Trein, bus of zo ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Heb ik verder nog wat gemist?
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
Volgens mij ging Enter met heel iemand anders naar huis
Maar wel een tip voor vrouwen die een man zoeken, blijf als laatste vrouw over op de meet
En geen stijve kunnen krijgen als het op actie aankomtquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.![]()
![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja dan zit je straks opgescheept met een lading geile internethelden die wat bier ophebben en naar je tieten kijken.![]()
![]()
Point taken.quote:
Jogy is inderdaad keisexy.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
Of all people S-F?Komop cynth, had dan Jogy gepakt, die is tenminste keisexy
Of biogardequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:37 schreef cerror het volgende:
Die waren er niet.quote:
Dus zou hij nooit op zo'n lellekerd klimmen als x-Cynthia-xxxquote:
Wat een haat weer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dus zou hij nooit op zo'n lellekerd klimmen als x-Cynthia-xxx.
Ja e in een volle Stairway roepen: "wie wil er neuken?" werkt niet?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:31 schreef longinus het volgende:
Volgens mij ging Enter met heel iemand anders naar huis
Maar wel een tip voor vrouwen die een man zoeken, blijf als laatste vrouw over op de meet
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:04 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja e in een volle Stairway roepen: "wie wil er neuken?" werkt niet?![]()
eensch..........quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]volgens mij zou dat best werken hoor.
Dat was de bavaria, heeft iedereen last vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:12 schreef DjMoonlight het volgende:
Volgens haar was ze behoorlijk ver heen, en ze heeft fucking hoofdpijn
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |