quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:05 schreef qu63 het volgende:
Fles, wat betekend dit?-> Nový Obrazový Dokument
hier nog geen spatje, maar dat zal wel veranderenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Donder en de bliksem, wat zullen ze genieten op pinkpop.
Heerlijk voor de pinkpoppers vind je? Of gewoon heerlijk als afkoeling?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
JaFlinke regenbui op het moment. Heerlijk.
Had ik ook gezien @journaal.. Wordt weer blubberenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:56 schreef Bengeltje het volgende:
Donder en de bliksem, wat zullen ze genieten op pinkpop.
dat is wel de charme eigenlijk hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
Och jij zit niet in een tentje.Dus zo erg is dat niet, of was je nu van plan om naar
buiten te gaan.
ik weet niks meer dan dat er in dat topic staatquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:16 schreef leonieke het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurd is met de vrouw van buzzer?
Nou het is eigenlijk best vaak met Pinkpop, dat het regent, je moet wel de sfeer behouden he.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Heerlijk voor de pinkpoppers vind je? Of gewoon heerlijk als afkoeling?
Ik zie het door het raam.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had ik ook gezien @journaal.. Wordt weer blubberen
Nee, helaas niet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:16 schreef leonieke het volgende:
Weet er iemand wat er gebeurd is met de vrouw van buzzer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |