Niet Nederland vroeger. Slechts een kaartje met daarop de gebieden die ooit eens Nederlands waren.quote:
En dat hebben ze allemaal weer uit handen gegevenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
Niet Nederland vroeger. Slechts een kaartje met daarop de gebieden die ooit eens Nederlands waren.
Het merendeel is afgepikt, hoor.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En dat hebben ze allemaal weer uit handen gegeven
Luxemburg? Andorra? San Marino? Liechtenstein?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben tots op mijn kleine landje en haar inwoners.
Gammaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Discovery -> Discoveries. Hoe kun je dat nou fout schrijven als het in de link staat?
que?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Luxemburg? Andorra? San Marino? Liechtenstein?
quote:
Ik neem tenminste aan dat je de vorst van één van deze staatjes bent. Of Beatrix onder een schuilnaam.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben tots op mijn kleine landje en haar inwoners.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Ik neem tenminste aan dat je de vorst van één van deze staatjes bent. Of Beatrix onder een schuilnaam.
Sinds wanneer?quote:
doe niet zo lastig. ik ben blij met nederland en ben trots op de dingen die inwoners gedaan of bedacht hebben. zo ben ik soms ook niet zo trots op bepaalde dingen die niet door de beugel konden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Bovendien vind ik trots zijn op iets waar je niks aan kunt doen (de plek waar je geboren wordt) niet getuigen van een brede blik.
jij bent echt ......quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Bovendien vind ik trots zijn op iets waar je niks aan kunt doen (de plek waar je geboren wordt) niet getuigen van een brede blik.
Nee.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:16 schreef pberends het volgende:
Discovery's is Nederlands.
Gaap. 's is Nederlands.quote:
Vast. 'Discovery' is geen Nederlands woord, dus kun je niet de Nederlandse regels er op loslaten.quote:
gaan we nu wel opeens iets nationalistisch worden?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vast. 'Discovery' is geen Nederlands woord, dus kun je niet de Nederlandse regels er op loslaten.
Gaap. Is dit een officieel Tien voor Taal spellingsforum?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vast. 'Discovery' is geen Nederlands woord, dus kun je niet de Nederlandse regels er op loslaten.
Godverdomme, hij heet Antoniequote:A resident of Delft, Anton van Leeuwenhoek, effectively launched high-power microscopy using single-lens, simple microscopes.
quote:(pronounced 'vahn Layvenhook')
Vooral niet trots zijn op je kids als ze iets leuks presteren.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sinds wanneer?
Amazing Dutch Ontdekking'squote:
Dat bedoel ik daar niet mee!quote:Op zondag 27 mei 2007 02:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
De tijd dat we nog slaven hadden en die 200% uitbuiten, och wat was dat een heerlijke tijd.
Hadden ze maar een vak moeten lerenquote:Op zondag 27 mei 2007 02:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
De tijd dat we nog slaven hadden en die 200% uitbuiten, och wat was dat een heerlijke tijd.
Ja maar het is toch ook Discovery Channel?quote:Op zondag 27 mei 2007 23:18 schreef J.Herrer het volgende:
In die link staat discoveries en jij krijgt het voor elkaar om er discovery's van te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |