49815144
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:36 schreef miss_sly het volgende:
In zulke gevallen is het kind ook per definitie de lul: een egocentrische moeder van het zuiverste water en een vader die oprecht geen nageslacht (en dus ook dit kind niet) wil. Hoe ga je dat voor het kind het beste oplossen zonder moeder te belonen of vader te straffen?
niet blijkbaar, de moeder is al beloond met het kind sowieso.
pi_49815155
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:35 schreef gronk het volgende:

[..]

Op diezelfde manier zou je messen kunnen verbieden, want er zijn mensen die daar iemand mee neersteken,
En je kunt internet ook verbieden, want er zijn mensen die daarmee kinderporno verspreiden. .

Komop zeg.
Ben je te naief om toe te geven dat de bijstand misbruikt wordt?

Komop zeg

En wat je andere 2 (waardeloze) argumenten betreft: messen zijn ook verboden bij je te hebben. Internet verbieden is er wel eens over nagedacht maar men vind censuur betere oplossing, of dat ooit nog komt is nog maar de vraag.
pi_49815178
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:39 schreef gronk het volgende:
Dat is hetzelfde als pedofielen laten castreren? Ik ben daar best een grote voorstander van maar het klonk niemand goed in de oren dus waarschijnlijk gebeurd dat ook nooit
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 12:43:42 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49815180
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:41 schreef milagro het volgende:

[..]

niet blijkbaar, de moeder is al beloond met het kind sowieso.
Hadden ze niet beter een babyborn pop kunnen nemen dan?

pi_49815193
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ook die heb je ja.
Maar hoe je die moeders ook zou korten in uitkering oid, kind is wederom de dupe.
Heb je misschien een ander voorstel?
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 12:45:29 #70
5428 crew  miss_sly
pi_49815222
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:39 schreef gronk het volgende:
Gedwongen sterelisatie is schending van de integriteit van het eigen lichaam en dat is veeeeel erger dan een man bedriegen en een kind slachtoffer maken
pi_49815231
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ook die heb je ja.
maar is dat dan niet te vertalen in juridische zin naar de schuld vd moeder?
de moeder wil toch zelf dan eerste en enige verantwoordelijke zijn?
dan ligt de verantwoordelijkheid inzake een niet zo gespreid bedje geregeld te hebben voor je nog ongeboren kind toch net zo goed bij de moeder?
pi_49815256
Van de week kreeg ik te horen dat één van de vrienden van mn man vader word..
Aangezien die afgelopen jaren heeft geroepen dat hij voorlopig nog geen vader wil worden ben ik benieuwd hoe dat gegaan is..
Ook zij heeft namelijk de hele tijd geroepen dat ze heel heel heel erg graag zwanger wil worden maar haar man dat nog niet wilde..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_49815276
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:43 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hadden ze niet beter een babyborn pop kunnen nemen dan?
Hehe... herineer me iets van oprah of misschien dr.phil, die had ook een puberende meisje die perse een kind wilde. Die gaven ze een babyborn pop om te overtuigen dat het een hel was om een kind te hebben, zeker als je nog moet studeren en daarnaast het kind te verzorgen.

Al na 1 uurtje of zo haalde ze de batteryen eruit, zo schijtsziek was ze ervan maar terug in de show gaf ze aan nog steeds een kind te willen en dat die pop gewoon een tikje overdreven gedrag had en dat het bij de baby veel beter zou gaan (hoe het na deze show is gegaan heb ik niet gevolgd)
pi_49815285
Waarom zou de samenleving het uberhaupt voor deze mensen moeten oplossen?

Ik voel helemaal de behoefte niet om nog meer belasting te betalen om te compenseren voor de onvoorzichtigheid van de vader en/of de leugenachtigheid van de moeder.

Het kind is toch zeker niet door mij of door de rest van de samenleving voortgebracht?
  zondag 27 mei 2007 @ 12:47:52 #75
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49815286
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:42 schreef SolidasRock het volgende:

Ben je te naief om toe te geven dat de bijstand misbruikt wordt?
Je hoort mij niet zeggen dat bijstand misbruikt wordt (die percentages liggen trouwens behoorlijk laag, maaar dat terzijde), maar om *geen* bijstand in te stellen 'omdat er mensen zijn die misschien wel misbruik maken van de bijstand'

(
pi_49815296
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Gedwongen sterelisatie is schending van de integriteit van het eigen lichaam en dat is veeeeel erger dan een man bedriegen en een kind slachtoffer maken
Is dat werkenlijk erger?
pi_49815300
Ik ben per ongeluk zwanger geraakt, (met pil, dezelfde die ik al jaren slikte)
Ik heb mijn vriend gezegd dat hij niet bij me hoefde te blijven en dat hij niet voor het kind hoefde te zorgen(financieel of hoe dan ook) als hij dat niet wilde, maar dat ik het kind wel zou houden.
Hij heeft besloten bij me te blijven en we hebben heel snel na de eerste, gekozen voor een tweede kindje, we zijn nu bijna 8 jaar samen en onze dochtertjes zijn vijf en zes.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 12:49:26 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49815335
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:48 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik ben per ongeluk zwanger geraakt, (met pil, dezelfde die ik al jaren slikte)
Ik heb mijn vriend gezegd dat hij niet bij me hoefde te blijven en dat hij niet voor het kind hoefde te zorgen(financieel of hoe dan ook) als hij dat niet wilde, maar dat ik het kind wel zou houden.
Hij heeft besloten bij me te blijven en we hebben heel snel na de eerste, gekozen voor een tweede kindje, we zijn nu bijna 8 jaar samen en onze dochtertjes zijn vijf en zes.
Dat is iets heel anders dan een kerel erin luizen.

zondag 27 mei 2007 @ 12:49:32 #79
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49815339
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vind je?
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 12:49:39 #80
5428 crew  miss_sly
pi_49815341
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:47 schreef the_mind het volgende:
Waarom zou de samenleving het uberhaupt voor deze mensen moeten oplossen?

Ik voel helemaal de behoefte niet om nog meer belasting te betalen om te compenseren voor de onvoorzichtigheid van de vader en/of de leugenachtigheid van de moeder.

Het kind is toch zeker niet door mij of door de rest van de samenleving voortgebracht?
Het kind kan er echter ook niets aan doen. vind je echt dat een kind dan maar geslachtofferd moet worden?
pi_49815356
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:47 schreef gronk het volgende:

[..]

Je hoort mij niet zeggen dat bijstand misbruikt wordt (die percentages liggen trouwens behoorlijk laag, maaar dat terzijde), maar om *geen* bijstand in te stellen 'omdat er mensen zijn die misschien wel misbruik maken van de bijstand'
Behoorlijk laag door alle strenge regels ja... Maar nogmaals, ik begrijp je movitatie, ik denk gewoon dat het niet zal werken.
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 12:50:23 #82
5428 crew  miss_sly
pi_49815377
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:48 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Is dat werkenlijk erger?
Wat denk je zelf?
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 12:51:22 #83
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49815410
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:45 schreef milagro het volgende:

[..]

maar is dat dan niet te vertalen in juridische zin naar de schuld vd moeder?
de moeder wil toch zelf dan eerste en enige verantwoordelijke zijn?
dan ligt de verantwoordelijkheid inzake een niet zo gespreid bedje geregeld te hebben voor je nog ongeboren kind toch net zo goed bij de moeder?
Ik vind dat het bij de moeder alleen ligt, als je het hele plan uitgedacht hebt zwanger te worden koste wat kost, zul je ook in je plan de verdere zorg van je kind hebben opgenomen toch?
Of is het plan alleen maar uitgedacht om de man te binden?

zondag 27 mei 2007 @ 12:51:31 #84
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49815415
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:47 schreef the_mind het volgende:

'waarom moet ik betalen voor de WIA-uitkering van een bouwvakker die van een stelling afflikkerde? Ik heb die gozer toch niet van die stelling afgeduwd, hij keek zelf toch niet uit?'
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 12:53:19 #85
5428 crew  miss_sly
pi_49815453
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik vind dat het bij de moeder alleen ligt, als je het hele plan uitgedacht hebt zwanger te worden koste wat kost, zul je ook in je plan de verdere zorg van je kind hebben opgenomen toch?
Het plan zal in veel gevallen niet alleen uitgedacht zijn om de man te binden, maar in het (financiele) plaatje zal zo'n vrouw er zeker wel rekening mee gehouden hebben dat manlief bij zal dragen...het is immers ook zijn kind, en juridisch kan ze dit ook afdwingen, dus tja...
pi_49815456
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Ik denk zelf niet dat een man besodemieteren en hem opzadelen met een ongewild iets en daarnaast hem 18 jaar lang blauw laten betalen niet minder erg is dan sterilisatie/castratie? Is het geen bescherming voor alle andere mensen? Telt dat niet zwaarder dan een litteteken van een operatie om onvruchtbaar te worden?
pi_49815467
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef miss_sly het volgende:

Het kind kan er echter ook niets aan doen. vind je echt dat een kind dan maar geslachtofferd moet worden?
Nee, dat vind ik ook niet. Maar net zo min als dat ik me verplicht voel om aan ieder goed doel te doneren, vind ik het mijn taak om de halve wereld te redden. Het lijkt me, hoe rot het ook is voor het kind, nog steeds niet mijn schuld dat het op de wereld is gekomen.
pi_49815500
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:51 schreef gronk het volgende:

[..]

'waarom moet ik betalen voor de WIA-uitkering van een bouwvakker die van een stelling afflikkerde? Ik heb die gozer toch niet van die stelling afgeduwd, hij keek zelf toch niet uit?'
Hij heeft wel iets gebouwd voor ons allemaal (ik ben zelf ook bouwvakker )
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 12:54:52 #89
5428 crew  miss_sly
pi_49815504
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik denk zelf niet dat een man besodemieteren en hem opzadelen met een ongewild iets en daarnaast hem 18 jaar lang blauw laten betalen niet minder erg is dan sterilisatie/castratie? Is het geen bescherming voor alle andere mensen? Telt dat niet zwaarder dan een litteteken van een operatie om onvruchtbaar te worden?
misschien moet Fok ook cynisme-tags maken
pi_49815510
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

nou, als je daarna er alles aan doet om hem weg te houden niet natuurlijk

maar het is zeker vaak en ws meestal dé methode om een man aan je te binden, in een niet zo stabiele relatie.. maar dan kom je er ook mee weg, de man zal meestal dan toch zijn verantwoordelijkheid ook willen nemen, en vaak in de ontkenning schieten inzake kwalijke opzet, puur uit zelfbescherming, omdat het idee dat je eringeluisd bent door je eigen vriendin/vrouw te ondraaglijk is, maar je eigen kind achterlaten is nog ondraaglijker, dus negeer je de vermoedens van opzet.
pi_49815520
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:49 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders dan een kerel erin luizen.
Natuurlijk, maar soms is het gewoon niet helemaal duidelijk of ze hem echt erin heeft willen luizen(mijn vriend heeft dat ook een tijdje gedacht)

Ik snap nooit zo goed waarom vrouwen die zelf een heel grote kinderwens hebben een relatie beginnen met een man die zegt nooit kinderen te willen, hopen ze dan dat dat verandert ofzo? Als je weet dat die man niet wil, heel gauw iemand anders zoeken!
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  zondag 27 mei 2007 @ 12:55:28 #92
66444 Lord_Vetinari
pi_49815527
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:53 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nog afgezien van de schade die je de man aandoet in zijn goede naam. "de vrouw krijgt geld, dus hij zal haar wel zwanger hebben gemaakt en toen de benen hebben genomen."
pi_49815562
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

misschien moet Fok ook cynisme-tags maken
ja sorrie dat ik het lichaam van "achterbakse" mensen ietsjes minder respecteer
pi_49815568
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:51 schreef gronk het volgende:

Dat lijkt me niet bepaald hetzelfde. Zo'n WIA-uitkering is iets waarvoor je premies hebt moeten afstaan, toch?
pi_49815574
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het plan zal in veel gevallen niet alleen uitgedacht zijn om de man te binden, maar in het (financiele) plaatje zal zo'n vrouw er zeker wel rekening mee gehouden hebben dat manlief bij zal dragen...het is immers ook zijn kind, en juridisch kan ze dit ook afdwingen, dus tja...
Dat is niet waar, ik ken ook een aantal mensen die "gewoon" een kind wilden, man had er verder helemaal niets mee te maken, die kon oprotten zeg maar.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  zondag 27 mei 2007 @ 12:58:42 #96
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_49815619
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef the_mind het volgende:

Dat lijkt me niet bepaald hetzelfde. Zo'n WIA-uitkering is iets waarvoor je premies hebt moeten afstaan, toch?
Maakt dat iets uit? Uiteindelijk is het afgedwongen solidariteit. Jij betaalt ook gewoon mee aan bijstandsuitkeringen.
  Admin zondag 27 mei 2007 @ 12:59:05 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_49815630
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:55 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, als je daarna er alles aan doet om hem weg te houden niet natuurlijk

maar het is zeker vaak en ws meestal dé methode om een man aan je te binden, in een niet zo stabiele relatie.. maar dan kom je er ook mee weg, de man zal meestal dan toch zijn verantwoordelijkheid ook willen nemen, en vaak in de ontkenning schieten inzake kwalijke opzet, puur uit zelfbescherming, omdat het idee dat je eringeluisd bent door je eigen vriendin/vrouw te ondraaglijk is, maar je eigen kind achterlaten is nog ondraaglijker, dus negeer je de vermoedens van opzet.
Klopt, zo'n man is gewoon altijd, hoe je het ook wendt of keert, de klos.
Mede door de verouderde wetgeving kan dit in stand blijven, triest hoor.

Moderator zondag 27 mei 2007 @ 13:01:28 #98
5428 crew  miss_sly
pi_49815691
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:56 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

ja sorrie dat ik het lichaam van "achterbakse" mensen ietsjes minder respecteer
Mja, ik was cynisch, maar tegelijkertijd is het wel zo dat je een juridisch moeilijke situatie creeert. Wanneer en hoe bepaal je of een vrouw in aanmerking zou moeten komen voor gedwongen sterilisatie?
  Moderator zondag 27 mei 2007 @ 13:03:01 #99
5428 crew  miss_sly
pi_49815735
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:57 schreef JamesBrowny het volgende:

[..]

Dat is niet waar, ik ken ook een aantal mensen die "gewoon" een kind wilden, man had er verder helemaal niets mee te maken, die kon oprotten zeg maar.
Op zich vind ik het dan al wat minder erg, omdat zo'n vrouw dus eigenlijk een donor zoekt, en geen vader. Blijft het feit bestaan dat ze een man opzadelen met nageslacht dat hij niet wil. Kan zo'n vrouw ook naar een spermabank gaan, lijkt me een eerlijkere manier.
pi_49815818
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:58 schreef gronk het volgende:

Maakt dat iets uit? Uiteindelijk is het afgedwongen solidariteit. Jij betaalt ook gewoon mee aan bijstandsuitkeringen.
Het is weliswaar afgedwongen, maar anders was er ook wel iets geweest wat hierin had voorzien, bijv. een verzekering tegen ongevallen voor risicovol werk. Bijstandsuitkeringen zijn weer een verhaal apart, denk ik, maar daar heb ik me nooit zo in verdiept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')