Charliequote:Op zondag 27 mei 2007 01:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit is LOST hoor, hier is niets voor te spellen of voor de hand liggend, denk dus dat het niet sawyer is maar iemand anders die niet logisch is (hurley of zo)
Hoiiiii popquote:Op zondag 27 mei 2007 07:10 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik denk ook dat de dode iemand is die we nog niet kennen.
Neuh, Jack was de enige daar en Juliette had wel familie en vriendenquote:Op zondag 27 mei 2007 09:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoiiiii pop
Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
Het enige wat ik weet over haar is dat ze een zus had, of ze familie en vrienden had blijkt nergens uit?quote:Op zondag 27 mei 2007 09:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neuh, Jack was de enige daar en Juliette had wel familie en vrienden
Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!quote:Op zondag 27 mei 2007 09:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoiiiii pop
Iemand die we nog niet kennen en ook tevens iemand wie Kate niet eens wilt bezoeken, ook niet uit respect omdat ie is overleden maar wel 1tje waar Jack helemaal ondersteboven was. Zou het Julliette Antham kunnen zijn? We denken allemaal aan een man maar waarom is het geen vrouw of zo? (ik heb net de begrafenisscene gekeken en er wordt niet gepraat over een man of over een vrouw...)
Ow zo... geen zorgen! ik heb alweer nieuwe theoriequote:Op zondag 27 mei 2007 10:30 schreef zea het volgende:
[..]
Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
(Wo)manquote:Op zondag 27 mei 2007 10:30 schreef zea het volgende:
[..]
Het krantenartikel heeft de titel dat een man gevonden is. Dus het is wel vrij zeker dat het een man is en geen vrouw, lijkt me!
dat zou mijn idee zijn, en is dat het alter ego van jacks vader?quote:Op zondag 27 mei 2007 10:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow zo... geen zorgen! ik heb alweer nieuwe theorie![]()
Jacob Antham dus?![]()
Februari tot juni, zestien afleveringen, ik denk dat dat moet lukken... Lees je eens in zou ik zeggen.quote:Op zondag 27 mei 2007 11:33 schreef greatgonzo het volgende:
wtf, februari pas? Gelukkig gaan we dan waarschijnlijk wel veel dubbele afleveringen krijgen, anders zijn ze nooit voor juni klaar.
Toch vond ik de vorm van dit jaar best te doen, 12 afleveringen voor de winter, 2 maanden pause, en dan ineens door.. Dat was beter dan S2, met z'n 3 afleveringen, pause, 1 aflevering, pause enz..
oeps, nu lees ik het ook..quote:Op zondag 27 mei 2007 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Februari tot juni, zestien afleveringen, ik denk dat dat moet lukken... Lees je eens in zou ik zeggen.
En in de tussentijd kun je mooi de drie seizoenen achter elkaar kijken...
Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zitquote:Op zondag 27 mei 2007 08:22 schreef Binsentu het volgende:
Het enige wat ik niet helemaal snap is waarom Charlie Penelope op zijn beeldscherm kreeg.
Ze mist Des gewoon heel ergquote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef Xurk het volgende:
[..]
Wat ik in het vorige topic schreef: misschien heeft ze wel een oneindige loop draaien die steeds een transmissie probeert te verzenden totdat het lukt. Alleen wel heel toevallig dat als het lukt, zij net achter haar PC zit
Lost duurt nog 3 seizoenen. Hoe kan je dat nu op de helft van de serie zeggen??quote:Op zondag 27 mei 2007 01:14 schreef Daemon19 het volgende:
Waarschijnlijk Sawyer..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |