abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49814433
Op verzoek:
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Zeg, open lekker een eigen topic over de fietselfstedentocht of zo?

Helaas ga ik m dit jaar niet fietsen maar beloof het mezelf (alweer?) dat ik m volgend jaar maar es ga peddelen. Maar wie staat er maandag bij de start om een rondje Frieslsnd te doen? Sportief op de fiets en niet luilakachtig met een motorvoertuig .
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49814474
Peddelen , dat is echt heel ver hoor
pi_49814495
Dit jaar doe ik m dus met de auto, maar ooit doe ik m op de fiets. Al had ik dat eerder meoten doen, toen ik een jaar of 16 was fietse ik bijna elke maand wel een tocht van 300 kilometer...
pi_49814524
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:12 schreef Remzz het volgende:
Peddelen , dat is echt heel ver hoor
pi_49814544
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Dit jaar doe ik m dus met de auto, maar ooit doe ik m op de fiets. Al had ik dat eerder meoten doen, toen ik een jaar of 16 was fietse ik bijna elke maand wel een tocht van 300 kilometer...
wow.. ! Ja nou dan is de 11stedentocht een koekje
pi_49814545
5.09 start, 3.15 de wekker
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  zondag 27 mei 2007 @ 12:16:07 #7
145297 MagiLune
....Believe....
pi_49814557
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
5.09 start, 3.15 de wekker
Respect
Aa' lasser en lle coia orn n' omenta gurtha
pi_49814619
Mijn schema: 18.00 binnen, dan naar Leeuwarden en dan nog 3,5 uur treinen naar Delft
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_49814637
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:14 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Okee
pi_49815291
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:18 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Mijn schema: 18.00 binnen, dan naar Leeuwarden en dan nog 3,5 uur treinen naar Delft
Op de fiets naar Leeuwarden of openbaar vervoer?
pi_49824999
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:48 schreef Apotheose het volgende:

[..]

Op de fiets naar Leeuwarden of openbaar vervoer?
Pa mijn ouders wonen in B'post, daar vertrek ik morgenochtend ook vandaan. En ik woon zelf in Delft en moet dinsdag 9 uur weer op school zijn, vandaar
pi_49827206
gaat er nog iemand morgenvroeg naar de start om te kijken of er nog een kaart is?
pi_49897522
Zo dat was me het dagje wel

3.15 ging de wekker. Kuttijd maar ach, voor een dag is het te doen. Gelukkig wilde m'n pa mij en m'n broertje brengen. 4 uur vertrekken en bij de start konden we lekker doorlopen. Om 5.08 startten we. Het was heerlijk weer, niet koud, geen regen en geen wind. Prima. Tot aan Holwerd ging het zonder moeite, toen kregen we een buitje. Na Dokkum tot Bolsward was het weer lekker, lekker groepje gevonden. En toen begon het... 2 minuten buiten Bolsward een stortbui, zeiknat. Toch maar verder gereden en was ook zo weer droog. Tot Sloten geen regen meer gehad en daarna begon het echt. De hele tijd een vieze miezer.
De dijk was een eitje, zonder wind. Dat heb ik vorig jaar wel anders meegemaakt uiteindelijk om half 6 binnen. Er waren er toen 3000 voor mij gefinished, was er blij mee 7 uur de trein in Leeuwarden en tegen elven thuis. Vanmorgen kon ik m'n bed nauwelijks uitkomen... ik had toch misschien iets aan training moeten doen volgend jaar zeker weer.
pi_49898860
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:28 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Zo dat was me het dagje wel

3.15 ging de wekker. Kuttijd maar ach, voor een dag is het te doen. Gelukkig wilde m'n pa mij en m'n broertje brengen. 4 uur vertrekken en bij de start konden we lekker doorlopen. Om 5.08 startten we. Het was heerlijk weer, niet koud, geen regen en geen wind. Prima. Tot aan Holwerd ging het zonder moeite, toen kregen we een buitje. Na Dokkum tot Bolsward was het weer lekker, lekker groepje gevonden. En toen begon het... 2 minuten buiten Bolsward een stortbui, zeiknat. Toch maar verder gereden en was ook zo weer droog. Tot Sloten geen regen meer gehad en daarna begon het echt. De hele tijd een vieze miezer.
De dijk was een eitje, zonder wind. Dat heb ik vorig jaar wel anders meegemaakt uiteindelijk om half 6 binnen. Er waren er toen 3000 voor mij gefinished, was er blij mee 7 uur de trein in Leeuwarden en tegen elven thuis. Vanmorgen kon ik m'n bed nauwelijks uitkomen... ik had toch misschien iets aan training moeten doen volgend jaar zeker weer.
Ja er stond idd niet zoveel wind nee. Vandaag bijv weer meer. Met wat voor fiets heb je de tocht gereden? Racefietsje? Hoeveel km fietste je gemiddeld? Niet veel getraind? Wil m volgend jaar ook fietsen dus ik neem mezelf voor om goed te trainen. Alleen gemiddeld 25 km per uur fietsen haal ik niet met mn fietsje
pi_49901163
Ik fietste hem met een tourfiets ( http://www.fahrradhaus-mu(...)umina_h_t8_popup.jpg ) Furore . M'n gemiddelde was 22,46. Best lekker dus viel me op dat dit jaar stuk minder tourfietsen waren dan vorig jaar, kan aan het weer hebben gelegen of aan het feit dat ik vroeg weg was.
Mijn basisconditie is al goed, ik fiets altijd naar school, stad door, naar m'n werk etc etc (zo'n uurtje per dag). Heb vorige zondag 120 km gedaan en dinsdagochtend weer, op een stadsfiets (afgeragd krot) en toen vond ik het wel genoeg .
Volgend jaar wil ik hem op de racefiets doen, ga er eentje kopen, en dan eindelijk eens ónder de 12 uur . Je mag altijd mee natuurlijk .
pi_49907231
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik fietste hem met een tourfiets ( http://www.fahrradhaus-mu(...)umina_h_t8_popup.jpg ) Furore . M'n gemiddelde was 22,46. Best lekker dus viel me op dat dit jaar stuk minder tourfietsen waren dan vorig jaar, kan aan het weer hebben gelegen of aan het feit dat ik vroeg weg was.
Mijn basisconditie is al goed, ik fiets altijd naar school, stad door, naar m'n werk etc etc (zo'n uurtje per dag). Heb vorige zondag 120 km gedaan en dinsdagochtend weer, op een stadsfiets (afgeragd krot) en toen vond ik het wel genoeg .
Volgend jaar wil ik hem op de racefiets doen, ga er eentje kopen, en dan eindelijk eens ónder de 12 uur . Je mag altijd mee natuurlijk .
ow zelfde soort fiets dus als ik Zelf fiets ik ook regelmatig maar nooit echt es zo'n tocht gefietst. Maar 22 km is best lekker gangetje idd. Gister stond er dan ook niet zo veel wind maar als je wind tegen hebt en op de vlakte fietst dan red ik de 22 niet ben ik bang.

ow en thx voor t aanbod
pi_49907297
Tuurlijk red je dat wel, het is niet zo dat je alleen tegen die wind op moet boksen. Als je een beetje slim fietst, dan zorg je dat je gewoon achter een groepje zit dat een lekker tempo heeft dat je zonder problemen kunt volgen, fietsers zat .
pi_49907760
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Tuurlijk red je dat wel, het is niet zo dat je alleen tegen die wind op moet boksen. Als je een beetje slim fietst, dan zorg je dat je gewoon achter een groepje zit dat een lekker tempo heeft dat je zonder problemen kunt volgen, fietsers zat .
True . Tis idd als je alleen op de vlakte fiets heb je de wind vol tegen en anders vangt de groep t wel op
pi_49921363
Ik zou em fietsen maar was op m'n bekkie gegaan donderdag
Volgend jaar beter, t was toch kutweer
pi_49921837
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:45 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou em fietsen maar was op m'n bekkie gegaan donderdag
Volgend jaar beter, t was toch kutweer
ja maar er stond weinig wind toch? Das ook wel weer mooi. Maar goed, ik doe m volgend jaar ook mee. 11merentocht eerst als opwarmertje
pi_49922248
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:56 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ja maar er stond weinig wind toch? Das ook wel weer mooi. Maar goed, ik doe m volgend jaar ook mee. 11merentocht eerst als opwarmertje
Dat is wel lekker ja, geen wind, vooral het laatste stuk op die dijk
pi_56792176
kick: 12 mei ist weer zover! Wie heeft zich al ingeschreven? Wie gaat dat nog doen? Tips zijn welkom! Ik heb me gister in laten schrijven. Het wordt mn 11stedentocht-ontmaagding
quote:
Op zondag 27 mei 2007 12:10 schreef Apotheose het volgende:

Helaas ga ik m dit jaar niet fietsen maar beloof het mezelf (alweer?) dat ik m volgend jaar maar es ga peddelen. .
belofte maakt schuld
  zondag 17 februari 2008 @ 15:28:13 #23
97584 Neviathien
Jong en Onschuldig
pi_56792243
En straks regent het denk je... laat maar
De berichten over mijn dood zijn sterk overdreven.
pi_56792316
nee ik ga er nu ook voor whehe HET MOET!
pi_56796030
Ik ga sowieso, heb em 2 jaar niet gefietst en begin het te missen
Gezien m'n conditie op dit moment moet ik em makkelijk kunnen doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')