Gegen die Wand und abschießen!quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje uit Thailand.Maar wel met een Duits ID. Blijkt dat mokkel gewoon op vakantie te zijn in Thailand.
Het zou verboden moeten wordenquote:Op woensdag 13 juni 2007 14:33 schreef Jaguarized het volgende:
Kaartje uit Thailand.Maar wel met een Duits ID. Blijkt dat mokkel gewoon op vakantie te zijn in Thailand.
De hele wereld is tegens onsquote:
Ik zie een kans voor de oprichting van de DPUquote:
D Postcrossers United?quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zie een kans voor de oprichting van de DPU
Ik zei toch dat het vast iets simpels wasquote:
Ik vind dat die DPU er maar moet komenquote:Op woensdag 13 juni 2007 21:26 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zie een kans voor de oprichting van de DPU
Awwwwquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind dat die DPU er maar moet komenalweer geen post.
Vandaag wel postquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:46 schreef QTPi het volgende:
[..]
Awwww![]()
Vandaag 2 kaartjes gekregen: 1x USA en 1x Canada, helaas levert het geen spectaculaire lijntjes op.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:29 schreef Fannetje het volgende:
Geen post, maar mijn kaartje naar Tunesië is aangekomen (jaja, je ziet het bijna niet, maar ik heb een tweede lijntje naar Afrika
En het nieuwe kaartje mag naar Brazilië! Mijn eerste kaartje dat ik naar Zuid Amerika mag sturen
Cool zeg, Chili is wel heel gaafquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:58 schreef Sonja27 het volgende:
...knip....
Had vandaag post uit Finland (2x), Canada en Chili!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |