quote:Op zondag 27 mei 2007 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, open lekker een eigen topic over de fietselfstedentocht of zo?
wow.. ! Ja nou dan is de 11stedentocht een koekjequote:Op zondag 27 mei 2007 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit jaar doe ik m dus met de auto, maar ooit doe ik m op de fiets. Al had ik dat eerder meoten doen, toen ik een jaar of 16 was fietse ik bijna elke maand wel een tocht van 300 kilometer...
Op de fiets naar Leeuwarden of openbaar vervoer?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mijn schema: 18.00 binnen, dan naar Leeuwarden en dan nog 3,5 uur treinen naar Delft
Paquote:Op zondag 27 mei 2007 12:48 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Op de fiets naar Leeuwarden of openbaar vervoer?
Ja er stond idd niet zoveel wind nee. Vandaag bijv weer meer. Met wat voor fiets heb je de tocht gereden? Racefietsje? Hoeveel km fietste je gemiddeld? Niet veel getraind?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo dat was me het dagje wel
3.15 ging de wekker. Kuttijd maar ach, voor een dag is het te doen. Gelukkig wilde m'n pa mij en m'n broertje brengen. 4 uur vertrekken en bij de start konden we lekker doorlopen. Om 5.08 startten we. Het was heerlijk weer, niet koud, geen regen en geen wind. Prima. Tot aan Holwerd ging het zonder moeite, toen kregen we een buitje. Na Dokkum tot Bolsward was het weer lekker, lekker groepje gevonden. En toen begon het... 2 minuten buiten Bolsward een stortbui, zeiknat. Toch maar verder gereden en was ook zo weer droog. Tot Sloten geen regen meer gehad en daarna begon het echt. De hele tijd een vieze miezer.
De dijk was een eitje, zonder wind. Dat heb ik vorig jaar wel anders meegemaaktuiteindelijk om half 6 binnen. Er waren er toen 3000 voor mij gefinished, was er blij mee
7 uur de trein in Leeuwarden en tegen elven thuis. Vanmorgen kon ik m'n bed nauwelijks uitkomen... ik had toch misschien iets aan training moeten doen
volgend jaar zeker weer.
ow zelfde soort fiets dus als ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik fietste hem met een tourfiets ( http://www.fahrradhaus-mu(...)umina_h_t8_popup.jpg ) Furore. M'n gemiddelde was 22,46. Best lekker dus
viel me op dat dit jaar stuk minder tourfietsen waren dan vorig jaar, kan aan het weer hebben gelegen of aan het feit dat ik vroeg weg was.
Mijn basisconditie is al goed, ik fiets altijd naar school, stad door, naar m'n werk etc etc (zo'n uurtje per dag). Heb vorige zondag 120 km gedaan en dinsdagochtend weer, op een stadsfiets (afgeragd krot) en toen vond ik het wel genoeg.
Volgend jaar wil ik hem op de racefiets doen, ga er eentje kopen, en dan eindelijk eens ónder de 12 uur. Je mag altijd mee natuurlijk
.
True . Tis idd als je alleen op de vlakte fiets heb je de wind vol tegen en anders vangt de groep t wel opquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Tuurlijk red je dat wel, het is niet zo dat je alleen tegen die wind op moet boksen. Als je een beetje slim fietst, dan zorg je dat je gewoon achter een groepje zit dat een lekker tempo heeft dat je zonder problemen kunt volgen, fietsers zat.
ja maar er stond weinig wind toch? Das ook wel weer mooi. Maar goed, ik doe m volgend jaar ook mee. 11merentocht eerst als opwarmertjequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou em fietsen maar was op m'n bekkie gegaan donderdag
Volgend jaar beter, t was toch kutweer
Dat is wel lekker ja, geen wind, vooral het laatste stuk op die dijkquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja maar er stond weinig wind toch? Das ook wel weer mooi. Maar goed, ik doe m volgend jaar ook mee. 11merentocht eerst als opwarmertje![]()
belofte maakt schuldquote:Op zondag 27 mei 2007 12:10 schreef Apotheose het volgende:
Helaas ga ik m dit jaar niet fietsen maar beloof het mezelf (alweer?) dat ik m volgend jaar maar es ga peddelen. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |