quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:48 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje naar Finland aangekomen, nieuwe mag naar Finland.
Zilveren Kruis?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Smittend het volgende:
Gamma, Blokker en AH folder...Veronica magazine..post van mijn werk, post van de verzekering en..........een koelkastmagneet van een tag van Tammymara !!!![]()
jawelquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:30 schreef QTPi het volgende:
Ben ik nog op tijd???
Ah omdat ik toevallig ook een brief van Zilveren Kruis had gekregen.quote:
Oosterhout? Je bedoelt zeker Oostenrijk?quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:01 schreef Vava het volgende:
O en de post vandaag, een envelop met twee kaarten uit Spanje en een kaart uit Oosterhout
Ja dat zou ook wel kunnen! Ik heb de envelop al weggegooidquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Oosterhout? Je bedoelt zeker Oostenrijk?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:25 schreef Jaguarized het volgende:
Geen post.
Roze Pluim heb ik een paar maanden geleden ook van mijn werk gekregenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:04 schreef Smittend het volgende:
Gisteren een pakket van mijn werk ontvangen met een fles wijn erin en.....een roze pluim (soort cadeaubon) ter waarde van zo'n 150,-.![]()
Da's omdat ons bedrijf 10 jaar bestaat.
Heerlijk om eens waardering te krijgen voor mijn werk.![]()
@ Tammymara...weird![]()
Wat raarquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:56 schreef Tammymara het volgende:
Maar dan nog, ik had 8 kaarten verzonden,7 gekregen,en 0 traveling! Hoe kan dit?
Ja, volgens mij wel,maar niet langer dan twee maanden geleden.En voor ik het gedelete heb heb ik nog nagekeken,alles klopte , adres etc.Maar de enige kaarten die ik gehad heb,zijn die wat erin stonden!quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat raarLang geleden dat je een kaart op die account hebt ontvangen?
Nee..misschien een gezinsabonnement op Blijdorp, lekker Bokito recht in de ogen aankijkenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:54 schreef Vava het volgende:
[..]
Roze Pluim heb ik een paar maanden geleden ook van mijn werk gekregenWeet jij al wat je gaat doen?
Er is veel te veel keus! Uit het boekje lijkt die vliegles me wel leuk maar als ik dan op de website kijk zie ik daar nog veel meer mogelijkheden, ballonvaart lijkt me ook wel erg tof!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:54 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee..misschien een gezinsabonnement op Blijdorp, lekker Bokito recht in de ogen aankijken![]()
Of een drift bike of hurry-scurry bike voor de kids.
Of toch een midweek/weekend naar een bungalowpark.
Of iets dat z'n waarde behoud zoals parels of een kunstwerk.
Of een complete verzorgde bbq..gezellig met wat vrienden.
.....ik vind 't zo moeilijk om te kiezen.![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef Sonja27 het volgende:
Even offtopic... Het was te leuk, moet het ff delen!
Vanaf nu woon ik voor 2 weken in het huis van mijn ouders als oppas voor Muis. Ben ik net druk mijn koffer aan het uitpakken en zit even achter de pc. Ik loop terug naar mijn logeerkamer en moest toen echt verschrikkelijk lachen! Dit was het tafereel dat ik net aantrof:
[afbeelding]
![]()
Aaaah schattigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef Sonja27 het volgende:
Vanaf nu woon ik voor 2 weken in het huis van mijn ouders als oppas voor Muis. Ben ik net druk mijn koffer aan het uitpakken en zit even achter de pc. Ik loop terug naar mijn logeerkamer en moest toen echt verschrikkelijk lachen! Dit was het tafereel dat ik net aantrof:
[afbeelding]
![]()
Zow ..50 flessen wijn...zal ie lekker dronken van geworden zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Er is veel te veel keus! Uit het boekje lijkt die vliegles me wel leuk maar als ik dan op de website kijk zie ik daar nog veel meer mogelijkheden, ballonvaart lijkt me ook wel erg tof!
Maar jij kreeg de fles wijn er wel bij? Mijn baas heeft die voor zichzelf gehouden en als je je dan bedenkt dat er toen zo'n 50 mensen een roze pluim gekregen hebben bij ons![]()
Ahhhquote:Op vrijdag 22 juni 2007 19:49 schreef Sonja27 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |