quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben trouwens nog op zoek naar een leuke bijrijdster
Wil jij mn bijrijdster zijn?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Tevens, fipo, tvp & RIP aan de nabestaanden
quote:
3e keer (achterelkaar, gaat nog heel wat jaartjes door hoorquote:Op zondag 27 mei 2007 10:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ik beloof t mezelf al een tijdje maar volgend jaar moet t er toch echt maar es van komen. Fiets je m elk jaar mee of is dit een van de eerste keren? Hoe herkennen we jou want ga denk ik wel ff kijken
Meestal sta ik in de Hommerts, bij de tapijtboerderij - als je van Sneek komt enzoquote:Op zondag 27 mei 2007 11:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
3e keer (achterelkaar, gaat nog heel wat jaartjes door hoor). Hangt van de regen af hoe ik eruit zie. Waarschijnlijk dus in regenpak
ik doe echt voor de fun mee, rij als het mooi weer is in een rood bloesje met glitters + gouden glitterhoed
. Waar ga je kijken?
ja maar wel t dichstbijquote:Op zondag 27 mei 2007 11:48 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Het saaiste deel dus, tussen Sneek & die tv-toren is nooit leuk, gelukkig wel altijd wind in de rug gehad daar
okquote:Op zondag 27 mei 2007 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, open lekker een eigen topic over de fietselfstedentocht of zo?
Ja, SPT lijkt me dan ook een uitstekend forum daarvoorquote:Op zondag 27 mei 2007 12:06 schreef Apotheose het volgende:
[..]
okTis wel sportiever dan motorrijden by the way!!
![]()
Ok, voor de fietsers onder ons -> KLIKquote:Op zondag 27 mei 2007 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, SPT lijkt me dan ook een uitstekend forum daarvoor
Ik ben nog steeds op zoek naar een bijrijder btw, zelfs mn ouders kunnen niet
Mocht je komen, ff handje geven aan die man met de blauwe Visa met een 11 op de deurquote:Op zondag 27 mei 2007 12:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik heb een startbewijs, alleen mijn profiel is 0,0 en het wordt schijtweer... nog even nadenken of ik aan de start verschijn![]()
Zal ik doen danquote:Op zondag 27 mei 2007 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mocht je komen, ff handje geven aan die man met de blauwe Visa met een 11 op de deur
hou je je auto met tape bij elkaar?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Die starttjd heb ik ook, maar ben er al veel vroeger als het goed is, foto's maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, ik ben morgen herkenbaar.
Hahaquote:Op zondag 27 mei 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Die starttjd heb ik ook, maar ben er al veel vroeger als het goed is, foto's maken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, ik ben morgen herkenbaar.
Als het spoelt laat je je motor bij het FEC staan en ga je bij mij op de bijrijdersstoel.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:17 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Haha![]()
Nou dan zie ik je vast wel, ik start waarschijnlijk wel.. tenzij het ontzettend plenst
op de trekhaak?quote:Op zondag 27 mei 2007 18:23 schreef Alexxxxx het volgende:
of achterin, want ik heb inmiddels een bijrijder
weet ikquote:
Keuzes, keuzes... maar je kan toch ook afwisselen in plaats van altijd de verkeerde keus te makenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Maandag een heleboel evenementen!maar ja, keuzes maken! Wel ff tegen mn bijrijdster zeggen dan dat ze zich aan de snelheid moet houden, zal wel flink geflitst worden op de A28!
uitkijken voor alle Alfa's rondom Assenquote:Op woensdag 7 mei 2008 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Maandag een heleboel evenementen!maar ja, keuzes maken! Wel ff tegen mn bijrijdster zeggen dan dat ze zich aan de snelheid moet houden, zal wel flink geflitst worden op de A28!
Geen onmogelijke dingen roepen hequote:Op donderdag 8 mei 2008 19:48 schreef Alexxxxx het volgende:
als ze via Assen rijdt is de Tomtom kapot
Was erg tof.quote:Op maandag 12 mei 2008 05:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Geen onmogelijke dingen roepen he.
Maar tot straks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |