Juistquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, we hebben toch alweer 1 van de 35 weken gehad.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, we hebben toch alweer 1 van de 35 37 weken gehad.
Kheb net in een week tijd heel het seizoen van Heroes zitten kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 21:02 schreef Kersje86 het volgende:
het is weer de tijd aanbroken om de wat "mindere" series te gaan kijken van afgelopen seizoen
Jaaa.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef remlof het volgende:
LOTR is toch helemaal in Nieuw-Zeeland gefilmd?
-2.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:10 schreef MikeyMo het volgende:
[Ben]
This island John, it is something special. It is a gift!
That's why Peter Jackson flew in here a couple of years a go and filmed the LOTR trilogy here. This is one of the remains of the sets. Look, come back to camp, I'll show you my Uruk-hai outfit.
[/Ben]
Hehe me 2quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Kheb net in een week tijd heel het seizoen van Heroes zitten kijken
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Symer het volgende:
Nog wat meer info over de dvd's:
Bonus-features:On-one with star Matthew Fox Featurette on "The Others," Documentary chronicling 24 hours in production and a selection of never-before-seen flashbacks. Also included are behind-the-scenes looks at 10 episodes Audio commentaries Deleted scenes Bloopers
11 december is de release-datum.
Die behind-the-scenes dingen vind ik altijd wel tof [afbeelding]
Hierna begin ik aan 11 seizoenen cheers, should keep my busy till septemberquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe me 2
Ik zat te denken aan The Sopranos, aanrader?![]()
Trivia: de producers van Lost hebben Nieuw-Zeeland ook overwogen als filmlocatie, maar Hawai bleek toch praktischer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:12 schreef remlof het volgende:
LOTR is toch helemaal in Nieuw-Zeeland gefilmd?
ik denk aan 1 vd 7 wereldwonderen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wat nu het verhaal is achter het four-toed statue
[afbeelding]
Jericho is ook wel geinigquote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe me 2
Waar heb je dat gelezen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef Nudie het volgende:
Jericho is gestopt dus het is nogal frustrerend om een heel seizoen te kijken die eindigt met een cliffhanger en dan geen vervolg krijgen(gestopt=gecancelled)
ontopic: Dat standbeeld is ook idd behoorlijk underrated, ik herinner me iets te lezen over een oud grieks standbeeld wat 500 voor christus ofzo in de zee verdween en 4 tenen had. Maar daar houdt het wel een beetje bij op.
Sopranos is echt een aanrader..quote:Op donderdag 31 mei 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Hehe me 2
De Kolos van Rhodos had bij mijn weten gewoon vijf tenen hoor.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:16 schreef Nudie het volgende:
ontopic: Dat standbeeld is ook idd behoorlijk underrated, ik herinner me iets te lezen over een oud grieks standbeeld wat 500 voor christus ofzo in de zee verdween en 4 tenen had. Maar daar houdt het wel een beetje bij op.
Klinkt vet! Ook inderdaad die "Behind-the-scenes" stukjesquote:Op donderdag 31 mei 2007 20:16 schreef Symer het volgende:
Nog wat meer info over de dvd's:
Bonus-features:On-one with star Matthew Fox Featurette on "The Others," Documentary chronicling 24 hours in production and a selection of never-before-seen flashbacks. Also included are behind-the-scenes looks at 10 episodes Audio commentaries Deleted scenes Bloopers
11 december is de release-datum.
Volgens mij ben ik echt de enige wie dat standbeeld to-taal niet boeit. Het lijkt mij niets toevoegen en de backstory ervan lijkt me ook erg saai.quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:10 schreef remlof het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wat nu het verhaal is achter het four-toed statue
Ik snap de spanning erachter ook niet nee. Het boeit me echt niksquote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:43 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij ben ik echt de enige wie dat standbeeld to-taal niet boeit. Het lijkt mij niets toevoegen en de backstory ervan lijkt me ook erg saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |