Ik dacht, jij bent de expert...quote:Op zondag 27 mei 2007 18:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
geen idee. Nooit de behoefte gehad om dat eens te gaan ontdekken.
Ik denk het?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oooh, je denkt verder na? Dan is het goed hoor
*eten maken*
Hebben paarden eigenlijk een navel?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht, jij bent de expert...
Maar er zijn zeker geen speciale paardenbuikpluisborstels?![]()
quote:
Foto?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:30 schreef PC eend het volgende:
[..]geen idee. Nooit de behoefte gehad om dat eens te gaan ontdekken.
Ik weet alleen dat ik buikdons heb
Ik zal het je besparen, anders komen er weer klachtenquote:
Zou je ook een overgewaardeerd overwerp kunnen hebben?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:31 schreef PC eend het volgende:
Zo zie je maar weer dat buikpluis eigenlijk een heel ondergewaardeerd onderwerp is![]()
Dit komt volgens mij in aanmerking voor een hoe-sla-ik-een-topic-dood trofeequote:Op zondag 27 mei 2007 18:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zou je ook een overgewaardeerd overwerp kunnen hebben?
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit komt volgens mij in aanmerking voor een hoe-sla-ik-een-topic-dood trofee
Goed idee, ik ben ff weg, anders zou ik het moeten missenquote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Goed idee, ik ben ff weg, anders zou ik het moeten missen![]()
Je kloon bedoel je?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:41 schreef PC eend het volgende:
Ze hebben mij volgens mij weer lopen deleten
Je naam topic komt ook niet vol als de hoofdpersoon er niet is hequote:
Ik ben al afgestudeerdquote:Op zondag 27 mei 2007 20:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moet alleen mijn ondertitel nog even goed instellen.
Hebben ze eindelijk internet in de kroegquote:Op zondag 27 mei 2007 20:56 schreef Leandra het volgende:
Helleu......
LOL... donderdagavond trouwens wel.... er sloot ff iemand dr laptop aan en toen hebben we even zitten surfen, maar ik vond het te gek voor woorden om op FOK! de gaan posten dat ik in de kroeg zat te FOK!kenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk internet in de kroeg![]()
Komt allemaal door veulenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... donderdagavond trouwens wel.... er sloot ff iemand dr laptop aan en toen hebben we even zitten surfen, maar ik vond het te gek voor woorden om op FOK! de gaan posten dat ik in de kroeg zat te FOK!ken![]()
Ze zit je te fokkenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
Veulen claimt nou juist weer dat ze denkt dat ik altijd maar in de kroeg zit door Ian en jou....
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:06 schreef Leandra het volgende:
Veulen claimt nou juist weer dat ze denkt dat ik altijd maar in de kroeg zit door Ian en jou....
Hmmz... zelfs dat onschuldige Veulentje is eigenlijk een nasty FOKker??quote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zit je te fokken![]()
Paardenfokkerij zeg maar![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:11 schreef PC eend het volgende:
Ze zit je te fokken![]()
Paardenfokkerij zeg maar![]()
Dat lees ik hequote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vooral Eend heeft me dat zitten wijsmaken.
Moet je maar eens aan Disana vragen, of ze wel zo onschuldig isquote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... zelfs dat onschuldige Veulentje is eigenlijk een nasty FOKker??![]()
M'n wereldbeeld, wat doe je?!![]()
Ja Eend, wat doe je met leandra d'r wereldbeeldquote:Op zondag 27 mei 2007 21:12 schreef Leandra het volgende:
Hmmz... zelfs dat onschuldige Veulentje is eigenlijk een nasty FOKker??![]()
M'n wereldbeeld, wat doe je?!![]()
Je zou je eens moeten afvragen hoe onschuldig Disana isquote:Op zondag 27 mei 2007 21:15 schreef PC eend het volgende:
Moet je maar eens aan Disana vragen, of ze wel zo onschuldig is
Ik probeer het een beetje te ontnuchterenquote:Op zondag 27 mei 2007 21:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja Eend, wat doe je met leandra d'r wereldbeeld![]()
Nu nog?? Ontnuchteren van die 2 biertjes gisteravond bij het eten??quote:Op zondag 27 mei 2007 21:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje te ontnuchteren![]()
Ik kreeg net PM van jou dat ik moest oppassen voor leandra omdat ze weer helemaal bezopen wasquote:
Zie je nou, het komt allemaal door die eend dat ik denk dat jij altijd maar in de kroeg zit of dronken bentquote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
Nu nog?? Ontnuchteren van die 2 biertjes gisteravond bij het eten??![]()
![]()
En ik van Leandra dat jij raar praatquote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef PC eend het volgende:
Ik kreeg net PM van jou dat ik moest oppassen voor leandra omdat ze weer helemaal bezopen was![]()
Het zou je sieren als je eens zou ophouden je constant op mij te focusen terwijl ik hier nauwelijks aanwezig ben. Je kotssmileys en sneren getuigen niet bepaald van een onschuldig of beschaafd iemand, dus houd je commentaar onder de gordel over andermans onschuld liever voor jezelf.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je zou je eens moeten afvragen hoe onschuldig Disana is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |