quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ten eerst heb je nogal een postverleden als baggeraar/spammer...
Ten 2de staat er nogal weinig in de OP.. Als je de OP leest kan je denken dat je een vrouw bent..
Dat ben je dus nietdus je kan aangeven wanneer je vriendin last heeft van de misselijkheid en of dit altijd is of weet ik veel..
Wat meer info... Voor de rest snap ik ook weinig wat je er mee wil bereiken..
Wil je info over hoe dit tegen te gaan..? Zet dat dan neer..
Wil je het alleen kenbaar maken? Wie zit hier op te wachten..
Misschien inderdaad wat meer uitgebreide info..
Jij niet.. Maar ik wil..quote:Op maandag 4 juni 2007 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
moeder probeert me te betrappen
huh? wat is dit. ik kan heul geen topics sluiten![]()
ontstellende jankzak. met je nietszeggende posts. je papegaait maar wat "al jazeera" en "islam" na, jammer, individuailteit is het toverwoord voor de toekomst. ja dat kost wat 'geloof' en echte kracht...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Tolerantie... TMF schandaal...
Laton loopt te schelden en te tieren, beetje obstructief voor een volwassen discussie.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:18 schreef Aventura het volgende:
Mededeling: omdat Tally er een tijdje niet is, neemt medemodje Surveillance_Fiets tijdelijk even waar
Een fietsende mod is er altijd sneller bij dan een lopende / rennende mod!quote:
Even ge- editquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef Apekoek het volgende:
Dit topic: Sex met een broedhoer.
Vind ik dus wel leuk! Waarom gesloten?
heb je de eerste serie reacties gelezenquote:Op maandag 2 juli 2007 06:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het topic loopt prima op dit moment![]()
Maar we houden het in de gaten![]()
Jaquote:Op maandag 2 juli 2007 11:25 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
heb je de eerste serie reacties gelezen![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:40 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het even opgeschoond. Thanks!
Wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:49 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Graag gedaanHet irriteerde iedereen, geloof ik
quote:
zien zij ook nog in dat het niet kloptquote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]![]()
Waarom is er geen blozende knikkende smiley?
M'n opmerking over m'n wespentaille hoefde niet weg
Ow die is dan ook ten onder gegaanquote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]![]()
Nouja, ik moet het je maar vergeven hè?quote:Op maandag 9 juli 2007 22:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow die is dan ook ten onder gegaan![]()
![]()
Sorry daarvoor
heb je dan ook een flinke flamoes, of begin je al bij drie vingers te piepen?quote:Op zondag 8 juli 2007 21:28 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]![]()
SC is een deurtje verderquote:Op maandag 9 juli 2007 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je dan ook een flinke flamoes, of begin je al bij drie vingers te piepen?
Ik zie 't verband nietquote:Op maandag 9 juli 2007 22:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je dan ook een flinke flamoes, of begin je al bij drie vingers te piepen?
laf antwoord, terwijl je een flink ruime flamoes hebt.quote:
ik wel.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:51 schreef Aventura het volgende:
Wat een leuk en creatief idee! Ik zal het overleggen met de FA's
Ik ga nu het weekend weg, maar zondagavond kom ik er zeker op terug
altavista.com/quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:45 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik heb een vraagje (voor ik een topic open en voor spammert wordt uitgemaakt): Ik ben van plan om met een paar mensen een erotisch computerspel te ontwikkelen, wat lijkt op het engelstalige InterActions for Partners (helaas al lange tijd niet meer te downloaden).
Dit om 3 redenen: niet iedereen is even goed in engels, het is een van de meest leuke spellen die ik heb gevonden voor partners en het is een leuke manier om mijn beroep ook als hobby te gebruiken (ben programmeur).
Mijn vraag is dus: mag ik op Fok naar Beta-testers vragen tegen de tijd dat die nodig zijn, en mag ik het spel hier freeware aanbieden? Ik hoef er nl. geen cent voor te hebben, 't is gewoon een hobby-projectje, maar het lijkt me wel leuk als ik niet alleen voor mezelf programmeer.
Indien ja: is SEX de aangewezen plaats om een topic te openen?
Wat bedoel je met altavista.com?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef Leonilein het volgende:
[..]
altavista.com/
Jihaaaaaaa leeeeuk!Als t mag bied ik me aan als tester
Kweet ook niet hoe dat altavista daar komt. Gewoon negeren maar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:19 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Wat bedoel je met altavista.com?
En als je wilt testen moet je nog wel even wachten tot: A.: Ik een topic mag openen, en B.: Het spel in de testfase komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |