Speciaal voor jou me topic open angsten overwonnenquote:
Het is liev.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Speciaal voor jou me topic open angsten overwonnen![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is liev.
Sodeflikker op, vuilak.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
* Leandra had de PC nog net niet uitgezet en werpt snel een laatste blik
Geweldig gedaan Veulen, m'n complimenten![]()
![]()
Ai zeg dat nou nietquote:Op zondag 27 mei 2007 01:55 schreef Leandra het volgende:
* Leandra had de PC nog net niet uitgezet en werpt snel een laatste blik
Geweldig gedaan Veulen, m'n complimenten![]()
![]()
Weet ik toch joh.quote:
Doe maar.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ai zeg dat nou nietvan zulke dingen ga ik naast me schoenen lopen.
Meer dan genoegquote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Weet ik toch joh.![]()
Zegge hoeveel heb jij eigenlijk gedronken?
Echt niet mag ik niet van me moeder, en bovendien dragen veulens helemaal geen schoenenquote:
Jij mag best even naast je schoenen gaan lopen: geweldige OP en zeker voor een eerste keerquote:Op zondag 27 mei 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ai zeg dat nou nietvan zulke dingen ga ik naast me schoenen lopen.
Dat merk ik ja. Tijd voor sinassappelsapquote:
Echt niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Tijd voor sinassappelsap![]()
Ja wel maar de [ ] ontbreken wel in de titelquote:Op zondag 27 mei 2007 02:00 schreef Paris_Texas het volgende:
Jij mag best even naast je schoenen gaan lopen: geweldige OP en zeker voor een eerste keer![]()
Who gives a flying fuck!?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja wel maar de [ ] ontbreken wel in de titel![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt niet.
Ik weet nog hoe ik heet = niet genoeg drank binnen.
Ik, want ik ben een perfectionist.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Who gives a flying fuck!?
Uit een vliegtuig.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik, want ik ben een perfectionist.
En hoe doe je een flying fuck?
Maarre gefeliciteerd met je eerste OP en moet zeggen hij is geweldigquote:Op zondag 27 mei 2007 02:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat merk ik ja. Tijd voor sinassappelsap![]()
Hebben we gelijk een TT voor de volgende SC: [SC # 101] 2 haakje or not 2 haakjequote:Op zondag 27 mei 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja wel maar de [ ] ontbreken wel in de titel![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hebben we gelijk een TT voor de volgende SC: [SC # 101] 2 haakje or not 2 haakje![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef Paris_Texas het volgende:
Hebben we gelijk een TT voor de volgende SC: [SC # 101] 2 haakje or not 2 haakje![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:04 schreef petraa het volgende:
Maarre gefeliciteerd met je eerste OP en moet zeggen hij is geweldig![]()
Ik zal maar niks vragen. Mare het is waar wat ze zeggen he. Drank lost niks op. En ja ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar toch.quote:
Ik herken wat je zegt, heb hetzelfde gehad.....quote:Op zondag 27 mei 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal maar niks vragen. Mare het is waar wat ze zeggen he. Drank lost niks op. En ja ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar toch.
voor nu evenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal maar niks vragen. Mare het is waar wat ze zeggen he. Drank lost niks op. En ja ik weet dat ik makkelijk praten heb. Maar toch.
Krijg je daar geen last van je nek mee?quote:
Maar het is wel lekker als je alles ff kan vergeten.Drom had ik vanaaf ook liever in de kroeg gezeten dan hier achter me stomme pc schermpjequote:Op zondag 27 mei 2007 02:08 schreef Veulen het volgende:
[..]
Truste lieve Petra en check je Wii he?quote:
Doe ikquote:Op zondag 27 mei 2007 02:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Truste lieve Petra en check je Wii he?
Daar heb ik iets beters voorquote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef petraa het volgende:
Maar het is wel lekker als je alles ff kan vergeten.Drom had ik vanaaf ook liever in de kroeg gezeten dan hier achter me stomme pc schermpje![]()
Hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Krijg je daar geen last van je nek mee?
Offe ben je een uil?![]()
Vertel ??? Een lekkere ventquote:
Jij met je ban. Die krijg je heus niet zomaar sukkel.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef Ian_Nick het volgende:
voor nu even![]()
En als ik dan straks een ban heb ben ik weer van mijn Fok! verslaving af![]()
Hatzee.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker als je alles ff kan vergeten.Drom had ik vanaaf ook liever in de kroeg gezeten dan hier achter me stomme pc schermpje![]()
Okee, gelukkig maar. Ik zag al ernstige taverelen voor me ogen. (afgevallen hoofden, scheve nekken enzo)quote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef BONG4002 het volgende:
Haha
Nou t valt mee dus kan nog ff rondkijken
Tis dat je zover weg woont, anders had ik je meegesleurd de kroeg in.quote:
Ik heb een tap in huis.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Tis dat je zover weg woont, anders had ik je meegesleurd de kroeg in.![]()
Goffer als ik dat had geweten, had kippiee niet weggemogen!!!!!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb een tap in huis.
Je had enkel langs hoeven komen.
Een dikke welterusten dan maarquote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef petraa het volgende:
Maar ik ben echt weg nu, ik moet morgen fris en fruitig zijn voor de verjaardagsvisite![]()
Ik zal aan je denken als ik deaudt lig te gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef petraa het volgende:
Maar ik ben echt weg nu, ik moet morgen fris en fruitig zijn voor de verjaardagsvisite![]()
Sex kan veel helpen. Maar ik heb al jaren geen vriend/vriendin meer. Dus dat...quote:Op zondag 27 mei 2007 02:11 schreef petraa het volgende:
Vertel ??? Een lekkere vent![]()
Edit: oh nee ik had me voorgenomen voorlopig geen vent meer.
Succes dan maarquote:Op zondag 27 mei 2007 02:14 schreef petraa het volgende:
Neuk jij nooit!?quote:Op zondag 27 mei 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sex kan veel helpen. Maar ik heb al jaren geen vriend/vriendin meer. Dus dat...
Voor mij het beste remedie? Een flinke hap zuurstof (uit een fles) en daarna een reep dikke pure chocola.
Vervolgens 1 of andere verdomd goeie film...
Tja![]()
Nooit? Dat is wel erg lang hoorquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nooit? Dat is wel erg lang hoor
Mare ik geef toe dat het al even geleden is.![]()
quote:
Ik zal erover ophouden.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als dat het enige probleem was...
Mare geen commentaar verder.
Goedzo.quote:
This half 3, ik moet over koud 7 uur al weer aan een 'gezellig' zondagochtend ontbijt zitten. Dat ga ik niet trekken op minder slaap.quote:
Je bent te verstandig.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
This half 3, ik moet over koud 7 uur al weer aan een 'gezellig' zondagochtend ontbijt zitten. Dat ga ik niet trekken op minder slaap.![]()
Jammergenoeg is die nog niet uit op de VC (VirtualConsole op Wii), heb hem nooit gespeeld, wel de originele Sonicquote:Op zondag 27 mei 2007 02:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Sonic 2 op de Sega Mega Drive kickt trouwens 7 jaar later nogsteeds anus.
Ik kwam er helaas achter dat mijn 2e controller het niet meer doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammergenoeg is die nog niet uit op de VC (VirtualConsole op Wii), heb hem nooit gespeeld, wel de originele Sonic
Ik weet niet of ze hem hebben maar op www.easyonnet.nl hebben ze veel spul voor oudere computers en ook consoles mss heb je daar gelukquote:Op zondag 27 mei 2007 02:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kwam er helaas achter dat mijn 2e controller het niet meer doet.
Da's opzich best jammer, ookal heb ik niet veel 2p spellen voor de Sega...
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze hem hebben maar op www.easyonnet.nl hebben ze veel spul voor oudere computers en ook consoles mss heb je daar geluk
Nee, maar dankzij jouw quote bedenk ik me ineens waar ik een 2e controller kan halenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:38 schreef BONG4002 het volgende:
EDIT: ze hebben geen Sega onderdelen helaas
Was het maar waar, zie editquote:
Neequote:Ken je het spel Boogerman?![]()
Graag gedaan danquote:Op zondag 27 mei 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar dankzij jouw quote bedenk ik me ineens waar ik een 2e controller kan halen![]()
Ik zal de titel onthouden mocht ie ooit uitkomen op de VCquote:
Echt een heerlijk spel.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zal de titel onthouden mocht ie ooit uitkomen op de VC
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt een heerlijk spel.
Ging over een superheld die zijn vijanden versloeg met snot![]()
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 27 mei 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik trap dit topic even.
Vanwege de goeie TT.
Ik kan je geen ongelijk gevenquote:Op zondag 27 mei 2007 03:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik trap dit topic even.
Vanwege de goeie TT.
Ik rel nooitquote:Op zondag 27 mei 2007 03:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, Eendt.
Ga 's rellen...
Dan bemoei ik me d'r na een tijdje mee.
Dat heb ik al uitvoerig gedaan afgelopen dagenquote:
Daarvoor moet je niet bij mij zijnquote:Op zondag 27 mei 2007 03:35 schreef PC eend het volgende:
Zijn er nog nieuwe geile klonen aangemeld, waar ik van moet weten?
Allemaal bezopen?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb ik al uitvoerig gedaan afgelopen dagenZelfs weer cubegames gaan spelen op de Wii
Wie zegt dat?quote:
Nuchterquote:
Ow, vertel?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Jij bent makkelijk na te maken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
'0''s en 'O''s en die kan je weer verwisselenquote:
Ow, maar dan is die clone zo gebannedquote:Op zondag 27 mei 2007 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
'0''s en 'O''s en die kan je weer verwisselen
Hoezo, mag dat niet?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ow, maar dan is die clone zo gebanned(in the case dat het bong4oo2 wordt ofzo, hetgeen je bedoeld)
Fucking hell, dus als mijn angelina dan geband wordt, dan mag ik niet meer postenquote:
Zoietsquote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fucking hell, dus als mijn angelina dan geband wordt, dan mag ik niet meer posten![]()
Kan je met jouw Angelina ook in het echt spelen?quote:Op zondag 27 mei 2007 03:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fucking hell, dus als mijn angelina dan geband wordt, dan mag ik niet meer posten![]()
Dacht je dat het een script wasquote:Op zondag 27 mei 2007 04:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je met jouw Angelina ook in het echt spelen?
Mootiequote:Op zondag 27 mei 2007 13:04 schreef mootie het volgende:
goeiemorgen!
Ik ook niet, maar ik moet wel... dinnetje staat zo voor de deurquote:Op zondag 27 mei 2007 13:18 schreef mootie het volgende:
Geeeeen zin om me aan te gaan kleden!
quote:Op zondag 27 mei 2007 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik moet wel... dinnetje staat zo voor de deur
Laters dus![]()
Maar wat is navelpluis?!quote:Op zondag 27 mei 2007 15:13 schreef Polonium-120 het volgende:
wist je dat?....
... er serieus wetenschappelijk onderzoek is gedaan naar navelpluis? Je hebt de meeste kans op navelpluis als je een oudere man bent, behaard bent en een navel hebt die naar binnen wijst. Als je een navelpiercing hebt is de kans op navelpluis heel klein!
Dit is alleen nog maar het beginquote:Op zondag 27 mei 2007 15:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaaah een honderd stuks!
Moet dat?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit is alleen nog maar het begin
We gaan de COS inhalen![]()
Nou dan moeten we niet een hele dag over 1 sc doen...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
Dit is alleen nog maar het begin
We gaan de COS inhalen![]()
Nope, Plutonium is 'm gesmeerd.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Tal, ben je er al uit wat navelpluisjes zijn??
Ook wel bekend onder de naam buikspons?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Tal, ben je er al uit wat navelpluisjes zijn??
Nog 126 posts te gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef Talitha het volgende:
Even snel doorposten, want dat plaatje is ranzig.![]()
OMFG is dat serieusquote:Op zondag 27 mei 2007 17:52 schreef Talitha het volgende:
Navelpluis volgens Wiki
[afbeelding]
En dat onder etenstijd.![]()
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef TherAngelina het volgende:
Ik haat zondagen!
Navelpluisjes. Dat kom door wollen truien en zo, vezels van de wol of zo, en dat heb je ook als je je heel lang niet douchet
.
Je kan ook even het plaatje weg halen...quote:Op zondag 27 mei 2007 17:57 schreef Talitha het volgende:
Even snel doorposten, want dat plaatje is ranzig.![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook wel bekend onder de naam buikspons?![]()
Hoi niet-simpele Theraquote:Op zondag 27 mei 2007 18:00 schreef TherAngelina het volgende:
Ik haat zondagen!
Navelpluisjes. Dat kom door wollen truien en zo, vezels van de wol of zo, en dat heb je ook als je je heel lang niet douchet
.
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:05 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Van wie is TherAngellina nou weer een kloon?![]()
![]()
Wat ben jij opeens liefquote:Op zondag 27 mei 2007 18:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi niet-simpele Thera
Tenzij je een kloon bent, dan ben je wel simpel.![]()
Die Ig Nobelprijs is dan weer minder serieus hè.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMFG is dat serieus![]()
![]()
![]()
![]()
Dr. Kruszelnicki's toewijding aan het oplossen van dit al lang bestaande mysterie werd beloond door een Ig Nobelprijs voor Interdisciplinair onderzoek in 2002.![]()
Hahahah, ik schrok alquote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Die Ig Nobelprijs is dan weer minder serieus hè.![]()
Dat kan ook, maar dan missen anderen het straks bij het teruglezen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je kan ook even het plaatje weg halen...
is dit jaap voor het harsen?
Ik dacht dat de minder geletterden een plaatje wel zouden kunnen waarderen?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom dat plaatje? Ik weet wel wat navelpluisjes zijn hoor
Maar heb je het ook wel eens grondig bestudeerd?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Waarom dat plaatje? Ik weet wel wat navelpluisjes zijn hoor
Oooh, je denkt verder na? Dan is het goed hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 18:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat de minder geletterden een plaatje wel zouden kunnen waarderen?![]()
Ach die kunnen zich er vast wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef Talitha het volgende:
Dat kan ook, maar dan missen anderen het straks bij het teruglezen.
Jaap nà het harsen.![]()
Die is nu een maand werkenquote:Op zondag 27 mei 2007 18:19 schreef PC eend het volgende:
Thera wat heb je met ian gedaan
Zo halen we nooit de cos in
Hebben paarden ook buikpluis?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach die kunnen zich er vast wel iets bij voorstellen.
dan zijn ze nog wel een paar haren vergeten hoor
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:20 schreef PC eend het volgende:
Hebben paarden ook buikpluis?
Ik dacht, jij bent de expert...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
geen idee. Nooit de behoefte gehad om dat eens te gaan ontdekken.
Ik denk het?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh, je denkt verder na? Dan is het goed hoor
*eten maken*
Hebben paarden eigenlijk een navel?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht, jij bent de expert...
Maar er zijn zeker geen speciale paardenbuikpluisborstels?![]()
quote:
Foto?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]geen idee. Nooit de behoefte gehad om dat eens te gaan ontdekken.
Ik weet alleen dat ik buikdons heb
Ik zal het je besparen, anders komen er weer klachtenquote:
Zou je ook een overgewaardeerd overwerp kunnen hebben?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:31 schreef PC eend het volgende:
Zo zie je maar weer dat buikpluis eigenlijk een heel ondergewaardeerd onderwerp is![]()
Dit komt volgens mij in aanmerking voor een hoe-sla-ik-een-topic-dood trofeequote:Op zondag 27 mei 2007 18:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou je ook een overgewaardeerd overwerp kunnen hebben?
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit komt volgens mij in aanmerking voor een hoe-sla-ik-een-topic-dood trofee
Goed idee, ik ben ff weg, anders zou ik het moeten missenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed idee, ik ben ff weg, anders zou ik het moeten missen![]()
Je kloon bedoel je?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:41 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben mij volgens mij weer lopen deleten
Je naam topic komt ook niet vol als de hoofdpersoon er niet is hequote:
Ik ben al afgestudeerdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moet alleen mijn ondertitel nog even goed instellen.
Hebben ze eindelijk internet in de kroegquote:Op zondag 27 mei 2007 20:56 schreef Leandra het volgende:
Helleu......
LOL... donderdagavond trouwens wel.... er sloot ff iemand dr laptop aan en toen hebben we even zitten surfen, maar ik vond het te gek voor woorden om op FOK! de gaan posten dat ik in de kroeg zat te FOK!kenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk internet in de kroeg![]()
Komt allemaal door veulenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... donderdagavond trouwens wel.... er sloot ff iemand dr laptop aan en toen hebben we even zitten surfen, maar ik vond het te gek voor woorden om op FOK! de gaan posten dat ik in de kroeg zat te FOK!ken![]()
Ze zit je te fokkenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
Veulen claimt nou juist weer dat ze denkt dat ik altijd maar in de kroeg zit door Ian en jou....
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
Veulen claimt nou juist weer dat ze denkt dat ik altijd maar in de kroeg zit door Ian en jou....
Hmmz... zelfs dat onschuldige Veulentje is eigenlijk een nasty FOKker??quote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zit je te fokken![]()
Paardenfokkerij zeg maar![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef PC eend het volgende:
Ze zit je te fokken![]()
Paardenfokkerij zeg maar![]()
Dat lees ik hequote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vooral Eend heeft me dat zitten wijsmaken.
Moet je maar eens aan Disana vragen, of ze wel zo onschuldig isquote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... zelfs dat onschuldige Veulentje is eigenlijk een nasty FOKker??![]()
M'n wereldbeeld, wat doe je?!![]()
Ja Eend, wat doe je met leandra d'r wereldbeeldquote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... zelfs dat onschuldige Veulentje is eigenlijk een nasty FOKker??![]()
M'n wereldbeeld, wat doe je?!![]()
Je zou je eens moeten afvragen hoe onschuldig Disana isquote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
Moet je maar eens aan Disana vragen, of ze wel zo onschuldig is
Ik probeer het een beetje te ontnuchterenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja Eend, wat doe je met leandra d'r wereldbeeld![]()
Nu nog?? Ontnuchteren van die 2 biertjes gisteravond bij het eten??quote:Op zondag 27 mei 2007 21:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje te ontnuchteren![]()
Ik kreeg net PM van jou dat ik moest oppassen voor leandra omdat ze weer helemaal bezopen wasquote:
Zie je nou, het komt allemaal door die eend dat ik denk dat jij altijd maar in de kroeg zit of dronken bentquote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
Nu nog?? Ontnuchteren van die 2 biertjes gisteravond bij het eten??![]()
![]()
En ik van Leandra dat jij raar praatquote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:
Ik kreeg net PM van jou dat ik moest oppassen voor leandra omdat ze weer helemaal bezopen was![]()
Het zou je sieren als je eens zou ophouden je constant op mij te focusen terwijl ik hier nauwelijks aanwezig ben. Je kotssmileys en sneren getuigen niet bepaald van een onschuldig of beschaafd iemand, dus houd je commentaar onder de gordel over andermans onschuld liever voor jezelf.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je zou je eens moeten afvragen hoe onschuldig Disana is![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
ik kan nog in het honderste topic posten
![]()
![]()
[afbeelding]
PROOST!![]()
![]()
op de volgende 100
enne, oh ja... hoi, daar ben ik weer.![]()
![]()
Ik onbeschaafd? Jij bent de gene die bent begonnen met tegen mij te liegen en te draaien. Als je je verstand had gebruikt had je nooit beweerd dat je dingen niet zegt terwijl je ze wel hebt gezegd.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
Het zou je sieren als je eens zou ophouden je constant op mij te focusen terwijl ik hier nauwelijks aanwezig ben. Je kotssmileys en sneren getuigen niet bepaald van een onschuldig of beschaafd iemand, dus houd je commentaar onder de gordel over andermans onschuld liever voor jezelf.
Je op dat vlak heb ik nog heel wat te lerenquote:
Goed puntquote:Op zondag 27 mei 2007 21:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je eens zou ophouden je constant op mij te focusen terwijl ik hier nauwelijks aanwezig ben. Je kotssmileys en sneren getuigen niet bepaald van een onschuldig of beschaafd iemand, dus houd je commentaar onder de gordel over andermans onschuld liever voor jezelf.
Eend!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je op dat vlak heb ik nog heel wat te leren![]()
Het is de originele Amsterdamse taalquote:
van me moeder...quote:
Neeh, sloom gedoequote:Op zondag 27 mei 2007 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Veulen! alles goed?! het schiet ook niet op als ik hier niet ben hè..![]()
![]()
Dat bedoelden ik toch helemaal niet...quote:Op zondag 27 mei 2007 21:52 schreef PC eend het volgende:
Het is de originele Amsterdamse taal
Zonder bekakte 'R' maar ouderwets normaal
Dus lul maar lekker slap als het om een erectie gaat
Want het kan me niet verrotte welk dialect je praat
Hier in Amsterdam zegt iedereen je waar het op staat
Klinkt lekker. Wel leuk zulke spontane ideeenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Zo.. was k weer ff... en inmiddels staat er een appelcake zonder appel maar met ananas erin in de oven te bakken
De kid had een spontaan idee, dus we hebben ff lekker samen in de keuken staan klieren
lekker!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
Zo.. was k weer ff... en inmiddels staat er een appelcake zonder appel maar met ananas erin in de oven te bakken
De kid had een spontaan idee, dus we hebben ff lekker samen in de keuken staan klieren
Dat wil zeggen: de helft van de taart/cake heeft stukjes ananas aan de bovenkant... de kid vond dat namelijk niet zo'n goed idee als ikquote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Wel leuk zulke spontane ideeen
Oeh.. klinkt goedquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker!![]()
morgen ga ik mijn befaamde choco-koko taart weer maken...![]()
![]()
en nu moet ieder zijn eigen helft opeten.?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wil zeggen: de helft van de taart/cake heeft stukjes ananas aan de bovenkant... de kid vond dat namelijk niet zo'n goed idee als ik
Houd Kid niet zo van ananas?quote:Op zondag 27 mei 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
Dat wil zeggen: de helft van de taart/cake heeft stukjes ananas aan de bovenkant... de kid vond dat namelijk niet zo'n goed idee als ik
Jeetje wat zijn jullie allemaal bak ijverig... Dat kan ik allemaal niet hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
lekker!![]()
morgen ga ik mijn befaamde choco-koko taart weer maken...![]()
![]()
taarten bakken en eten koken is helaas een grote hobby.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie allemaal bak ijverig... Dat kan ik allemaal niet hoor![]()
mare ik wil best helpen opeten hoor![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
taarten bakken en eten koken is helaas een grote hobby.
vooral zelf combi's maken...
ik moet me alleen meer aanleren meer weg te geven...![]()
Als ie t in zijn hoofd haalt om aan mijn ananashelft te komen....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en nu moet ieder zijn eigen helft opeten.?![]()
Ik kan ook absoluut niet koken, ik ben een regelrechte ramp in de keuken, maar ik kan wel bakkenquote:Op zondag 27 mei 2007 22:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan bijde niet. Nee echt, ik ben 1 van die mensen die dus echt niet kan koken. Ik kan nog net wat uit de diepvries opwarmen. Maar meer is spelen met je leven![]()
ja, dat zal je net zien. Dat ie per ongeluk iets proeft, het lekker vind en alle ananas opeet...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ie t in zijn hoofd haalt om aan mijn ananashelft te komen....![]()
Dat wordt dan een week huisarrest....quote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat zal je net zien. Dat ie per ongeluk iets proeft, het lekker vind en alle ananas opeet...![]()
![]()
Dat is waar. Maar ook dat kan zeer wel fout gaanquote:Op zondag 27 mei 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
Ik kan ook absoluut niet koken, ik ben een regelrechte ramp in de keuken, maar ik kan wel bakken![]()
Daar heb je immers altijd een zeer uitgebreid recept bij![]()
die ga ik ook eens proberen...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat wordt dan een week huisarrest....
Dan heeft ie tijd zat om een nieuwe appelcake zonder appel maar met ananas te bakken![]()
dan moet je altijd volhouden dat dat de bedoeling was...quote:Op zondag 27 mei 2007 22:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ook dat kan zeer wel fout gaan![]()
Mwah... water koken lukt mij tegenwoordig toch aardig als ik het recept erbij heb hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 22:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ook dat kan zeer wel fout gaan![]()
*oefent*quote:Op zondag 27 mei 2007 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
dan moet je altijd volhouden dat dat de bedoeling was...![]()
hij is vooral aandoenlijk lelijk...quote:
Dat kan ook z'n charmes hebben.... dan maakt Eend ook nog wel kans eigenlijkquote:Op zondag 27 mei 2007 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij is vooral aandoenlijk lelijk...![]()
Eend is ook een schatje... aandoenlijk ook!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook z'n charmes hebben.... dan maakt Eend ook nog wel kans eigenlijk![]()
![]()
Jij onderschat mijn lelijkheidquote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ook z'n charmes hebben.... dan maakt Eend ook nog wel kans eigenlijk![]()
![]()
Lekker zachtquote:Op zondag 27 mei 2007 22:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Eend is ook een schatje... aandoenlijk ook!![]()
Maar lastig te houden als huisdier volgens mij..
Al las ik net iets zeer wervends over buikdons..![]()
Waarmeequote:Op zondag 27 mei 2007 23:04 schreef Leandra het volgende:
Doe eens ff helpen...... nog 5...
Zeg dat danquote:Op zondag 27 mei 2007 23:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze SC volbaggeren, zodat we hier: [DGK SC # 101] 2 haakje or not 2 haakje verder kunnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |