quote:Op zondag 27 mei 2007 22:56 schreef Symer het volgende:
Maar dit betekent dan dat de flashforward geen flashforward was, maar een flashback naar de toekomst van een vorige tijdlijn waar Jacob niet bestond en Jack van het eiland gekomen is. In de nieuwe, huidige, tijdlijn (die gecreëerd is doordat Jack terug is gegaan) is het dus mogelijk dat Jack en Kate niet van het eiland zullen komen aangezien Jacob alles wat in zijn macht ligt zal doen om daar een stokje voor te steken.
Als het wel een flashforward naar de toekomst van de huidige tijdlijn is zou dat betekenen dat Jacob gefaald heeft/zal falen (als deze theorie klopt natuurlijk). Dat Locke nooit met Jacob leert communiceren of dat Jack te koppig is om Locke te geloven...
Mooie visualisatie van mijn mental state op het gebied van deze theoriequote:
+1quote:Op maandag 28 mei 2007 01:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mooie visualisatie van mijn mental state op het gebied van deze theorie[afbeelding].
Waarom zou de vader van Penelope op zoek gaan naar Desmond dan? Hij heeft toch een hekel aan hemquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:30 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Klinkt redelijk aannemelijk.
Wat anders wat ik me had bedacht is dat het eiland kennelijk wel wil dat de ´bad guys´ op de boot op het eiland aankomen. Het eiland gaf Desmond zijn visioenen, en zijn visioen zei dat Charlie het signaal uit zou schakelen. Als het eiland het echt als een bedreiging zag dan had hij wel andere visioenen gekregen lijkt me.
Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!quote:Op zondag 27 mei 2007 20:07 schreef bierjoost het volgende:
Nog even een vraagje over die zogenaamde flashforward, waarom zegt Jack dat die negertdokter zijn Pa er bij moet halen, om te kijken wie er dronkener is? Terwijl die pa toch echt al dood is? Of zou Jack zo f-ud zijn dat ie dat niet meer weet?
Hij zegt dat ook dat een van zijn doktersrecepten door zijn vader geschreven is?quote:Op maandag 28 mei 2007 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!
Dat het voor zn vader was me dunkt. En ze mocht het niet checken dus een leugenquote:Op maandag 28 mei 2007 04:20 schreef Libris het volgende:
[..]
Hij zegt dat ook dat een van zijn doktersrecepten door zijn vader geschreven is?
Hij zegt toch iets in de trend van: "Why don't you get my dad from upstairs"quote:Op maandag 28 mei 2007 03:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja verrek, Jack's vader was al dood... Vaag!
Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?quote:Op maandag 28 mei 2007 10:19 schreef One_conundrum het volgende:
Gister gedacht ik nog dat Ben aan Jack vertelde dat ie 'over 40 people' had opgeofferd om het eiland te beschermen. Zou dat slaan op het vliegtuig dat is gevonden ...
quote:Op maandag 28 mei 2007 10:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?
Daar dacht ik wel aan ja.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die 40 kan ook slaan op dat jonge Ben zowat alle Others uitgemoord heeft inclusief zijn eigen vader...?
nou...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:53 schreef Rijstbal het volgende:
Jack lijkt wel op die zanger van System of a down![]()
Dit was wel heeeeeeeeeel erg toevallig ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 08:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Omdat zij net toevallig contact zocht en hij op de laat maar doorkomen knop drukte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |